Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
betonixx

Plus do przekaźnika po odpaleniu samochodu.

Polecane posty

Mam zamiar założyć podgrzewacz płynu chłodniczego do mojej VC, chce skorzystać z podgrzewacza z LAGUNY konkretnie(

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

), schemat do podłączenia takiego ustrojstwa jest banalny gdyż wystarczą przekaźniki do świec oraz wyłącznik temperaturowy, plus chce podpiąć diody informujące o działaniu. Jedynie potrzebuje informacji skąd pociągnąć 12V do włączenia przekaźnika? Napięcie musi się pojawić dopiero po odpaleniu samochodu, żeby nie zarżnąć aku podczas rozruchu. Mam ustawione światła do jazdy dziennej, które włączają się po uruchomieniu. Może ktoś się orientuje czy gdzie znajduje się przekaźnik odpowiadający za ich start bo chciałbym z stamtąd pociągnąć napięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa wapomagania przecież ma plus po stracie silnika może z niej węź napięcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest po prawej stronie, ja chciałbym pociągnąć z lewej bo tam będzie podgrzewacz. Ale zawszę to jakieś wyjście jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosty sposob wziasc sobie + od lampy wysterowac nim dodatkowy przekaznik przez ktory dasz sobie np. od aku zasilanie podgzrewacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana koncepcji, chce w środku dodać awaryjny wyłącznik i myśle, żeby z plusem wyjść ze środka. Teraz pytanie skąd w środku wziąć po odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba będzie problem, chyba że może gdzieś z zegarów ale nie przychodzi mi nic do głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak moze byc po kluczyku to albo z gniazda zapalniczki albo ze skrzynki bezpiecznikow z lewej strony deski 11 pin czarny kabel szare zlacze kolo BCM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie może być po kluczyku, bo za duże będzie obciążenie podczas rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozna zastosowac uklad ktory zalaczy zasilanie przy wyzszym napieciu z alternatora dopiero jak odpalisz auto stosuje sie takie np. do swiatel dziennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź na wyłączniku podgrzewania szyb.

Jeden z jego pinów powinien być połączony bezpośrednio z alternatorem, czyli napięcie pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika (o ile VC ma podobnie jak VB).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

vectra c to nie b przycisk daje impuls do bcm i przy przycisku nic nie znajdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×