Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

axen

rozrząd i koło masowe

Polecane posty

czy przy wymianie rozrządu wymienia się koło masowe w tym silniku, czy te operacje można wykonać oddzielnie?

przy jakim przebiegu wymienia się koło masowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby trzeba było wymieniac koło masowe - jeśli się nie rozpada...

A dlaczego wymieniasz rozrząd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tym silniku nie wymienia sie ani rozrzadu ani koła (w każdym razie nie okresowo) - chyba, że są ku temu powody / objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniam rozrządu ani koła masowego, bo - nie mam Vectry

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pytam, bo mam zamiar ją nabyć - jaki silnik byłby najlepszy, żeby zaraz po zakupie lub po przejechaniu 20 -30 tys.km. nie musiał tych części wymieniać i wchodzić w koszty. Jak ma się ta sama sprawa ale z silnikiem 1,9 150 KM? ASO mówi rozrząd i koło przy 150 tys. km, ale praktyka mówi, żeby wymieniać przy przebiegu 90 - 100 tys.

Edytowano przez axen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw należało by się przywitać. A co do kosztów ewentualnych napraw to nikt ci nie zagwarantuje że coś się nie posypie, w końcu będzie to auto z rynku wtórnego (Używane). Ja mam Cdti 150km podobno najbardziej awaryjny a mam nalatane powyżej 200tyś i looz co prawda kółko wymieniałem i pare innych rzeczy ale samochód to inwestycja więc jak nie chcesz dokładać to posadź się na coś małego i taniego typu Fiacik srejcento

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taki z salonowym przebiegiem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt do końca nie wie co w aucie siedzi i co sie posypie.

Oto w Insigni 20 CDTI -z przegiegiem 72000 km -(auto obecnie 2 letnie z salonu) -zatarła sie rolka prowadząca paska rozrządu.

Tylko dzieki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności -skończyło sie na wymianie rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

myślę że w takim razie 2.2 dti będzie OK

Może nie ma 150KM i nie jest supernowoczesny ale jeśli chodzi o koszty to zapewniam że jest tanszy w utrzymaniu (mam VC z tym silnikiem od 5 lat) i osprzet jest chyba mniej awaryjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo jest go mniej :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie liczyłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem temat napisany od d*py strony

rozrząd i koło masowe

nie wiadomo do jakiego auta dopiero po dalszej wymienie wpisów można się czegoś tam doczytac - dla ludzi szukajacych wiedzy na torum ten temat jest totalnie bezużyteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolega się czepia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Obojetnie jaki silnik to coś zawsze będzie , fakt do 2.2 czesci tansze i chyba mniej problemów ( jedynie pompa to problem ale nie zawsze )

Edytowano przez krystian8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Raczej grzecznie napisał że takich tematów było masa... Ten widać już się nadaje do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×