Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

BEATyfikowany

EGR - odłączenie

Polecane posty

Witam

Wlasnie jestem po wymianie przeplywomierza (blad p0110) blad zniknal. Lecz znow check sie zapalil i teraz p0400 raz jest preset, a raz not present. Sprawdzalem opelscannerem EGR Command i pokazuje na biegu jalowym 250 mg/str po odpaleniu 261-266 i spada na 250. EGR pulse ratio 3% bez odpalenia po odpaleniu 1%. Co moze byc problemem nie mowcie ze do wymiany EGR

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez BEATyfikowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego p0400 to ogólny błąd układu podciśnienia.

Poszukaj prosze tematów o tym bo jest tego masa. (w vb-diesel w przypiętych sa ze trzy)

To powinieneś zrobić najpierw:

Tu masz ze zdjęciami co gdzie jest:

to jest dobry temat:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Uploaded with

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... nie tylko, bo P0400 oznacza także problemy z EGRem (otwarty obwód recyrkulacji albo za mocne wejście sygnału)...

Problem może tkwić w "próżniowym elemencie nastawczym" zaworu a to jest pompka (zaworek pneumatyczny) osadzona prawej stronie kolektora ssącego (od przodu patrząc).

Poza tym to problemy w układzie krytycznym 1 (system paliwowy) albo 2 (wspomniany przez Ciebie układ podciśnień).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co napisałes miałem na myśli - oprócz ukladu paliwa - ale to pominąłem bo rzadko się zdarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy jesli odlacze EGR to cos sie stanie...może banalne pytanie, ale tak spytac nie zaszkodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Odłączyc mam na myśli wyjąc z niego ten przewód plastikowy. Bo na prawde już nie mam sił auto ledwo się wlecze do rozpedzenia go do 120 km/h to na prawdę chwili potrzebuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wypniesz przewód od podcisnienia od EGR to będziesz miał co chwile checka. No i musiałbyś ten przewód zaślepić.

Moim zdaniem - pada Ci pompa VAC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - jeśli odłączę egr i zaślepię podciśnienie to powinien być check?

tu dokładnie opisałem mój problem i m.in. ciekawostki z EGR:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pietrek-chcesz eksperymentować ? wypnij zaslep---odpal silnik przegoń auto- i opisz co sie stało ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

opisałem w linku, który podałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ano tak...czyli odlączyłeś i zaslepiłeś .no i chek prawidłowo wyskoczył,bo musi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×