Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest max1975

C2.5XE V6 a X2.5XE V6 różnice oraz za i przeciw!

Recommended Posts

Guest max1975

Witam wszystkich.

Na forum jestem od dłuższego czasu ale raczej mało się udzielam ze względu braku vectry

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Przeważnie poszukuje tu odpowiedniej wiedzy i konkretnych informacji, postanowiłem napisać do was gdyż

mam zamiar zacząć przygodę z silnikiem V6 .

Pytanie brzmi czym różnią się silniki podane w temacie, chodzi mi o sondy, komputery, przepływik, charakterystyki kolektorów itd wszystko co odróżnia te dwa modele.

Mile widziane zdjęcia, schematy, różnego rodzaju rozpiski.

Drugie pytanie:

Pytanie może nie na ten dział ale nie chce zakładać dwóch tematów dotyczących jednej sprawy.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pytanie czysto teoretyczne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> w jakich cenach wahają się silniki C2.5XE i X2.5XE oczywiście V6 z całym osprzętem potrzebnym do swap-u.

Czyli Kompletny silnik(kolektory, przeływka, alternator, rozrusznik itd) wiązka, komp, wszystkie czujniki itd?

No i najważniejsze który polecicie?

Biorąc pod uwagę dostępność części, obsługę oraz awaryjność.

Tak dla zainteresowanych aktualnie jeżdżę Oplem Corsą B z silnikiem C20XE lekko dłubnietym na 165kM ? 203Nm , pewnie niektórzy znają nas i autko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej to przejrzyj temat Kamila z Corsasport. Obawiam się, że w przypadku X25XE musisz zamontować kolektory ssące z C25XE - są niższe. Ale rozejrzyj się jeszcze za tym samym silnikiem od SAABa. Fabrycznie jest mocniejszy (aczkolwiek w Oplu też 200KM pęka łatwo jeszcze na seryjnych gratach).

Immo albo przekładasz w całości, albo szukasz kompa z C25XE, albo z pierwszych roczników Omegi (chyba do końca 1995), gdzie Immo się po prostu wyłącza

Share this post


Link to post
Share on other sites

najprościej kupić obojętnie jakie V6, rozrusznik, alternator wszedzie to samo, kolektor dolotowy, wiązke, czujniki i ECU od omegi x25xe i tyle:)

taka konfiguracja ma te zalety, ze kompa od omegi łatwo modzić, ew. wiązke i sterownik od vectra a/calibra czyli od c25xe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...