Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość max1975

C2.5XE V6 a X2.5XE V6 różnice oraz za i przeciw!

Polecane posty

Gość max1975

Witam wszystkich.

Na forum jestem od dłuższego czasu ale raczej mało się udzielam ze względu braku vectry

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Przeważnie poszukuje tu odpowiedniej wiedzy i konkretnych informacji, postanowiłem napisać do was gdyż

mam zamiar zacząć przygodę z silnikiem V6 .

Pytanie brzmi czym różnią się silniki podane w temacie, chodzi mi o sondy, komputery, przepływik, charakterystyki kolektorów itd wszystko co odróżnia te dwa modele.

Mile widziane zdjęcia, schematy, różnego rodzaju rozpiski.

Drugie pytanie:

Pytanie może nie na ten dział ale nie chce zakładać dwóch tematów dotyczących jednej sprawy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pytanie czysto teoretyczne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> w jakich cenach wahają się silniki C2.5XE i X2.5XE oczywiście V6 z całym osprzętem potrzebnym do swap-u.

Czyli Kompletny silnik(kolektory, przeływka, alternator, rozrusznik itd) wiązka, komp, wszystkie czujniki itd?

No i najważniejsze który polecicie?

Biorąc pod uwagę dostępność części, obsługę oraz awaryjność.

Tak dla zainteresowanych aktualnie jeżdżę Oplem Corsą B z silnikiem C20XE lekko dłubnietym na 165kM ? 203Nm , pewnie niektórzy znają nas i autko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to przejrzyj temat Kamila z Corsasport. Obawiam się, że w przypadku X25XE musisz zamontować kolektory ssące z C25XE - są niższe. Ale rozejrzyj się jeszcze za tym samym silnikiem od SAABa. Fabrycznie jest mocniejszy (aczkolwiek w Oplu też 200KM pęka łatwo jeszcze na seryjnych gratach).

Immo albo przekładasz w całości, albo szukasz kompa z C25XE, albo z pierwszych roczników Omegi (chyba do końca 1995), gdzie Immo się po prostu wyłącza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprościej kupić obojętnie jakie V6, rozrusznik, alternator wszedzie to samo, kolektor dolotowy, wiązke, czujniki i ECU od omegi x25xe i tyle:)

taka konfiguracja ma te zalety, ze kompa od omegi łatwo modzić, ew. wiązke i sterownik od vectra a/calibra czyli od c25xe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×