Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
GreenBlend1

Felgi 225x40x18 Vectra C

Polecane posty

Witam.

Mam pytanie. Czy koła 225/40/18 będą pasować do opel Vectra C 2.0 DTI 101 HP ? Wejść wejdą i auto jedzie... Nie jest to za słaby silnik? Niektórzy mi mówią, że mogę tym uszkodzić samochód, Jak to jest? Koła są z Mercedesa i mają nieco inny rozstaw śrub. Jest to różnica 5x112 - 5x110 ... Czy przez to trzęsie samochodem podczas "szybszej" jazdy 100 km/h ++ ? Czy wystarczy wyważyć opony? Jestem zielony w tych sprawach i boje się, że przy dalszej jeździe na tych felgach z szerokością opony 225 coś mogę uszkodzić... Wcześniejsze koła to 185 lub 195 / 65 / 15 (Nie pamiętam dokładnie).

Przez pomyłkę dodałem temat w złym dziale. Chodzi o Vectrę C a nie B.

Edytowano przez GreenBlend1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozesz zmienic kola na 225/40 R18

Szersze kola = wieksze opory toczenie = wieksze spalanie

5x112 - wiec musisz uzyc srub plywajacych natomiast nie wiem jak z otworem centrujacym. jesli jest taki sam to ok ale jesli wiekszy to do zalozenia pierscien a jesli mniejszy to .... nic z tego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kola zawsze trzeba wywazyc !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak je zakładam to mam takie jakby pierścienie i po założeniu pasują idealnie. Śruby mam zwykłe i pasują ale powinienem je raczej wymienić na pływajace. Czy po wyważeniu będzie ok? Nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto na wyważanie, żeby dalej mi trzęsło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli bedziesz mial odpowiednie pierscienie centrujace i wywazone kola wraz z srubami plywajacymi to nie ma prawa nic sie stac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki za info.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i po zawodach... Po wyważeniu kół, okazało się, że 3 z felg są krzywe i przez to raczej trzęsie samochodem. Jest to groźne? Może uszkodzić samochód? Bezpieczeństwo? Etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Moze powodowac szybsze zuzywanie sie zawieszenia,ukladu kierowniczego.Po za tym co to za przyjemnosc jezdzic trzesacym sie autem.Jezeli felgi nie sa zbyt krzywe to da sie je wyprostowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×