Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
szczepan87

problem z p1125 i mrugający check

Recommended Posts

pewnie co 2 osoba tak zaczyna wiec i ja tak zaczne.

z gory przepraszam jak cos nie w tym miejscu pisze albo coś innego ale jestem w tych sprawach bardziej niż nowy.

mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty.

po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji

1. boost pressure solenoid

2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate

3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego.

prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa)

moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to prawda co 2 tak zaczyna i kończy w koszu,

jak DTI to w dziale Diesel znajdziesz najszybciej odpowiedż no i poza tym szukajka jest bardzo pomocna.

p1125 -usterka czujnika ciśnienia doładowwania -lokalizacja kolektor ssacy -usterka elektryczna lub poprostu zanieczyszczony sadzą co zdarza sie czesto w ni eczyszczonych kolektorach

Po sprawdzeniu -czyszczeniu lub wymianie na nowy powinna wrócić moc -jeśli nie to powodem moze byc uszkodzony elektrozawór sterujący WG---to tak w skrócie.

Edited by drano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...