Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzyszto1986

problem po wymianie swiec

Polecane posty

Mam opla vectre b rok 2000 silnik 1.8 16v z gazem sekwencyjnym stag 4 i ostatnio wymieniłem świece na bosch super plus i jak je wymieniłem to auto przez 5km normalnie jechało a później zaczął szarpać i się dławić nie dało się nim prawie jechać i jak podłączyłem pod opel tech 2 wyskoczył mi błąd P0352 i go skasowałem ale nic się nie poprawiło podczas jazdy i wymieniłem na te stare świece

i teraz trochę mniej szapie ale podczas jazdy i tak nie czuć przyspieszenia i się trochę dławi i co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie

A Cweke zaplonowa sprawdzales? jak masz mozliwosc to podmien od kogos.

Chyba ze kolega pomylil podlaczenie kabli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie cewki jeszcze nie sprawdzalem a jak ja sprawdzic?a kabli tam nie pomylisz bo cewka jest razem z kablami zamontowana

nie cewki jeszcze nie sprawdzalem a jak ja sprawdzic?a kabli tam nie pomylisz bo cewka jest razem z kablami zamontowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj masy na silniku, miałem podobny przypadek ale w silniku z kablami i miałem luźny przewód masy przy przepustnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale zawsze mogłeś kable do świec na odwrót podłączyć. Nie ma możliwości by zmieniając świece na nowe (i nic nie psując w między czasie) samochód źle jeździł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może fabrycznie za duża przerwa na świecach. Ja preferuję świece NGK i dobrze chodzi. A z kablami to tak jak wyżej napisali koledzy, cewka zapłonowa jest zintegrowana z kablami, nie ma możliwości odwrotnego podłączenia. Albo już cewka powoli pada, przy tym silniku to jak nie kupisz nowej, to w używce sprawną ciężko kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×