Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
diablo-9

piszczący pasek alternatora

Recommended Posts

Witam dzisiaj zakupiłem Vectre b 1,6 i gdy silnik chodzi słychać piskiu w okolicach paska alternatora, czym to moze być spowodowane?

może koła pasowe są nie dokręcone ?

Proszę o szybko odp i pomoc.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę Cię !!! wymień pasek , możliwe że rolka z napinaczem również

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo po prostu piszczy sam alternator lub pompa wspomagania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może wystarczy naciągnąć pasek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak naciągnąc jak tam jest napinacz?

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój błąd.. nie ten model auta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> wybaczcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

podepne się pod temat też mam problem z piszczącym paskiem może nie piszczy ale tak delikatnie popiskuje na jałowym biegu i słychać jakby dochodził z okolic niedalego fitra powietrza jak się rozgrzeje albo dam wiecej niż 1100obrotów to mały świerszczyk przestaje świergotac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzisiaj mi sie to stało przedtem byłocicho moze byc to wina wilgoci? lub chłodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej jest zużyty pasek lub coś z okolic paska.

Mnie nigdy nie piszczał a codzien jeździłem autem do roboty 360dni w roku

Share this post


Link to post
Share on other sites

popiskiwał jak wracałem z pracy później zrobiłem większy kawałek trochę odstał parę godzin i znów nie świergoli jak wracałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale zaopatrzę się w ten spray do pasków psiknę i powinno być lepiej ponoć to trochę konserwuje paski , wiosnę zabiorę sie za wszystkie paski napinacze i inne żeby było cacy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by łukasz vectra B

Share this post


Link to post
Share on other sites

muszę jechać do mechanika bo wydaje mi się teraz że to może być też rozrząd a nie pasek alternatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No rozrząd to wymień bez względu na to czy ktoś mówił, że był np 20 000km temu wymieniany - tu jest Polska

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do 1.6 16V rozrząd nie jest majątkiem - a wtedy masz pewność, że nie będziesz szukał nowego silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grodek dobrze gada, rozrząd to podstawa, ale mozesz sobie łatwo sprawdzic czy piszczy ci pasek wielorowkowy, czy cos w rozrządzie. Ściagnij pasek po prostu i odpal auto na 10 sekund i posluchaj czy cos piszczy, jak bedzie cisza to wiadomo ze albo pasek, napinacz czy cos co jest napedzane przez pasek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak radzicie pompę wody wymienić razem z rozrządem czy nie koniecznie trzeba wymieniac pompy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Lepiej wymienić - SKF albo HEPU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...