Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krecik

huczy przy skręcaniu

Recommended Posts

Koledzy pomóżcie.

Jeżdziłem cały wieczór i nic się nie działo a jak już wjezdzałem na posesje to nagle zaczeło strasznie huczeć przy skręcaniu.

Czym to może być spowodowane?

Dziś rano sprawdziłem pojemniczek na płyn, był pusty.

Jakie jest prawdopodobieństwo że uszkodziłem pompe, przy wykonaniu 2 dużych i kilku małych skrętów kierownicą?

Jaki olej do wspomagania polecacie?

Na forum czytałem żeby kierowac sie kolorem, ale ja nie wiem jaki tam był wlany.

Edited by krecik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do wspomagania olej z norma dexron II (2) jest czerwony ale nie zaden inny czerwony ATF czy cos. Powinieneś na stacji nawet taki dostać za 20-25zl. Najlepiej jakbyś wywalil cały stary płyn wspomagania z układu albo chociaż ze zbiorniczka. Po zalaniu świeżym płynem oczywiście odpowietz układ kręcąc kiera do polozen krancowych kilkukrotnie.

Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2

Edited by Dan_LDZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie kręć tak odrazu kierownica po zalaniu , odpal auto i odczekaj chwile aż wyleci powietrze z maglownicy i dopiero małe ruchy kierom prawo lewo żeby powietrze dalej wyleciało inaczej maglownica w d*pę dostaje

a to że huczy przy skręcaniu to może łożysko w kole miałem tak ze tylko na zakrętach dawało znać okazało się że piasta była uszkochona i goniła na łożysku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Please login or register to see this quote.

LOTOS ATF III G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie uciekło tyle płynu że kierownica się przycina to nie trzeba aż tak odpowietrzać, ale trzeba pamiętać żeby sprawdzić płyn po zalaniu i za kilka godzin bo jeśli wymieszał się z powietrzem to będzie go więcej. Zmieni wtedy kolor na różowy. Trzeba poczekać aż się odstoi i ewentualnie dolać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...