Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

axen

rozrząd i koło masowe

Recommended Posts

czy przy wymianie rozrządu wymienia się koło masowe w tym silniku, czy te operacje można wykonać oddzielnie?

przy jakim przebiegu wymienia się koło masowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wydaje mi się aby trzeba było wymieniac koło masowe - jeśli się nie rozpada...

A dlaczego wymieniasz rozrząd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tym silniku nie wymienia sie ani rozrzadu ani koła (w każdym razie nie okresowo) - chyba, że są ku temu powody / objawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wymieniam rozrządu ani koła masowego, bo - nie mam Vectry

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pytam, bo mam zamiar ją nabyć - jaki silnik byłby najlepszy, żeby zaraz po zakupie lub po przejechaniu 20 -30 tys.km. nie musiał tych części wymieniać i wchodzić w koszty. Jak ma się ta sama sprawa ale z silnikiem 1,9 150 KM? ASO mówi rozrząd i koło przy 150 tys. km, ale praktyka mówi, żeby wymieniać przy przebiegu 90 - 100 tys.

Edited by axen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw należało by się przywitać. A co do kosztów ewentualnych napraw to nikt ci nie zagwarantuje że coś się nie posypie, w końcu będzie to auto z rynku wtórnego (Używane). Ja mam Cdti 150km podobno najbardziej awaryjny a mam nalatane powyżej 200tyś i looz co prawda kółko wymieniałem i pare innych rzeczy ale samochód to inwestycja więc jak nie chcesz dokładać to posadź się na coś małego i taniego typu Fiacik srejcento

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Taki z salonowym przebiegiem ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt do końca nie wie co w aucie siedzi i co sie posypie.

Oto w Insigni 20 CDTI -z przegiegiem 72000 km -(auto obecnie 2 letnie z salonu) -zatarła sie rolka prowadząca paska rozrządu.

Tylko dzieki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności -skończyło sie na wymianie rozrządu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

myślę że w takim razie 2.2 dti będzie OK

Może nie ma 150KM i nie jest supernowoczesny ale jeśli chodzi o koszty to zapewniam że jest tanszy w utrzymaniu (mam VC z tym silnikiem od 5 lat) i osprzet jest chyba mniej awaryjny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo jest go mniej :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie liczyłem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem temat napisany od d*py strony

rozrząd i koło masowe

nie wiadomo do jakiego auta dopiero po dalszej wymienie wpisów można się czegoś tam doczytac - dla ludzi szukajacych wiedzy na torum ten temat jest totalnie bezużyteczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolega się czepia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Obojetnie jaki silnik to coś zawsze będzie , fakt do 2.2 czesci tansze i chyba mniej problemów ( jedynie pompa to problem ale nie zawsze )

Edited by krystian8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej grzecznie napisał że takich tematów było masa... Ten widać już się nadaje do zamknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...