Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cityliner76

EGR błąd P-0400-01

Polecane posty

Witam od jakiegoś czasu nie mogę sobie porazdzić z tym błędem P0400-01 obwód recyrkulacji spalin-wysokie napięcie wyciągnąłem egr rozebrałem część mechaniczną i elektryczą rozwierciłem i wyczyściłem, ale niestety nie przyniosło to efeku .co z tym zrobić ?czy to już egr do wymiany? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie potrzebnie zakąłdasz tema nowy bo o EGRze jest już obszerny artykuł na tym forum , jeśli wyczyściłęś część mechaniczną i elektryczna i nic to nie dało to trzeba wywalic go programowo i po sprawie lub kupić nowy i za rok bedziesz miało to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy nie potrzebnie ponieważ nie znalazłem żadnego tematu opisującego ten konkretny problem bo tak naprawde nie wiadomo co jest walniete czy przewody doprowadzające prąd od egr czy kostka czy też może coś wczęści elektrycznej samego zaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

papas5 poczytaj dokladnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P0400 nie oznacza wcale zbyt wysokiego napięcia, tylko zbyt niski przepływ gazów przez zawór EGR, może być związany z uszkodzeniem samego zaworu, ale również np z zabrudzeniem kolektora, syf przy przepustnicy i EGRze robi za zaślepkę.

Sam zawór można prosto sprawdzić przy pomocy prostownika albo opcoma, przy czym ten drugi sposób wyeliminuje od razu podejrzenie uszkodzenia przewodów i wtyczki.

PS

Można by o tym popisać w istniejących tematach zamiast otwierać kolejny dotyczący EGRa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok tylko że po podłączeniu op-coma pokazało błąd P0400-01 obwód recylkulacji sapalin -wysokie napięcie i z tego co napisałeś rozumiem że to nie musi być usterka po str.elektrycznej tylko np.przystkana przepustnica !dobrze rozumuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście w życiu się nie spotkałem z usterką elektryczną w obwodzie EGRa a doświadczenie mam jednak dość spore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na to wchodzi że wszystko jest ok dokładnie wszystko rozebrałem i przejżałem nic szczególnego nie zauważyłem newet wkoło przepustnicy lekki syfek także wychodzi na to że egr dokonał żywota ! dzięki za pomoc pozdrawiam

zawór wymieniony na nowy oryginalny cena wiadomo jaka ale problemy zniknęły to najwazniejsze !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×