Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bom1987

x16xel strzela na luzie

Recommended Posts

Witam, tak jak w temacie, po mocnym dodaniu gazu na luzie vectrunia lubi sobie postrzelac z tlumika i to dosc solidnie, strzaly padaja po odpuszczeniu gazu, nie ma tych objawow w trakcie jazdy, tylko na jalowym. WIem ze to za bogata mieszanka i paliwo dopala sie w tlumiku, bledow zadnych nie ma, co moze byc powodem? sonda lambda? map sensor podmienialem i bez zmian. W ogole dzieje sie tak zarowno na cieplym jak i zimnym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kable, świece w pierwszej kolejności

Share this post


Link to post
Share on other sites

kable swiece nowe bosha jednoelektrodowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest gaz?

moze zawór wypalony

Share this post


Link to post
Share on other sites

gazu nie ma, zawory sa w porzadku na bank, ogolnie nie ma zadnych problemow z silnikiem, buja sie wiecej niz fabrycznie na autobanie 210 leci, tylko to strzelanie i jeszcze pali wiecej niz powinien ale w normie jak na ten silnik i miasto z krotkimi trasami 2-5km okolo 12l

dodam ze plynow zadnych nie ubywa, wszystko wymieniane na czas, olej wyglada jak olej plyn chlodniczy jak chlodniczy, zadnych nagarow nie ma, benzyna nie dostaje sie do oleju, 160 tys przebiegu, rzeczywisty, wyciekow brak. spaliny tez w normie, nie faluje ani nic z tych rzeczy. Szczela zawsze, nie ma dni ze przestaje, ale tylko na luzie.

co odpowiada jeszcze za dawke paliwa i jak moze sie ono przedostawac do wydechu? moze to byc wina kata? juz nie wiem z czym kombinowac..

Up

Up

Edited by bom1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

może masz wydech przelotowy cały i po dodaniu gazu mieszanka cała się nie spala i wybucha jeszcze w wylocie , a powiedz mi to się dzieje na zimnym silniku czy na gorącym ? jak na ciepłym to całkiem normalne z przelotowym wydechem przynajmniej w innych samochodach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> mówisz ze nie masz problemów z niczym silnik żyleta są jakieś modofikacje silnika że jeździ szybciej?

Edited by łukasz vectra B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydech seria, na cieplym i zimnym to samo. Wlasnie ja w nim zadnych modyfikacji nie dostrzeglem, poza tym ze pali duzo hehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Moze poprzedni wlasciciel cos tam mieszal. po zastanowieniu wymienie sonde i caly wydech, jezeli to nic nie da trza bedzie dalej szukac

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm nie szalej moze az tak! moze sproboj ze swiecami ponownie, moze jakies kiepskie sie trafily roznie bywa !!!

powiem szczerze ze w swojej mialem podobnie jak nie identycznie, wydech juz byl w kiepskim stanie ktorego sobie wszesniej pospawalem tu i tam za butelke

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i zastanawialem sie konkretnie nie tak dawno nad jego wymiana bo Vectra popiardywala/strzelala i to konkretnie ale jakos sie zlozylo ze wymienilem swiece na 2 elektrodowe Bosche ( takie dali w groszowej cenie to zalozylem) i co za zdziwienie do tej pory cisza no wydech ktory juz mial isc kategorycznie do wymiany nagle ucichl az sie mnie pytali co w koncu zmieniles ten przepierdzialy wydech

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec poki co zrezygnowalem, przejrzyj dobrze uklad zaplonowy jeszcze raz !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swiece tez mam boscha tylko ze jednoelektrodowe, w zasadzie moge sprobowac wstawic te dwuelektrodowe, choc jakos nie mam przekonania bo maja tylko jakies 3 miechy. Ale dzieki za trop, dam znac o efektach

Swiece tez mam boscha tylko ze jednoelektrodowe, w zasadzie moge sprobowac wstawic te dwuelektrodowe, choc jakos nie mam przekonania bo maja tylko jakies 3 miechy. Ale dzieki za trop, dam znac o efektach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...