Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sigmal

P0301 - wypadanie zapłonu

Polecane posty

cześć

skoro problem z membranką został rozwiązany to najwyższa pora na kolejne problemy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a więc niemal natychmiast po montażu membranki wyskoczył błąd P0301 przy testowaniu działania turbinki.

szarpanie przy ok 3500-4000 rpm ale tylko na gazie. na benzynie wszystko ok.

u gazowanika spedziłem jakieś dwie godziny. jeździliśmy z laptopem depcząc do deski. kombinacje z mapami nic nie dały. co ciekawe - rozgrzany samochód nie wywalał błędów. szarpnąć potrafił ale bez checka. dzisiaj na zimnym juz nie było tak różowo i szarpanie wróciło.

wiem, że problem wystepuje na cewce 1 - tyle wynika z błędu. z tego jednak co sie naczytałem może to być wiele innych rzeczy.

świece mam nowe - dobrane pod ten silnik NGK.

no i pytanie - czy śmiało zamawiać cewkę? jeśli tak to jaką GM czy Bosch?

no i moze ma ktoś dokładny numer części? bo z tego co widziałem to łatwo tego się nie dostanie.

mój SIG jest z 2003 roku.silniczek 2.0T nie mam listwy tylko pojedyncze cewki.

coś jeszcze powinno zostać sprawdzone przy wymianie cewki?

pozdrowienia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Sprobuj zamienic cewki miejscami, przekonasz się czy to rzeczywiście cewka.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A nowe świece nie muszą być wcale dobre

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> bywa. spróbuj je podmienić.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gunter

A orientujesz się jaki jest numer katalogowy cewki? Bo jak na razie widzeę same używki na allegro. Nie wiem nawet ile kosztuje jedna cewka

wystarczy zamienić wadliwą z sąsiadującą?

Edytowano przez sigmal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego podaj Vin tutaj i chłopaki ci powiedza jaka powinna byc cewka.

PS: Poszukaj sobie warsztatu co wystroi ci instalacje po AFR bo w silnuku z turbo strojenie na mapki jest niedokładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam

Nr producenta 127 077 07 MITSUBISHI - bynajmniej u mnie

Ale chyba najpierw lepiej podmienić sprawdzić, czy to faktycznie cewka.

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w dixie car po numerze VIN zaproponowali listwę...

ja mam pojedyncze. odszukał jaki koszt pojedynczych cewek - wyszło ok 720zł /sztuka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

numer GM to 1208018

obstawiałem, że to ok 300zł będzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

edit: zamiennik BOSCH 150zł

jesli zajdzie konieczność wymiany cewki i zdecyduje się na BOSCH to wystarczy jedną czy muszę komplet?

Edytowano przez sigmal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może warto z kimś podmienić cewki i sprawdzić wtedy efekt? Pytanie na ile tu instalacja gazowa ma wpływ na Twój problem. Patrzyłeś jak sondy się zachowują czy pracują w zakresach. Jaką masz instalacje gazową (składowe) z tego co czytam tu na forum często instalacja nie daje rady gdyż komponenty są źle dobrane. Tu nie chcę mocno polemizować, nie mam wiedzy na ten temat.

pozdrawiam

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wg zasady - na gazie wszystkie problemy Pb na LPG wychodzą x3

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

na benzynie nie ma problemu. sondy pracują idealnie. jeździliśmy ok godziny z kompem podpiętym i w temacie instalacji wszystko jest poprawne. to czwarty samochód gazowany u tego samego speca. dobry fachowiec.

jutro spróbuję podmienić cewki. rozumiem, że wystarczy zdjąć pokrywę i zamieć pierwszą cewkę z sąsiadującą, tak?

instalacja to ostatni STAG jaki sie pojawił z adapcyjnymi mapami itd. czwórka bodajże. nie mam pod ręka papierów od instalacji

Edytowano przez sigmal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Można tak spróbować.

Może ktoś w oddziale jest w stanie z Tobą się spotkać z Z20NET i zamienić komplet?

A jakie wtryski gazu Tobie założył ten macher?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wtryski HANA (mam nadzieję, że dobrze napisałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a jaki kolor niebieski, zielony czy czerwony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to mnie teraz zabiłeś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

będę mógł odpisać dopiero po 16ej. zerknę w papiery od instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możesz mieć słaby reduktor i leci za ubogo, albo dysze źle wkręconą na 1 cylindrze (pod wiatr, za płytko itp itd)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Niestety nie dałem rady niczego sie dowiedzieć ale pisales wcześniej, że problem występuje na pierwszym cylindrze więc zamień pierwszą cewkę z inną - np z drugą - podepnij pod komputer i okaże sie czy to nadal pierwszy cylinder. Możesz sobie sprawdzić kable przy wtyczkach od cewek, może któryś jest uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema

nie wiem jakie mam przewody bo nie widać tego u mnie w instalacji. papierów tradycyjnie zapomniałem zabrać ze sobą do domu

co do cewki. zamieniłem dzisiaj miejscami, ale silnik był ciepły i nic nie się nie działo. własnie wróciłem z przejażdżki i już była szarpaczka - takie problemy mam tylko na zimnym silniku

cewki zamienione - 1 z 2

mam nadzieję, że błąd bedzie jutro jeszcze widoczny bo nie miałem tabletu przy sobie żeby sprawdzić co to za błąd. mam nadzieję, że to bedzie wina cewki.

aha, dzisiaj zauważyłem, że jak zaczyna sie szarpanie to ostro śmierdzi gazem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam

To w takim razie nie będzie wina cewki coś z instalacją gazową. Rozumień, że instalacja na gwarancji i nie mozesz podjechać do innego zakładu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zobacze jaki mam blad. Instalacja jest na gwarancji-zgadza sie

No to chyba mam problem :-(

Pomimo zmiany miejsc cewki z 1 na 2 po wczorajszym szarpaniu dzisiaj zczytalem bledy i mam nadal P0301

Co to może oznaczac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sam piszesz to dzieje sie tylko na LPG wiec cos tu jest problem.Jak pisałem ci wyzej silnik z turbo zaleca sie stroic AFR a nie na mapki

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jak jest cieply to raczej problem nie wystepuje.

To nie ma znaczenia?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jaki moze byc koszt strojenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak piszesz nie masz papierów od instalacji to moze chociaż wrzuc fotki listwy i reduktora bo sterownik to chyba ma STAG 4-Q-BOX

Niestety nie wiem jaki jest koszt strojenia po AFR . Ale napisz do szabrownik szrotów on ma bodajrze zaklad LPG i chyba stroi po Afr a jak nie stroi to moze wie gdzie to robia.

STAGi z auto adaptacja to nie sa do konca dopracowane i wiele osób wyłacza te auto adaptacje bo rozjerzdzaja mapy.

Gdzies na forum pisali ze te motory Z20NET wczesnie zaczynaja zapetlac wtrysk i STAG sobie z tym nie radzi . Podobno lepszy sterownik do tego motoru to TECH214

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego ja też mam problem z wypadaniem zapłonu tylko u mnie pojawia się błąd p0300 czyli ogólnie bez podania cylindra. Zaczynam podejrzewać że to nie cewki tylko wiązka kabli jest uszkodzona. W środę silnik mocno mi szarpał aż w pewnym momencie p0300 i po każdym zgaszeniu i odpaleniu rzucało silnikiem, odkręciłem pokrywę cewek poruszałem kablami i całą wiązką pod maską i trochę się polepszyło błędu już nie ma. Silnik nadal nie pracuje jak trzeba. Najlepiej podmienić cewki z kimś kto ma na 100% sprawne a to nie jest takie proste.

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja się jeszcze zastanawiam nad podmianką świecy - pierwszej z drugą. jeśli pojawi się P0302 to jestem w domu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ps: chociaż wątpię, żeby poszło tak łatwo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie uporalem sie bo nie mialem kiedy. Nawet swiec nie zamienilem jeszcze.

Dzisiaj natomiast kolejny problem sie pojawil. Błąd p0546. Nie wiem dokladnie nawet co to moze oznaczac :-(

Skasowalem ten blad i juz sie nie pojawil tyle ze jakos mnie to nie pociesza...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a u Ciebie jak Kolego? Poradziles sobie? Edytowano przez sigmal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×