Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BEATyfikowany

EGR - odłączenie

Recommended Posts

Witam

Wlasnie jestem po wymianie przeplywomierza (blad p0110) blad zniknal. Lecz znow check sie zapalil i teraz p0400 raz jest preset, a raz not present. Sprawdzalem opelscannerem EGR Command i pokazuje na biegu jalowym 250 mg/str po odpaleniu 261-266 i spada na 250. EGR pulse ratio 3% bez odpalenia po odpaleniu 1%. Co moze byc problemem nie mowcie ze do wymiany EGR

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by BEATyfikowany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego p0400 to ogólny błąd układu podciśnienia.

Poszukaj prosze tematów o tym bo jest tego masa. (w vb-diesel w przypiętych sa ze trzy)

To powinieneś zrobić najpierw:

Tu masz ze zdjęciami co gdzie jest:

to jest dobry temat:

Please login or register to see this link.

Uploaded with

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

... nie tylko, bo P0400 oznacza także problemy z EGRem (otwarty obwód recyrkulacji albo za mocne wejście sygnału)...

Problem może tkwić w "próżniowym elemencie nastawczym" zaworu a to jest pompka (zaworek pneumatyczny) osadzona prawej stronie kolektora ssącego (od przodu patrząc).

Poza tym to problemy w układzie krytycznym 1 (system paliwowy) albo 2 (wspomniany przez Ciebie układ podciśnień).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko co napisałes miałem na myśli - oprócz ukladu paliwa - ale to pominąłem bo rzadko się zdarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy jesli odlacze EGR to cos sie stanie...może banalne pytanie, ale tak spytac nie zaszkodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Odłączyc mam na myśli wyjąc z niego ten przewód plastikowy. Bo na prawde już nie mam sił auto ledwo się wlecze do rozpedzenia go do 120 km/h to na prawdę chwili potrzebuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wypniesz przewód od podcisnienia od EGR to będziesz miał co chwile checka. No i musiałbyś ten przewód zaślepić.

Moim zdaniem - pada Ci pompa VAC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie - jeśli odłączę egr i zaślepię podciśnienie to powinien być check?

tu dokładnie opisałem mój problem i m.in. ciekawostki z EGR:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pietrek-chcesz eksperymentować ? wypnij zaslep---odpal silnik przegoń auto- i opisz co sie stało ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

opisałem w linku, który podałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ano tak...czyli odlączyłeś i zaslepiłeś .no i chek prawidłowo wyskoczył,bo musi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...