Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jakub_001

Filtr paliwa po 12 tys.

Polecane posty

Witam Panowie !!!

Mam do was jedno pytanko. Ostatnio stuknęło 12 tys. na blacie i wraz z wymianą wszystkich filtrów wydobyłem filtr paliwa. Czy wygląd filtra jest w porządku ? Dodam, że założony był on rok temu we wrześniu więc przejeździł również całą zimę. Dodam tylko, że nie mam problemów z odpalaniem, utykaniem, zapowietrzaniem. Poniżej foto i czekam na opinie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poszukaj troszkę na temat

uszczelniacze wtryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg mnie bez zastrzeżeń, filtr po takim przebiegu nigdy nie jest czysty jak nowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

nic nie kombinuj skoro nie masz żadnych problemow z autem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hapko czy aby na pewno masz rację? W temacie o mojej VB jest zdjęcie mojego filtra po dużo większym przebiegu i tam jest czysty. Tu ewidentnie dół filtra brudny od oleju więc uszczelniacze wtrysków do wymiany. Problemy z odpalaniem mogą się zacząć tej zimy. Ja bym nie czekał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniam u siebie filtr po podobnym przebiegu i mam conajmniej tak samo brudny jak nie bardziej.

Uszczelniacze trawersów mam nowe bo gdy kupowałem auto to faktycznie były nieszczelne a wtedy 3/4 filtra było czarne jak smoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr po 30 000km:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Uploaded with

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 30 tys. miałeś taki filtr, że tak zapytam dlaczego tak długo siedział w obudowie ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> No ale własnie problemu z odpalaniem nie mam jak narazie a w zeszłym roku też żle nie było. Wczoraj np. przy temp 2 stopnie nie zapaliły się świczki a mimo to odpali po obróceniu. A nawet jakby to były uszczelniacze, mimo iż nie mam żadnych z objawów ich zużycia to jakie mogą być skutki (oprócz zapowietrzania się układu) jazdy z takim czymś ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dwa lat to u mnie 30 tysi.

To nie długo - tak zmieniam i to wystarczy. Tankuję zawsze V-power diesel i jak widać nie ma potrzeby częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jest ok to nic nie kombinuj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A jesli przy +2 nie ma kontrolki swiec to raczej kwestia starego softu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Również i u mnie jest takowa sytuacja.Czysty filtr to rzadkość tym bardziej że mieszkam na terenach gdzie z TIR-ów biorą wachę czy z Rosji po 4 zł

Może nie konieczność, ale swoim znajomym wymieniam filtr paliwa wraz z olejem po 10 tys i nie ważne czy to super olej firmy xxxx czy tańszy olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to w sumie mnie pocieszyliście :-) Dobrze słyszeć takie słowa.

Oleje i reszta filtrów - tez co 10 do 12 tys. km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marcinek to ja mam w insigni brudniejsczy filtr po 30 tys. i tankuje w de.w serwisie jak powiedzialem ze chce filtr wymienic to zrobili oczy dlaczego,bo filtr sie wymienia co 60 tys.i niemcy tak zmieniaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może przedłuże życie pompie wtryskowej :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja jestem już po trepanacji pompy, ale filtr paliwa jak i resztę robię co 10 tyś. Czy z technicznego punktu widzenia ma to sens, czy nie, to ja czuję się spokojnieszy i wychodzi ogólnie na lepsze..

Pozdrawiam, HDTeam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja steram się wymieniać filtr razem z wymianą oleju. Do tej pory w roku robiłem 12 tys. Ja na tym filtrze zrobiłem zimę, lejąc zwykłą ropę czasem nawet z UA. W takim razie mogę być spokojny. A jeśli chodzi o poziom oleju to na 12 tys. dolewam maks 0,5 l Mobila 2000 10W-40. Gdyby były trawersy walnięte to pewnie zużycie oleju byłoby większe ?

Co do grzania świec na pewno jest to stary soft, ale po co zmieniac skoro odpala bez problemu ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez jakub_001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdyby tak było to ta dolna część winna być wręcz "mazista" a tak raczej niejest sądząc po zdjęciu.

Osobiście sugeruję wymianę filtra paliwa raz na rok, po zimie.

Do "zimowego" paliwa potrafią dolewać różne cuda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×