Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
szczepan87

problem z p1125 i mrugający check

Polecane posty

pewnie co 2 osoba tak zaczyna wiec i ja tak zaczne.

z gory przepraszam jak cos nie w tym miejscu pisze albo coś innego ale jestem w tych sprawach bardziej niż nowy.

mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty.

po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji

1. boost pressure solenoid

2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate

3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego.

prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa)

moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda co 2 tak zaczyna i kończy w koszu,

jak DTI to w dziale Diesel znajdziesz najszybciej odpowiedż no i poza tym szukajka jest bardzo pomocna.

p1125 -usterka czujnika ciśnienia doładowwania -lokalizacja kolektor ssacy -usterka elektryczna lub poprostu zanieczyszczony sadzą co zdarza sie czesto w ni eczyszczonych kolektorach

Po sprawdzeniu -czyszczeniu lub wymianie na nowy powinna wrócić moc -jeśli nie to powodem moze byc uszkodzony elektrozawór sterujący WG---to tak w skrócie.

Edytowano przez drano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dopiero co wymieniłem egr na nowy i wyczysciłem dogłębnie dolot:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×