Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mistrzunio995

dusi się brak siły

Polecane posty

witam. od kąd kupiłem vectre b mam problem z przejechaniem jakiegoś kilometra zaraz po odpaleniu go jak ostygnie. wtedy nie ma sily, dusi się i nie reaguje praktycznie na gaz. tak jakby coś blokowało. po przejechaniu kilkuset metrów dostaje powera i jedzie normalnie. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim uzupełnij profil, bo nie wiemy nawet jaki masz silnik.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chodzi o całkowicie zimny silnik po dłuższym postoju czy nawet na lekko ciepłym tak masz? Bo jeśli tylko na zimnym to może silnik łapie muła, gdy pracuje pompa powietrza wtórnego. A to akurat normalne, mam to samo i z tego co wiem, ma to większość. Ale najpierw napisz jaki masz silnik, rocznik i więcej konkretów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik 1.8 16v 115ps w samej benzynie. rok produkcji to 1996. niedawno właśnie byłem na przejażdzce i tak było ponownie. jak jest zimny to tylko wtedy tak ma. są jakieś rady na to czy nie da się nic z tym zrobić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz zimny silnik to przysłuchaj się dobrze czy pompa powietrza się włącza. To taki charakterystyczny dźwięk odkurzacza, więc nie sposób nie słyszeć. Chociaż jeśli masz Vectrę od niedawna to może nie wiesz. Mnie ten dźwięk rzucił się na uszy i zainteresował też dopiero po kilku dniach od zakupu. Musisz wyczuć czy jak pompa się wyłącza to muł znika. U mnie tak jest, ale mi to akurat nie przeszkadza.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli to pompa to lektura obowiązkowa jest tutaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem pewien że ta pompka chodzi bo to bardzo charakterystyczny dzwięk i mnie zaciekawił odrazu. ona wyłącza się jak silnik chwilę pochodzi ale czy wtedy się nie dusi to nie wiem bo nie zwróciem uwagi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to sprawdź. Jak nie to będziemy szukać dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spojrzałem na link i jutro się tym zajmę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

dziękuje za porade i pozdrawiam

Dzieki wielkie pomoglo odlaczenie odkurzacz:)

Viktoria chodzi jak ta lala;)

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Napisze tu by nie zakładac nowego tematu.

mam taki problem że gdy na postoju nagle wcisne mocniej pedał gazu to najpierw się zadławi a po chwili dopiero wejdzie na obroty. jest tak samo na gazie i benzynie, na ciepłym i zimnym, dolot szczelny. Co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie faluje. gaśnie przy rannym odpalaniu gdy temp jest w okolicach 0 stopni.

Edytowano przez luis58

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

moze cos doradzicie bo u mnie sa takie objawy jak nierówna praca silnika . Z tłumnika delikatnie jak by strzelał spalinami patrzac na obroty praktycznie nie faluja moze troche ale w malutkim stoniu.Silnik 1.6 16V 96r. Dodam ze wczoraj czysciłem przepustnice i krokowca. Nie łapie napewno lewego powietrza to wiem a zawór EGR zaślepiony. Wiem tyle ze musze wymienic swiece i kable ale z braku finansów przez zime narazie ładnie wyczysciłem swiece troche lepiej chodził przed czyszczeniem przepustnicy i krokowca. Teraz nie równo chodzi dobrze ze chociaz normalnie spadaja obroty niz wczesniej jak sie zawieszały.... myslałem nad regulacja gazu - moze obrotów nie wiem ...... wrzuce filmik jutro na youtbe...

Edytowano przez mazi3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

to chyba sezon na takie rzeczy ;/

moja Viki musi się przedzierać przez koleiny i kąpiele błotne żeby do szosy dojechać i tak 2 km ;/

U mnie występuje problem mianowicie taki...

Gwałtowne do danie gazu do dechy powoduje że samochód nagle słabnie i dopiero po chwili się rozpędza...

mam tak tylko na Benzynie...

Natomiast na gazie chodzi ok nie mam takiego problemu...

coś z paliwem?

Dawka powietrza?

Proszę o jakieś opinie...

Edytowano przez Marcinkos3d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

polecam sprawdzić podciśnienia oraz pod kątem lewego powietrza... skoro tyle wody najlepiej sprawdzić kable i wtyczki pod kątem zaśniedzienia lub przetarcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak własnie zrobie tylko pytanie czy jest sens wymiany samych swiec czy od razu kable i swiece. Kable jak kazde maja przebicie nieduze . Słyszałem ze nawet w tych renomowanech firm sa przebica w kablach a nikt na elektroniczny sprzet nie daje gwarancji. Myślałem by wymienic swiece NGK zrobic regulacje gazu i skasowac błedy. i 2 pytanie ile moze kosztowac regulacja gazu mniej wiecej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za regulację gazu u mnie dobry gazownik bierze 20 zł a 30 zł z wymianą filterka ;]

Błędy sczytać i skasować możesz samemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kable mają przebicie to nie wiem co za kable bo moje przy zrobieniu mgiełki z wody żadnego przebicia nie mają radzę wymienic kable i świece a jak regulacja to filtry by sie zdało zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

błedy kasuja sie po zwodzie pinów ?? bo gdy sprawdzałem kod usterki powinno juz tego kodu nie pokazywac a pokazuje mi go cały czas jak zrobie zwode?? jak go skasowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłącz akusa na nie całą minutę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

to sa te objawy. dziwnie chodzi nawet no wylaczeniu ssania ;

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez mazi3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

ale traktor, bardzo dziwne, na moje oko nie pali na któryś z cylindrów, jest jeszcze kwestia regulatora paliwa bo to też może mieć znaczenie

Edytowano przez Stona1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jakie jest tego motto . co jest do wymiany czy wystarczy narazie wyminic swiece?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm... jak ci tak chodzi to odłączaj pokolei świece od niego i zobacz na którym nie ma zmiany... świece napewno a czy kable to na 100 nie wiem chyba że mają przebicia to wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam wykrecac po jednej i za kazdym razem sprawdzac czy jest jakas zmiana? kable nawet nowe maja przebicia a gwarancji mi na elektroniczny sprzet nik nie da.../ patrzac w nocy to widac jak by przebicia były... Jak sprawdzałem swiece to nie sa zabrudzonde czy jakis osad maja,jedna była tylko zalana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpalasz i po kolei odłączasz na włączonym silniku i albo będzie gorzej pracował to wtedy podpinasz... jak trafisz że dźwięk się nie zmieni tzn że to ta będzie wadliwa...

teoretycznie powinno się podmieniać od razu "palec" + kable i komplet świec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki palec, tu jest cewka. W najgorszym wypadku cewka swiece i kable.

Czy silnik Ci przerywa w czasie jazdy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×