Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam, czy może ktoś doradzić mi jaki silnik benzynowy wybrać? zastanawiam się nad 2.2 147 km, i instalacja gazowa do tego. Czy będzie do optymalny wybór między osiągami/ekonomicznością? Czy silnik ten lubi oliwe? na co warto zwrócić uwagę przy zakupie? Wszystkie opinie mile widziane:)

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim skromnym zdaniem wolalbym

VC z20net 175KM

Edited by x-piotr

Share this post


Link to post
Share on other sites

spalanie jest na takim samym poziomie

2.2 to silnik wolnossący a 2.0 to silnik z Turbo

Musisz się kolego określić czy zależy Ci na ekonomii czy na osiągach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jak pisałem wcześniej, szukam czegoś ,,pomiędzy", dynamikę wystarczającą do spokojnego wyprzedzania, ale też bez szaleństw:P nie posiadam dużego doświadczenia i nie wiem jak poradziłbym sobie z tym turbo, na jakim poziomie kształtuje się spalanie w tych silnikach?

Edited by Tre_k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moim skromnym zdaniem ten silniczek jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w trasie oba silniki potrzebują cos koło 7-9 litrów

w miescie 9-12 litrów

wszystko zależy od kierownika

oba auta dobrze znoszą instalację gazową

2.2 - Jest w czym wybrac jest tego sporo na rynku

2.0 - Cieżko trafić generalnie auto ciężkie do kupienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

można gdzieś zlaleźć, jak kształtują się osiągi wraz ze spalaniem? w poszczególnych pojemnościach silników?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdyby nie przebiegi jakie rocznie robię to brałbym 2.0 T, jeśli ci się nie spieszy to spokojnie poszukaj 2.0T zawsze możesz wrzucić LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this quote.

też tak myślałem ale po 3 miesiącach szukania czytania analizowania odpuściłem .... może kolega będzie miał wiecej samozaparcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
napisz do niego jeśli chodzi o rynek zachowdni, a klubowicz Travis na pewno ci go poleci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu masz kilka szt z Holandii

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Edited by x-piotr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znalazłem swój egzemplarz na mobile.de i sam po niego pojechałem oplaciło sie jestem zadowolony przynajmniej oryg. przebieg i jeden właściciel od nowości

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Tre_k Poczytaj najpierw forum od a do z ... przeanalizuj to i owo zadawaj pytania zbieraj wiedzę potem się zdecydujesz na jakiś tam motor..

Ja swoje auto sprowadziłem z Levy_sdz tak jak Kamyl pisze

poczatkowo miało być 2.0 Turbo ale ja chciałem nowsze auto niż z 2003 roku.. czytałem dużo na forum i zdecydowałem się na diesla dodatkowo bardzo duży pozytywny wpływ na zakup miał kolega z oddziału mazowieckiego.

Wsiadłem pomacałem i zdecydowałem że chce kombi. I zaczeliśmy szukanie auta dla mnie - auto kupiliśmy stosunkowo tanie ale trzeba było ponieść pewien wkład w jego przygotowanie do jazdy itd...

wiecej możesz poczytac w moim temacie nad sygnaturką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli zza granicy to 2.0T bo za 2.2 zeżre cię akcyza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście jeden jedyny silnik łączący ekonomie i osiągi to z20net jeżdżący na podtlenku lpg. Ostatnio przejechałem 360km(w tym piątek 1h w korku przy wyjeździe z wawy) na 38l lpg co daje skromne 10,5L/100 co daje jakieś 27zł/100km. Choć gaz ma drożeć więc jeszcze klekoty pozostają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rzeczywiście, po sprawdzeniu jest dużaa różnica;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wiec chyba nie ma sie nad czym zastanawiac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że z20net jest tak rzadko dostępny. Sam mam ochotę na VC ale raczej z GB z przekładką we władnym zakresie ale u nas widziałem tylko jedną baaardzo dawno temu i to jeszcze w tragicznym stanie. Sam się nie wybieram. Czekam aż się coś trafi bo jak narazie to zostaje 1.8 (trochę za słaby jak dla mnie) i CDTI ale nie mogę przekonać się do diesla (koszt dwumasu, obecne ceny ON i ta kultura pracy jakoś nie dla mnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko teraz to zlaleźć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> na co zwrócić szczególną uwagę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

patrzylem wczoraj na ebay-u w UK i jest tego troche

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda że u nas nie ma. Znalazłem jedną na allegro ale bez prawa rejestracji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytaj linka, może coś ci pomoże w wyborze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w 2.0 Turbo tez jest koło dwumasowe troche tańsze niż w CDTI

kultura pracy... hmmm klekot to klekot ...

Obecne ceny ON... ropa kosztuje tyle samo co benzyna

nie pisze tego bo akurat mam diesla tylko takie dywagacje to moim zdaniem bez sensu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...