Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Jargos

Problem z Vectra 2.0 dti

Recommended Posts

Witam,

Panowie pomocy już nie mam sił z moją V. Czytałem dużo ale większość diagnoz wg mnie pasuje, dlatego was poproszę o diagnozę. Tak więc zacznijmy od początku VB 2.0 DTi 01r 101km i tu pierwsza wątpliwość strasznie mocna w porównaniu do innych z tym motorem, taka przyjechała z Francji, na hamowni nie byłem tak więc szczegółów nie znam, lecz mam podejrzenie, iż został dołożony chip - kopci przy wyższych obrotach, tak samo miał znajomy który chipował omegę - to jako wstęp. Wcześniej V przy odpalaniu puszczała niedużą czarną chmurę, od kilku dni przy rannym odpalaniu biały-niebieski dym dość sporo i zapach prawdopodobnie spalonego oleju, problem ten trochę zlekceważyłem z racji -temp., ale strasznie się wystraszyłem sytuacją jaka mnie spotkała na trasie, a mianowicie jadę za kolumna 5 samochodów, które jadą ok 80 km/h redukcja 4 w trakcie wyprzedzania 5, zakończenie wyprzedzania ok 2300/obr. patrzę w lusterko BIAŁO i tak kopciła ok 3s i dalej luz. Nie ma spadku mocy, turbo nie słychać głośniej, oleju jakoś strasznie nie bierze, ranne uciążliwe odpalanie nadal trwa. Proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lepiej pierw podłączyć pod kompa i zczytać bład

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega nic nie wspomina ze check się pali - czyli błędu wcale nie musi być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Aczkolwiek, to że CHECK się nie pali, nie oznacza, że błędów nie ma.. Naprawdę warto to podłączyć, o ile same błędy wyskoczyć nie muszą, to może w parametrach podczas jazdy coś wychwyci..

Pozdrawiam, HDTeam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

u mnie też się check nie palil a pokazało mi błąd z pompą wtryskową

wiec nigdy nie wiadomo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak więc trochę długo mi się schodziło ale jestem, podpiecie pod kompa nie ujawniło żadnego błędu, turbo dmucha aż miło, ale niestety w środku olej bardzo mało ale zawsze, mamy odp. i kolejne pytanie jaki koszt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...