Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krzyszto1986

problem po wymianie swiec

Recommended Posts

Mam opla vectre b rok 2000 silnik 1.8 16v z gazem sekwencyjnym stag 4 i ostatnio wymieniłem świece na bosch super plus i jak je wymieniłem to auto przez 5km normalnie jechało a później zaczął szarpać i się dławić nie dało się nim prawie jechać i jak podłączyłem pod opel tech 2 wyskoczył mi błąd P0352 i go skasowałem ale nic się nie poprawiło podczas jazdy i wymieniłem na te stare świece

i teraz trochę mniej szapie ale podczas jazdy i tak nie czuć przyspieszenia i się trochę dławi i co to może być ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie

A Cweke zaplonowa sprawdzales? jak masz mozliwosc to podmien od kogos.

Chyba ze kolega pomylil podlaczenie kabli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie cewki jeszcze nie sprawdzalem a jak ja sprawdzic?a kabli tam nie pomylisz bo cewka jest razem z kablami zamontowana

nie cewki jeszcze nie sprawdzalem a jak ja sprawdzic?a kabli tam nie pomylisz bo cewka jest razem z kablami zamontowana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posprawdzaj masy na silniku, miałem podobny przypadek ale w silniku z kablami i miałem luźny przewód masy przy przepustnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale zawsze mogłeś kable do świec na odwrót podłączyć. Nie ma możliwości by zmieniając świece na nowe (i nic nie psując w między czasie) samochód źle jeździł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może fabrycznie za duża przerwa na świecach. Ja preferuję świece NGK i dobrze chodzi. A z kablami to tak jak wyżej napisali koledzy, cewka zapłonowa jest zintegrowana z kablami, nie ma możliwości odwrotnego podłączenia. Albo już cewka powoli pada, przy tym silniku to jak nie kupisz nowej, to w używce sprawną ciężko kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...