Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Sip

Opel Vectra B CD 2,0 Di 16V problem z rozruchem silnika

Polecane posty

Witam. wiem że problem z odpalaniem w viki b to norma, wiem też że na forum było, jednak mam kilka pytań. zacznę od tego, że w silniku diesla jestem zielony. mojego pierwszego diesla kupilem dwa miesiace temu (czyt vectra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">. moj problem zaczął się od nadejścia temperatur od 1,5*C w dół. po nocnym postoju spróbowałem odpalić opla, przekręciłem kluczyk i.. rozrusznik zakręcił... ale jakby w zwolnionym tempie. po trzeciej próbie w końcu rozrusznik jakby zaczął się rozpędzać, zaświecił się na chwile check i wkońcu załapał.

wcześniej nie było żadnych problemów z autem.

po kilku godzinach postoju (okolo7godzin) poszedłem odpalić opla ponownie. temperatura otoczenia też 1,5*C- odpalil od strzała. dla pewnosci wyczysciłem klemy i elektordy akumulatora, sprawdziłem stan naładowania- wszystko ok. przy podpinaniu akumulatora zauwazylem ze zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego jest prawie pusty. dolalem, odpowietrzylem- przez tydzien czasu nie ubylo ani grama. jednak problem z zaplonem zaczal sie powtarzac po 24 godzinach. temperatura na zegarach trzyma sie w okolicach 85-88*C, nagrzewa sie dosc szybko. i teraz moje pytanie: