Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
nowy200

X20DTH brak mocy

Polecane posty

Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem VB 2,0 DTI.Posiadam ją od jakiegoś miesiąca.Kupiłem z uwalonym EGR (ani drgnie po zassaniu) i błędem P0400.Przetarty był wężyk od podciśnienia i nie ciągła w ogole.Naprawione jezdziła ok.A teraz osłabla a błąd jaki wyskakuje to P0418 (przekażnik "A" cośtam cośtam).I tu pytanie czy sztanga na turbo na wolnych obrotach powinna być wciągnieta i tak pozostawać nawet po dodaniu gazu?Czy może po dodaniu gazu powinna się poruszać?Dodam że po odpaleniu i zassaniu stoi sztywno i trzyma podciśnienie.Co ewentualnie do sprawdzenia?Czy to może turbo mowi papa powoli?Po dodaniu gazu węże od turbo do i/c i i/c kolektor robią sie twarde ale nie aż tak bardzo.Między 2 a 3 tys. obrotow jakoś tam jedzie i przyspiesza a wyżej coraz ciężej.Myślę ze wyczerpałem temat.Miał lub ma ktoś taki przypadek?Check sie zapala ale to od EGR ale wężyk z niego zdjąłem i zaślepiłem tak że podciśnienie jest sztanga turbo sie wysówa i tak pozostaje.Czy powinna się wracać czy nie po dodaniu gazu?Co może być uwalone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze byc ten zaworek obok turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zapewne chodzi tobie o cięgno turbiny - tak w każdym przypadku kiedy dti jest sprawne powinno być zaciągnięte i NIE DAĆ się ruszyć

tu masz takie vademcum DTi i problemów gdzie szukać przyczyn

Wygląda "odstraszająco " lecz to pozory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A najlepszym sposobem na sprawdzenie turbiny jest podpięcie pod TECH2 i jazda testowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Marcin masz racje , podałem takie domowe sposoby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jesli chcesz byc pewien czy to ten zaworek przy turbo to go pomiń. wypnij podciśnienie z niego i podepnij bezpośnirednio do turbo. miałem ten problem i tak dowiedziałem sie ze zaworek do wymiany. u mnie jest tak ze ciegno od turbo rusza sie przy dodaniu gazu, a z tego co wiem a wiem ze katowałem swoja turbinke jest ciezka do zajechania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×