Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
nowy200

X20DTH brak mocy

Recommended Posts

Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem VB 2,0 DTI.Posiadam ją od jakiegoś miesiąca.Kupiłem z uwalonym EGR (ani drgnie po zassaniu) i błędem P0400.Przetarty był wężyk od podciśnienia i nie ciągła w ogole.Naprawione jezdziła ok.A teraz osłabla a błąd jaki wyskakuje to P0418 (przekażnik "A" cośtam cośtam).I tu pytanie czy sztanga na turbo na wolnych obrotach powinna być wciągnieta i tak pozostawać nawet po dodaniu gazu?Czy może po dodaniu gazu powinna się poruszać?Dodam że po odpaleniu i zassaniu stoi sztywno i trzyma podciśnienie.Co ewentualnie do sprawdzenia?Czy to może turbo mowi papa powoli?Po dodaniu gazu węże od turbo do i/c i i/c kolektor robią sie twarde ale nie aż tak bardzo.Między 2 a 3 tys. obrotow jakoś tam jedzie i przyspiesza a wyżej coraz ciężej.Myślę ze wyczerpałem temat.Miał lub ma ktoś taki przypadek?Check sie zapala ale to od EGR ale wężyk z niego zdjąłem i zaślepiłem tak że podciśnienie jest sztanga turbo sie wysówa i tak pozostaje.Czy powinna się wracać czy nie po dodaniu gazu?Co może być uwalone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze byc ten zaworek obok turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zapewne chodzi tobie o cięgno turbiny - tak w każdym przypadku kiedy dti jest sprawne powinno być zaciągnięte i NIE DAĆ się ruszyć

tu masz takie vademcum DTi i problemów gdzie szukać przyczyn

Wygląda "odstraszająco " lecz to pozory

Share this post


Link to post
Share on other sites

A najlepszym sposobem na sprawdzenie turbiny jest podpięcie pod TECH2 i jazda testowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Marcin masz racje , podałem takie domowe sposoby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jesli chcesz byc pewien czy to ten zaworek przy turbo to go pomiń. wypnij podciśnienie z niego i podepnij bezpośnirednio do turbo. miałem ten problem i tak dowiedziałem sie ze zaworek do wymiany. u mnie jest tak ze ciegno od turbo rusza sie przy dodaniu gazu, a z tego co wiem a wiem ze katowałem swoja turbinke jest ciezka do zajechania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...