Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szu_tg1

krzywa kierownica

Polecane posty

Witam

to moj pierwszy raz kiedy probuje zaciagnac rady na forum wiec prosze o wyrozumialosc. z gory dziekuje.

Wiec sprawa wyglada tak ze jestem wlascicielem viki b z 1996 roku gdzie jadac prosto kierownica jest lekko skrecona w prawo, poprzedni wlasciciel twierdzi ze jest to spowodowane niewlasciwa kolejnoscia wymiany elementow zawieszenia pzedniego i tylnego. Czy jest to mozliwe i jak to mozna skorygowac?? wystarczy poprostu przekrecic kierownice, a ja dalem sie nabrac ?? czy pasuje cos glebiej pokombinowac??

Pozdrawiam wszystkiech forumowiczow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobry bajerant z tego sprzedawcy

nie wiem jaka kolejnosc mial na mysli

bo nie ma roznicy co sie pierwsze a co ostatnie wymienia

a na powaznie to jedz na sprawdzenie i ustawienie geometrii

bo to sie robi po

jesli sie grzebie w zawieszeniu

powiedz gostkowi ze kiera jest krzywo pokaz jak

on to poustawia jak powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poprostu ktoś grzebał przy przednim zawieszeniu i nie ustawił prosto kierownicy, kolega gawlak wie co mówi , jedz na ustawienie zbierzności i niech ci przy okazji to ustawią.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale zbieznosc jest ok. Mozna puscic kierownice i jedzie jak po sznurku tyle tylko ze kolko jest krzywo

a trudno jest samemu ta kierownice sciagnac i przekrecic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To ze puszczasz kier i jedzie prosto niczego nie tłumaczy

Zrób tak jak pisał gawlak, jedź na ustawienie zbieżności i powiedz o złym ustawieniu kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przekrecic o tyle samo obrotów na końcówkach drażkow kierowniczych - jeśli zbieżność jest ok - a nie kierownicę ściągać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale to robią na ustawianiu zbieżności.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie niektórzy nie robią - ustawiają zeby auto nie uciekało na bok a kierownicę zostawiają jak wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a co jak już brakuję gwintu na którejś stronie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To zapnij auto łańcuchem o drzewo i rura do tyłu - powinno sie naprostować pod dzwonie w podobne drzewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:"> :leze:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

A na poważnie skoro z jednej masz za mało gwintu to znaczy że inne elementy są przesunięte o korekty dokonali tylko na drążku. być może masz źle spasowany amorek albo wykrzywiony wahacz, drążek kierowniczy przez co nie chciało im się to inaczej ustawić w związku z tym skręcili końcówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze jest tak jak u mnie

nei ustawiona maglownica w punkcie centralnym

w jedna strone skreca bardziej niz w druga

niestety musze to poprawic bo mi juz jeden przegub przez to padl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tylko pytałem teoretycznie, u mnie wszystko jest w porządku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jedynie kierownica mi uciekła lekko w lewo jak zmieniałem krzyżak (kwadratowy na wieloklin) ale to ściągnąłem sobie kiere i ustawiłem, jak dla mnie mniej roboty niż bawienie się z końcówkami drążków, nawet ze zrobieniem ściągacza do kiery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za porady wybiore sie na ustawienie zbieznosci i zobaczymy co sie stanie mam nadzieje ze podziala.\

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak byłem na ustawieniu to zrobiono jak powinno być. Diagnosta najpierw ustawił kierownicę we właściwej pozycji i zablokował ją blokadą. Dopiero potem ustawiał geomotrię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×