Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
betonixx

Plus do przekaźnika po odpaleniu samochodu.

Recommended Posts

Mam zamiar założyć podgrzewacz płynu chłodniczego do mojej VC, chce skorzystać z podgrzewacza z LAGUNY konkretnie(

Please login or register to see this link.

), schemat do podłączenia takiego ustrojstwa jest banalny gdyż wystarczą przekaźniki do świec oraz wyłącznik temperaturowy, plus chce podpiąć diody informujące o działaniu. Jedynie potrzebuje informacji skąd pociągnąć 12V do włączenia przekaźnika? Napięcie musi się pojawić dopiero po odpaleniu samochodu, żeby nie zarżnąć aku podczas rozruchu. Mam ustawione światła do jazdy dziennej, które włączają się po uruchomieniu. Może ktoś się orientuje czy gdzie znajduje się przekaźnik odpowiadający za ich start bo chciałbym z stamtąd pociągnąć napięcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa wapomagania przecież ma plus po stracie silnika może z niej węź napięcie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa jest po prawej stronie, ja chciałbym pociągnąć z lewej bo tam będzie podgrzewacz. Ale zawszę to jakieś wyjście jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosty sposob wziasc sobie + od lampy wysterowac nim dodatkowy przekaznik przez ktory dasz sobie np. od aku zasilanie podgzrewacza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiana koncepcji, chce w środku dodać awaryjny wyłącznik i myśle, żeby z plusem wyjść ze środka. Teraz pytanie skąd w środku wziąć po odpaleniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba będzie problem, chyba że może gdzieś z zegarów ale nie przychodzi mi nic do głowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak moze byc po kluczyku to albo z gniazda zapalniczki albo ze skrzynki bezpiecznikow z lewej strony deski 11 pin czarny kabel szare zlacze kolo BCM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie nie może być po kluczyku, bo za duże będzie obciążenie podczas rozruchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna zastosowac uklad ktory zalaczy zasilanie przy wyzszym napieciu z alternatora dopiero jak odpalisz auto stosuje sie takie np. do swiatel dziennych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź na wyłączniku podgrzewania szyb.

Jeden z jego pinów powinien być połączony bezpośrednio z alternatorem, czyli napięcie pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika (o ile VC ma podobnie jak VB).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

vectra c to nie b przycisk daje impuls do bcm i przy przycisku nic nie znajdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...