Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Matt_at

znika olej ... tylko gdzie ??

Polecane posty

Witam swoją wiki zrobiłem ok 1000km od wymiany oleju. wszystko działa dymić nie dymi wczoraj sprawdzam olej a tu ... na miarce tylko połowa... Jak zalewałem to po górną granicę ... Sprawdzałem olej przez miesiąc i ani grama nie ubyło potem 2gi miesiąc w ogóle nie sprawdzałem aż do wczoraj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> pół miarki to pewnie z litra oleju ...

Pod autkiem sucho - więc wycieku nie ma

płynu nie ubyło

brak jakiegoś tam białego szlamu na korkach i bagnecie więc obstawiam że uszczelka dobra

Gdzie więc zniknął olej ?? czyzby turbina ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to spaliła ok 0.5 litra oleju na 1000 km-jeszcze w normie fabrycznej,ale ważne jest też jakiej firmy oleju -bo jak sie okazuje niektóre oleje sie nie spalają w takim tempie-poczytaj temat Jaki olej do VB ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwy obrót oleju przez nieszczelne uszczelniacze trawerzów do filtra paliwa i spalany z paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od minimum do maximum jest 1 l.

Więc spaliła Ci 0,5 litra - niby w normie, ale w dti raczej nie bierze specjalnie oleju. Ja np. nie dolewam nic od wymiany do wymiany (10 000 - 12 000km)

Pod autem sucho - bo pod silnikiem jest osłona... Wejdz do kanału, odkręć osłone i wtedy zobacz czy silnik faktycznie wszedzie suchy.

Na wszelki wypadek upewnie się - czy pomiary robisz zawsze tak samo? Minimum 5 minut po zgaszeniu ciepłego silnika i na równym terenie?

No i tak jak wyżej kolega pisał - czy wlewasz DOBRY olej a nie tylko "dobry"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pod autem sucho - nie mam osłony wiec mozna to bez kanału stwierdzić

Olej zawsze sprawdzany na zimnym aucie i zawsze w tym samym miejscu

Olej to MOBIL 1 10w40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dobry olej, zwłaszcza w wersji do diesla...

Z małym zastrzeżeniem, to nie Mobil 1 (ta symbolika zastrzeżona jest dla olejów syntetycznych, 10w40 to półsyntetyk).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×