Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JarekS

Wymiana pompy paliwa silniki benzynowe

Polecane posty

bardzo czytelna i altwa w zrozumieniu porada

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> plusik polecial

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

podepnij ten temat Jarek odrazu...napewno sie nie jednemu to przyda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze staram się robić porady tak abym sam był w stanie je zrozumieć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:">

Podziękował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie-jak zdjąć ten plastikowy kapsel nie niszcząc go? U mnie siedzi tak mocno, ze nie mogę go wyjąć-przy podważaniu krawędź się łamie a środek dalej siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz go ogrzać suszarką albo opalarką żeby był bardziej plastyczny i delikatnie podważać.

ewentualnie wsuń pod niego dookoła sznurek, zrób taką pętlę w okół, ściągnij maksymalnie ile się da i szarpnij do góry.

Stara metoda zakładania szyb w maluchu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie mogles dzien wczesniej wrzucic tej porady hehe

a ja jak glupi w poniedzialek sam kombinowalem w ciemno o co tam biega i co z czym sie je hehe

ale na moje szczescie jakos sie udalo autko nadal jezdzi i pali od strzala

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

i dobra rada dla wszystkich unikajcie jazdy na rezerwie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez RedBull

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie bardzo, wczoraj dopiero wymieniłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego jaki koszt pompy ? jaki jest w miare dobry zamiennik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił oryginał boscha albo GM, ewentualnie możesz dobrać coś na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ladnie tylko ze w moim samochodzie jest inna pompa paliwa rozni sie tylo srednica i wklad nie pasuje;0 A zamiennik jest bardzo trudno dostac a jak jest to kosz zamiennika to pona 250 zl ;0 (orginal to koszt ponad 1250 zl) udalo mi sie sciagnac takowy dopiero w 5 hurtowni.

Przerabial ktos to ustrojstwo zeby pasowal ten tanszy zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstaw jakieś zdjęcia bo nie wiem o czym piszesz???

Nie spotkałem się z innym rodzajem pompy chyba że od diesla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo;

Bosch 0 580 453 984

12v (506) 870 14 Czech Republic 2

Srednica pompy 43 mm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

5acddddb6669add9med.jpg

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A no faktycznie takowa istnieje po nr GM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Najprościej będzie jak kupisz od kogoś używany koszyk i do niego zamontujesz standardową pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze wczesniej elektryk niewpadl na ten pomysl teraz to juz dupka blada zamontowalem Kagera za 250 zl ;0

Najlepsze ze w skalpach w katalogu maja tylko standardowa pompe a tej wogole nie ma w wykazie dopiero po wymontowaniu udalo sie sciagnac taka pompe ;0

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jezeli sie zapowietrzy pompa to co zrobic. Bo czeto tak mi sie robi jak jade na rezerwie. Moze ktorys z tych przewodów plastikowych przedmuchac czy cos w tym stylu. Od czego sa te przewody platikowe niebieskie. sprostuje ze chodzi mi o benzyne , nie disela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robić. Samo się odpowietrzy jak będzie paliwo albo jeździć na oparach i czekać aż się zatrze. Wtedy wymiana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A od czego mogą być???

Wyjście paliwa i powrót.

Co do zapowietrzania to pompa prawdopodobnie zaczyna Ci już przepuszczać, nie trzyma zaworek przez co się paliwo cofa do baku, niektórzy wkładają w obwód paliwowy zaworek jednokierunkowy jednak moim zdaniem to półśrodek i za chwilę i tak pompa się skończy więc lepiej ją wymienić za w czasu zanim stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok to ktory jest powrót a ktory wyjscia? i ktory to zaworek ze puszcza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjście zapinka niebieska, powrót zapinka kol czarny. Zaworek a raczej membranka znajduje się w pompie i tego się nie wymienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jak ten zaworek wsadzaja zeby nie cofało benzyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wsadzają zewnętrzny, dokładają gdzieś na przewodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

Muszę wymienić pompe paliwa która się przycina. Zastanawiam się nad takim zamiennikiem :

1.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

2.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

I tu moje pytanko. Czy warto kupić i zamontować któryś z nich.

Za odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że ja bym wolał założyć oryginalną używaną niż taki zamiennik, często padają z tego co można poczytać na necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a jeżeli nie ma napięcia? to gdzie szukać usterki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik i instalacja. Na końcu czy ECU daje sygnał na przekaźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×