Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
GreenBlend1

Felgi 225x40x18 Vectra C

Recommended Posts

Witam.

Mam pytanie. Czy koła 225/40/18 będą pasować do opel Vectra C 2.0 DTI 101 HP ? Wejść wejdą i auto jedzie... Nie jest to za słaby silnik? Niektórzy mi mówią, że mogę tym uszkodzić samochód, Jak to jest? Koła są z Mercedesa i mają nieco inny rozstaw śrub. Jest to różnica 5x112 - 5x110 ... Czy przez to trzęsie samochodem podczas "szybszej" jazdy 100 km/h ++ ? Czy wystarczy wyważyć opony? Jestem zielony w tych sprawach i boje się, że przy dalszej jeździe na tych felgach z szerokością opony 225 coś mogę uszkodzić... Wcześniejsze koła to 185 lub 195 / 65 / 15 (Nie pamiętam dokładnie).

Przez pomyłkę dodałem temat w złym dziale. Chodzi o Vectrę C a nie B.

Edited by GreenBlend1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozesz zmienic kola na 225/40 R18

Szersze kola = wieksze opory toczenie = wieksze spalanie

5x112 - wiec musisz uzyc srub plywajacych natomiast nie wiem jak z otworem centrujacym. jesli jest taki sam to ok ale jesli wiekszy to do zalozenia pierscien a jesli mniejszy to .... nic z tego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kola zawsze trzeba wywazyc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak je zakładam to mam takie jakby pierścienie i po założeniu pasują idealnie. Śruby mam zwykłe i pasują ale powinienem je raczej wymienić na pływajace. Czy po wyważeniu będzie ok? Nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto na wyważanie, żeby dalej mi trzęsło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli bedziesz mial odpowiednie pierscienie centrujace i wywazone kola wraz z srubami plywajacymi to nie ma prawa nic sie stac

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i po zawodach... Po wyważeniu kół, okazało się, że 3 z felg są krzywe i przez to raczej trzęsie samochodem. Jest to groźne? Może uszkodzić samochód? Bezpieczeństwo? Etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Moze powodowac szybsze zuzywanie sie zawieszenia,ukladu kierowniczego.Po za tym co to za przyjemnosc jezdzic trzesacym sie autem.Jezeli felgi nie sa zbyt krzywe to da sie je wyprostowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...