Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ptakpokoju

zaworek zwrotny

Recommended Posts

oprocz oczywiście fabrycznego -przy pompie wtryskowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba usunąć miejsce zapowietrzania sie układu paliwowego - czyli nieszczelność - a nie zakładać coś co i tak nie pomoże lub pomoże na chwile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę wyrozumiałości dla innych - nie każdy urodził się od razu "wielkim znawcą DTI". Fakt, fabrycznie nie ma żadnego zaworku. Osobiście mam taki patent przed filtrem paliwa, aby z pełnego filtra nie wracało się paliwo do baku - można spróbować. Chociaż osobiście może pomóc, choć u mnie nie zadziałało, ale go zostawiłem, na pewno nie zaszkodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No to popatrz tu go dokładnie widać nr 4.

A tak wygląda.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rys. 1.4. Zasilanie paliwem pompy wtryskowej VP44 (żródło: Bosch): 1 - pierścień krzywkowy, 2 - doprowadzenie paliwa z filtra, 3 - zawór regulacyjny ciśnienia, 4 - przelewowy zawór dławiàcy, 5 - elektromagnetyczny zawórwysokiego ciśnienia, 6 - przelew, 7 - elektromagnetyczny zawór przestawiacza wtrysku, 8 - pierścień krzywkowy,9 - tłoczek wysokiego ciśnienia, 10 - czujnik kąta obrotu, 11 - przestawiacz

Jak się dokładnie przyjrzeć to na rysunku widać dwie malutkie zielone strzałki wychodzące z elementu nr 4.

Edited by janusz zdrowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie wykrecilem dzis z pompy zaworek zwrotny okazalo sie ze jest uszkodzony zastanawiam sie do czego służy tam taka malutka dziureczka to przez nia wraca paliwo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ja mam takie pytanie, jakie miałeś objawy uszkodzenia tego zaworka. Proszę o odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta mala dziureczka syczalo powietrze jak dmuchalem w ten zaworek jak podejrzewam uciekało też przez tą dziurkę paliwo jak auto stało dłużej

zapowietrzał się

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...