Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krecik

huczy przy skręcaniu

Polecane posty

Koledzy pomóżcie.

Jeżdziłem cały wieczór i nic się nie działo a jak już wjezdzałem na posesje to nagle zaczeło strasznie huczeć przy skręcaniu.

Czym to może być spowodowane?

Dziś rano sprawdziłem pojemniczek na płyn, był pusty.

Jakie jest prawdopodobieństwo że uszkodziłem pompe, przy wykonaniu 2 dużych i kilku małych skrętów kierownicą?

Jaki olej do wspomagania polecacie?

Na forum czytałem żeby kierowac sie kolorem, ale ja nie wiem jaki tam był wlany.

Edytowano przez krecik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do wspomagania olej z norma dexron II (2) jest czerwony ale nie zaden inny czerwony ATF czy cos. Powinieneś na stacji nawet taki dostać za 20-25zl. Najlepiej jakbyś wywalil cały stary płyn wspomagania z układu albo chociaż ze zbiorniczka. Po zalaniu świeżym płynem oczywiście odpowietz układ kręcąc kiera do polozen krancowych kilkukrotnie.

Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2

Edytowano przez Dan_LDZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie kręć tak odrazu kierownica po zalaniu , odpal auto i odczekaj chwile aż wyleci powietrze z maglownicy i dopiero małe ruchy kierom prawo lewo żeby powietrze dalej wyleciało inaczej maglownica w d*pę dostaje

a to że huczy przy skręcaniu to może łożysko w kole miałem tak ze tylko na zakrętach dawało znać okazało się że piasta była uszkochona i goniła na łożysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

LOTOS ATF III G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie uciekło tyle płynu że kierownica się przycina to nie trzeba aż tak odpowietrzać, ale trzeba pamiętać żeby sprawdzić płyn po zalaniu i za kilka godzin bo jeśli wymieszał się z powietrzem to będzie go więcej. Zmieni wtedy kolor na różowy. Trzeba poczekać aż się odstoi i ewentualnie dolać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×