Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

80317_1456171252

Problem z otworzeniem Vectra C 2003 2.2

Recommended Posts

Witam,

Nie moge otworzyc samochodu...padniete mam 2 piloty. A w zamku w drzwiach znajduje sie jakas zaslepka nie moge jej wyjac...chcialem wejsc bagaznikem ale nie mofge przekrecic kluczyka...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> prosze o pmoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a probowales wsunac klucz w zamek drzwi kierowcy, tam gdzie jest ta zaslepka bez jej wczesiejszego wyjmowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak probowalem...nie da sie wlozyc...tam ta zaslepka ma jkby takiego motylka do przekrecenia ale nie idzie...a mozesz mi powiedziec czy da rade wejsc bagaznikem..tylko ze nie moge przekrecic kluczyka czyzby potrzebowal wd40??

Share this post


Link to post
Share on other sites

musi pojsc, ta zaslepka powinna sie wsuwac w strone przodu lub tylu auta(nie pamietam) mozesz probowac plaskim srubokretem ja wsunac, moze sie zastala. A moze prosciej jest wymienic baterie w kazdym kiosku powinni miec cos takiego.

jakie nadwozie?

a tak w sumie to co sie dzieje z kluczykiem, bateria czy mikrostyki padly?

Edited by wolf80

Share this post


Link to post
Share on other sites

w pilocie zdemolowal mi sie przycisk od otwierania...i jak zagladalem do srodka wyjolem bateri...to sie chyba roztroil i wcale nie dziala..

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

przycisk montowany jest powierzchniowo na plytce, wyjmij plytke razem z bateria, wez jakis drucik, spinacz lub cokolwiek i zrob zworke do nozek poprzez dotkniecie obu nozek(zworke przyloz nad przyciskiem), powinno zatrybic. nastepne zloz kluczyk w calosc i jedz do sklepu elektronicznego kup takie mikrostyki i napraw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki pokobinuje jak bede juz w domu...ale jeszcze powiedz mi czemu nie moge kluczyka przekrecic zeby bagaznik otworzyc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo cos sie zastalo w zamku, to prawie tak jakby ci zamek zamarzl. Mysle ze moglbys poprobowac wsadzic kluczyk i probowac go delikatnie przekrecic mozna tez uzyc jakiegos smaru w spray-u. z braku czegos innego mozesz uzyc wd40 ale to nie jest srodek zalecany do konserwacji zamkow

jak juz zadziala, to nie zapmnij kliknac -pomocnika-

Edited by wolf80

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mowisz ze ta zaslepkie to albo w przod albo w tyl?? bo ja ja chcialem w prawo i w lewa przekrecic to nawet nie drgnela kmbinerkami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprobuj zrobic zworke na mikrostyku w kluczyku, skoro ci ten mikrostyk sie rozpadl to zworka zadziala tak jakbys naciskal przycisk otworz-zamknij.

wspomniales ze nie mozesz otworzyc bagaznika, moim zdaniem nalecialo syfu i dlatego jest problem z przekreceniem klucza.

mozesz uzyc wd40 ale pozniej dobrze zebys uzyl czegos innego, jest tyle srodkow smarujacych(suchy teflon i rozne inne)ze bez problemu cos znajdziesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a od drzwi pasażera próbowałeś otworzyć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego, vectra ma zamek tylko w drzwiach kierowcy i habety, sedany maja chyba w bagazniku

otworzyles ten samochod?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sedany nie mają w bagarzniku przynajmniej polifty

Share this post


Link to post
Share on other sites

żadne polifty nie mają zamka w klapie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Panowie troche odświeże temat.

Mianowicie mam problem, sądzę ze wyrobił mi się mechanizm otwierania zamka (drzwi kierowcy). Od rana wchodze przez bagaźnik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mam popsute dwa piloty i otwierałem samochód od około 2 lat kluczykiem. Dziś rano włożyłem kluczyk w zamek i krece w lewo w prawo i nic.

Podpowiedzcie mi co mam z tym zrobioc i gdzie sie udać. Czy pójdzie to zrobić samemu?

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

może na początek spróbować odmrozic auto w jakims ciepłym garażu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.... nie wiem czy to cos pomoże, a poza tym skąd wziąść garaż :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może kup w końcu nowego pilota

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

WIem, wiem... żydze na ten kluczyk ale juz go kupie ale musze tez w razie czego zrobić tą wkładkę zeby nie wlazic przez bagażnik.

Moze troche nie ten temat ale tez o kluczyku.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mianowicie mam drugi kluczyk w 100% sprawny ale nie zakodowany. Przestał działać u wczesniejszego wlasciciela juz. Posiadam op-com'a i jakis rok temu probowalem go zakodowac ale bez powodzenia. Dzisiaj wyczytalem ze receptą na to jest "wykodowanie-wylogowanie" 2 kluczyków i ponowne kodowanie-logowanie, prawda?

Pozdrawiam!

Edited by dresiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

opis kodowania kluczy masz w temacie o kluczach - to co piszesz to chyba prawda ale sprawdź dokładnie

pisałem o tym ciepłym garażu bo może masz zamarznięty a nie zepsuty zamek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro postawie go do garażu na 8h. Popołudniu napisze czy pomogło.

Pozdrawiam!

Edit:

Problemem okazała się zaśniedziała wkładka zamka. Jest juz w renegeracji.

Please login or register to see this quote.

Edit:

Witam!

Panowie czy ktos "regenerował" tą wkładkę zamka??? Mi krzyczą 80-100zł. Za nowa chcą 200zł. Czy jest gdzieś możliwość jej kupienia nowej oprócz ASO??

Dzis doszedł nowy kluczyk, bede programował będzie w końcu jak u ludzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by dresiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam . Podepnę się pod temat. Moja Viki poliftowa 2007r. - brak zamka do kluczyka w drzwiach kierowcy. Póki co to oba piloty i central sprawne i nie mam problemu z otwieraniem.

Please login or register to see this link.

Jednakże w sytuacjach awaryjnych pozostanie mi tylko wybicie szyby. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji - czy jest tam zaślepka czy są wersje vectry bez manualnego zamka.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wybicie szyby nic nie da... Ja też tak miałem jak koledzy wyżej i nic a nic to nie dało.... Więc z góry mówie szyby nie warto bić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sam już jeżdżę tydzień bez tylnego trójkącika.

Ja żeby dostać się do samochodu złamałem kluczyk (scyzoryk) w VC 2002 i dopiero samym kluczem (bez reszty pilota) z pomocą kombinerek udało się przekręcić kluczyk. Psikając wcześniej dużą ilością WD40 żeby puściło.... Po otwarciu warto napsikać jakiegoś smaru. Ja zastosowałem lepki smar do łańcuchów. Profilaktycznie co kilka dni otwieram samochód z kluczyka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może opiszę też moje cyrki z zamkami.

Po kupnie samochodu na początku otwierałem tylko z pilota, po ok miesiącu naszedł mnie pomysł , żeby go otworzyć z kluczyka normalnie i tu zonk. Zamka anie od strony kierowcy, ani w bagazniku za cholere nie szło przekręcić. No to nadszedł czas na WD40 napsikałem do zamków, zamek w drzwiach puscił po ok 8 godzinach, w bagazniku po 3 tygodniach.(masakra przez ten czas codziennie mu aplikowałem małą dawke wd40 i probóbowałem go przekręcić). Gdy tylko zamki się już rozruszały wyciągnąlem wkładki, następnie płukanie w benzynie, aby wymyć syf i WD40. Potem kapnąłem do srodka smaru do łańcuchów rowerowych (smar teflonowy suchy, dobrze smaruje i nie klei się do niego kurz). Po tych zabiegach zero problemów z otwieraniem. Nawet teraz zimą nie zdarzyło się żeby zamarzły.

Na koniec dodam że potwierdza się tu teoria, że przyrząd nieużywany zanika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Więc pomimo pilotów warto raz na jakiś czas użyc kluczyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Andychab - czy po stronie pasażera masz zamek?

Jego brak po stronie kierowcy odrazu kojarzy się z tym, że auto mogło kiedyś być "anglikiem" (lub miało zmienione drzwi z "anglika").

Komuś nie chciało się przekładać zamka, by upodobnić autko do europejczyka.

Nie sądzę, żeby były wersje bez manualnego zamka kierowcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...