Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cityliner76

EGR błąd P-0400-01

Recommended Posts

Witam od jakiegoś czasu nie mogę sobie porazdzić z tym błędem P0400-01 obwód recyrkulacji spalin-wysokie napięcie wyciągnąłem egr rozebrałem część mechaniczną i elektryczą rozwierciłem i wyczyściłem, ale niestety nie przyniosło to efeku .co z tym zrobić ?czy to już egr do wymiany? pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie potrzebnie zakąłdasz tema nowy bo o EGRze jest już obszerny artykuł na tym forum , jeśli wyczyściłęś część mechaniczną i elektryczna i nic to nie dało to trzeba wywalic go programowo i po sprawie lub kupić nowy i za rok bedziesz miało to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nie wiem czy nie potrzebnie ponieważ nie znalazłem żadnego tematu opisującego ten konkretny problem bo tak naprawde nie wiadomo co jest walniete czy przewody doprowadzające prąd od egr czy kostka czy też może coś wczęści elektrycznej samego zaworu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0400 nie oznacza wcale zbyt wysokiego napięcia, tylko zbyt niski przepływ gazów przez zawór EGR, może być związany z uszkodzeniem samego zaworu, ale również np z zabrudzeniem kolektora, syf przy przepustnicy i EGRze robi za zaślepkę.

Sam zawór można prosto sprawdzić przy pomocy prostownika albo opcoma, przy czym ten drugi sposób wyeliminuje od razu podejrzenie uszkodzenia przewodów i wtyczki.

PS

Można by o tym popisać w istniejących tematach zamiast otwierać kolejny dotyczący EGRa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tylko że po podłączeniu op-coma pokazało błąd P0400-01 obwód recylkulacji sapalin -wysokie napięcie i z tego co napisałeś rozumiem że to nie musi być usterka po str.elektrycznej tylko np.przystkana przepustnica !dobrze rozumuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście w życiu się nie spotkałem z usterką elektryczną w obwodzie EGRa a doświadczenie mam jednak dość spore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na to wchodzi że wszystko jest ok dokładnie wszystko rozebrałem i przejżałem nic szczególnego nie zauważyłem newet wkoło przepustnicy lekki syfek także wychodzi na to że egr dokonał żywota ! dzięki za pomoc pozdrawiam

zawór wymieniony na nowy oryginalny cena wiadomo jaka ale problemy zniknęły to najwazniejsze !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...