Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szu_tg1

krzywa kierownica

Recommended Posts

Witam

to moj pierwszy raz kiedy probuje zaciagnac rady na forum wiec prosze o wyrozumialosc. z gory dziekuje.

Wiec sprawa wyglada tak ze jestem wlascicielem viki b z 1996 roku gdzie jadac prosto kierownica jest lekko skrecona w prawo, poprzedni wlasciciel twierdzi ze jest to spowodowane niewlasciwa kolejnoscia wymiany elementow zawieszenia pzedniego i tylnego. Czy jest to mozliwe i jak to mozna skorygowac?? wystarczy poprostu przekrecic kierownice, a ja dalem sie nabrac ?? czy pasuje cos glebiej pokombinowac??

Pozdrawiam wszystkiech forumowiczow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry bajerant z tego sprzedawcy

nie wiem jaka kolejnosc mial na mysli

bo nie ma roznicy co sie pierwsze a co ostatnie wymienia

a na powaznie to jedz na sprawdzenie i ustawienie geometrii

bo to sie robi po

jesli sie grzebie w zawieszeniu

powiedz gostkowi ze kiera jest krzywo pokaz jak

on to poustawia jak powinno byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

poprostu ktoś grzebał przy przednim zawieszeniu i nie ustawił prosto kierownicy, kolega gawlak wie co mówi , jedz na ustawienie zbierzności i niech ci przy okazji to ustawią.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale zbieznosc jest ok. Mozna puscic kierownice i jedzie jak po sznurku tyle tylko ze kolko jest krzywo

a trudno jest samemu ta kierownice sciagnac i przekrecic ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Please login or register to see this quote.

To ze puszczasz kier i jedzie prosto niczego nie tłumaczy

Zrób tak jak pisał gawlak, jedź na ustawienie zbieżności i powiedz o złym ustawieniu kierownicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba przekrecic o tyle samo obrotów na końcówkach drażkow kierowniczych - jeśli zbieżność jest ok - a nie kierownicę ściągać!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale to robią na ustawianiu zbieżności.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie niektórzy nie robią - ustawiają zeby auto nie uciekało na bok a kierownicę zostawiają jak wyjdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a co jak już brakuję gwintu na którejś stronie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To zapnij auto łańcuchem o drzewo i rura do tyłu - powinno sie naprostować pod dzwonie w podobne drzewo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:"> :leze:

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

A na poważnie skoro z jednej masz za mało gwintu to znaczy że inne elementy są przesunięte o korekty dokonali tylko na drążku. być może masz źle spasowany amorek albo wykrzywiony wahacz, drążek kierowniczy przez co nie chciało im się to inaczej ustawić w związku z tym skręcili końcówkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze jest tak jak u mnie

nei ustawiona maglownica w punkcie centralnym

w jedna strone skreca bardziej niz w druga

niestety musze to poprawic bo mi juz jeden przegub przez to padl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja tylko pytałem teoretycznie, u mnie wszystko jest w porządku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jedynie kierownica mi uciekła lekko w lewo jak zmieniałem krzyżak (kwadratowy na wieloklin) ale to ściągnąłem sobie kiere i ustawiłem, jak dla mnie mniej roboty niż bawienie się z końcówkami drążków, nawet ze zrobieniem ściągacza do kiery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje wszystkim za porady wybiore sie na ustawienie zbieznosci i zobaczymy co sie stanie mam nadzieje ze podziala.\

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jak byłem na ustawieniu to zrobiono jak powinno być. Diagnosta najpierw ustawił kierownicę we właściwej pozycji i zablokował ją blokadą. Dopiero potem ustawiał geomotrię

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...