Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ptakpokoju

zaworek zwrotny

Polecane posty

witam mam takie pytanko gdzie powinien byc zamontowany prawidlowo zaworek zwrotny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oprocz oczywiście fabrycznego -przy pompie wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba usunąć miejsce zapowietrzania sie układu paliwowego - czyli nieszczelność - a nie zakładać coś co i tak nie pomoże lub pomoże na chwile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę wyrozumiałości dla innych - nie każdy urodził się od razu "wielkim znawcą DTI". Fakt, fabrycznie nie ma żadnego zaworku. Osobiście mam taki patent przed filtrem paliwa, aby z pełnego filtra nie wracało się paliwo do baku - można spróbować. Chociaż osobiście może pomóc, choć u mnie nie zadziałało, ale go zostawiłem, na pewno nie zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to popatrz tu go dokładnie widać nr 4.

A tak wygląda.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Rys. 1.4. Zasilanie paliwem pompy wtryskowej VP44 (żródło: Bosch): 1 - pierścień krzywkowy, 2 - doprowadzenie paliwa z filtra, 3 - zawór regulacyjny ciśnienia, 4 - przelewowy zawór dławiàcy, 5 - elektromagnetyczny zawórwysokiego ciśnienia, 6 - przelew, 7 - elektromagnetyczny zawór przestawiacza wtrysku, 8 - pierścień krzywkowy,9 - tłoczek wysokiego ciśnienia, 10 - czujnik kąta obrotu, 11 - przestawiacz

Jak się dokładnie przyjrzeć to na rysunku widać dwie malutkie zielone strzałki wychodzące z elementu nr 4.

Edytowano przez janusz zdrowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie wykrecilem dzis z pompy zaworek zwrotny okazalo sie ze jest uszkodzony zastanawiam sie do czego służy tam taka malutka dziureczka to przez nia wraca paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam takie pytanie, jakie miałeś objawy uszkodzenia tego zaworka. Proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta mala dziureczka syczalo powietrze jak dmuchalem w ten zaworek jak podejrzewam uciekało też przez tą dziurkę paliwo jak auto stało dłużej

zapowietrzał się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×