Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jakub_001

Filtr paliwa po 12 tys.

Recommended Posts

Witam Panowie !!!

Mam do was jedno pytanko. Ostatnio stuknęło 12 tys. na blacie i wraz z wymianą wszystkich filtrów wydobyłem filtr paliwa. Czy wygląd filtra jest w porządku ? Dodam, że założony był on rok temu we wrześniu więc przejeździł również całą zimę. Dodam tylko, że nie mam problemów z odpalaniem, utykaniem, zapowietrzaniem. Poniżej foto i czekam na opinie.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukaj troszkę na temat

uszczelniacze wtryskiwaczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg mnie bez zastrzeżeń, filtr po takim przebiegu nigdy nie jest czysty jak nowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

nic nie kombinuj skoro nie masz żadnych problemow z autem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hapko czy aby na pewno masz rację? W temacie o mojej VB jest zdjęcie mojego filtra po dużo większym przebiegu i tam jest czysty. Tu ewidentnie dół filtra brudny od oleju więc uszczelniacze wtrysków do wymiany. Problemy z odpalaniem mogą się zacząć tej zimy. Ja bym nie czekał...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zmieniam u siebie filtr po podobnym przebiegu i mam conajmniej tak samo brudny jak nie bardziej.

Uszczelniacze trawersów mam nowe bo gdy kupowałem auto to faktycznie były nieszczelne a wtedy 3/4 filtra było czarne jak smoła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr po 30 000km:

Please login or register to see this link.

Uploaded with

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 30 tys. miałeś taki filtr, że tak zapytam dlaczego tak długo siedział w obudowie ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> No ale własnie problemu z odpalaniem nie mam jak narazie a w zeszłym roku też żle nie było. Wczoraj np. przy temp 2 stopnie nie zapaliły się świczki a mimo to odpali po obróceniu. A nawet jakby to były uszczelniacze, mimo iż nie mam żadnych z objawów ich zużycia to jakie mogą być skutki (oprócz zapowietrzania się układu) jazdy z takim czymś ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dwa lat to u mnie 30 tysi.

To nie długo - tak zmieniam i to wystarczy. Tankuję zawsze V-power diesel i jak widać nie ma potrzeby częściej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jest ok to nic nie kombinuj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A jesli przy +2 nie ma kontrolki swiec to raczej kwestia starego softu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Również i u mnie jest takowa sytuacja.Czysty filtr to rzadkość tym bardziej że mieszkam na terenach gdzie z TIR-ów biorą wachę czy z Rosji po 4 zł

Może nie konieczność, ale swoim znajomym wymieniam filtr paliwa wraz z olejem po 10 tys i nie ważne czy to super olej firmy xxxx czy tańszy olej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to w sumie mnie pocieszyliście :-) Dobrze słyszeć takie słowa.

Oleje i reszta filtrów - tez co 10 do 12 tys. km

Share this post


Link to post
Share on other sites

marcinek to ja mam w insigni brudniejsczy filtr po 30 tys. i tankuje w de.w serwisie jak powiedzialem ze chce filtr wymienic to zrobili oczy dlaczego,bo filtr sie wymienia co 60 tys.i niemcy tak zmieniaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to może przedłuże życie pompie wtryskowej :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Ja jestem już po trepanacji pompy, ale filtr paliwa jak i resztę robię co 10 tyś. Czy z technicznego punktu widzenia ma to sens, czy nie, to ja czuję się spokojnieszy i wychodzi ogólnie na lepsze..

Pozdrawiam, HDTeam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja steram się wymieniać filtr razem z wymianą oleju. Do tej pory w roku robiłem 12 tys. Ja na tym filtrze zrobiłem zimę, lejąc zwykłą ropę czasem nawet z UA. W takim razie mogę być spokojny. A jeśli chodzi o poziom oleju to na 12 tys. dolewam maks 0,5 l Mobila 2000 10W-40. Gdyby były trawersy walnięte to pewnie zużycie oleju byłoby większe ?

Co do grzania świec na pewno jest to stary soft, ale po co zmieniac skoro odpala bez problemu ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by jakub_001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdyby tak było to ta dolna część winna być wręcz "mazista" a tak raczej niejest sądząc po zdjęciu.

Osobiście sugeruję wymianę filtra paliwa raz na rok, po zimie.

Do "zimowego" paliwa potrafią dolewać różne cuda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...