Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Jargos

Problem z Vectra 2.0 dti

Polecane posty

Witam,

Panowie pomocy już nie mam sił z moją V. Czytałem dużo ale większość diagnoz wg mnie pasuje, dlatego was poproszę o diagnozę. Tak więc zacznijmy od początku VB 2.0 DTi 01r 101km i tu pierwsza wątpliwość strasznie mocna w porównaniu do innych z tym motorem, taka przyjechała z Francji, na hamowni nie byłem tak więc szczegółów nie znam, lecz mam podejrzenie, iż został dołożony chip - kopci przy wyższych obrotach, tak samo miał znajomy który chipował omegę - to jako wstęp. Wcześniej V przy odpalaniu puszczała niedużą czarną chmurę, od kilku dni przy rannym odpalaniu biały-niebieski dym dość sporo i zapach prawdopodobnie spalonego oleju, problem ten trochę zlekceważyłem z racji -temp., ale strasznie się wystraszyłem sytuacją jaka mnie spotkała na trasie, a mianowicie jadę za kolumna 5 samochodów, które jadą ok 80 km/h redukcja 4 w trakcie wyprzedzania 5, zakończenie wyprzedzania ok 2300/obr. patrzę w lusterko BIAŁO i tak kopciła ok 3s i dalej luz. Nie ma spadku mocy, turbo nie słychać głośniej, oleju jakoś strasznie nie bierze, ranne uciążliwe odpalanie nadal trwa. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej pierw podłączyć pod kompa i zczytać bład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega nic nie wspomina ze check się pali - czyli błędu wcale nie musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie żaden check się nie pali i nie palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Aczkolwiek, to że CHECK się nie pali, nie oznacza, że błędów nie ma.. Naprawdę warto to podłączyć, o ile same błędy wyskoczyć nie muszą, to może w parametrach podczas jazdy coś wychwyci..

Pozdrawiam, HDTeam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok umówie sie na kompa i wtedy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

u mnie też się check nie palil a pokazało mi błąd z pompą wtryskową

wiec nigdy nie wiadomo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak więc trochę długo mi się schodziło ale jestem, podpiecie pod kompa nie ujawniło żadnego błędu, turbo dmucha aż miło, ale niestety w środku olej bardzo mało ale zawsze, mamy odp. i kolejne pytanie jaki koszt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×