Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Slovakia

Z20net nie odpala rano, po południu tak

Polecane posty

Witam

Mam problem auto już u mechanika i lakiernika (drzwi do wymiany i malowania).

W zeszłym roku o podobnej porze dnia miałem problem iż auto rano nie chciało odpalić.

Po załączeniu kilka razy zapłonu auto odpalało, więc myślałem że moze pompka paliwa, albo filtr do wymiany.

Mechanik wyimenił filtr paliwa i okazał się "zabity" syfem i mówił, że to coś co wypłynęło to nie wygladało na paliwo.

Po wymianie wróciło do normy palił w OK. Nawet w wielkie mrozy.

Minął rok problem wrócił, kilka dniu gdy włączałem zapłon beż krecenia kilka razy pod rząd i nastepnie odpalałem to pomagało.

Jednak przez pierwszą minute nie mogłem dodawać gazu, bo automatycznie gasł, tak jak by nie miał paliwa.

Kupiłem pompkę paliwa i kazałem wymienić filtr. Dzwoniłem do serwisu i mówią, że raz pali raz nie.

Auto się maluje w komorze lakierniczej dziś więc mechanik nie miłą czasu zajrzeć.

Wspomnę, że zawsze przy odpalaniu było czuć lekko benzynę, ale to chyba od zawszę.

Teraz się głowie czy to nie ten trop, albo zalewanie, albo brak zapłonu.

Czy ktoś ma pojęcie, jakiś trop co sprawdzić.???

Edytowano przez Slovakia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakieś błędy? sprawdzałeś listwę z wtryskami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

błędów zero,a listwę jak sprawdzić domowym sposobem.

mechanik rozkłada ręce, może ktoś coś zaproponuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie to podstawa, potem sprawdzić czy jest iskra. Następnie sprawdzić czujnik położenia wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może trzeba ustawić poprawną godzine w zegarku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdzałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

nie ma nikt tego czujnika na podmianę pożyczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

najlepiej ale i bez tego oscyloskopem można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik wału OK, wtryski i listwa podmieniowne, iskra jest, dalej nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co to za pompe tam wsadziłeś ?

ciśnienie nabija wogole ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny problem w zeszlym roku w astrze - co prawa inny silnik ale moze przyczyna podobna - czujnik temperatury plynu chlodzacego. Pokazywal syberie -80 stopni i w ten sposob auto bylo tak podlane paliwem ze nie bylo szans zeby odpalilo...

Edytowano przez Levy_sdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko co to za warsztat ze nie potrafi ustalić czego silnikowi brakuje ze nie odpala.

Manometru nie ma zeby spr czy w ogole ciśnienie paliwa jest przy rozruchu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa trzyma na listwie około 2,4bara z tego co pamiętam.

Kompresja OK.

Przepływka podmieniana i stara też OK.

Czujnik wałku niby OK, czujnik faz rozrządu czy jakoś tak też OK.

Coś dziwnego jest, że jak auto już odpali czuć paliwo chwile z rur, chodzi nierówno.

Po chwili się uspokaja, gdy nagrzeje się na tyle, że wyłącza się "ssanie" silnik pracuje równo jakby nic.

Chcą sprawdzić uszczelkę czy nie podlewa płynem chłodniczym i jak to nie będzie ten trop to wysłać sterownik silnika na sprawdzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie za bogato ma na rozruchu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

właśnie

i tym tropem ja zrobiłbym reset ecu poprzez odłączenie go na jakiś czas (2 wtyczki) a pozniej uruchomienie auta i pojezdzenie tylko na benzynie bo cos mi tu śmierdzi że gazik namieszał i sie adaptacja rozjechała. książkowy problem przy porannych rozruchach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też był problem z odpalaniem, po zapaleniu potrafiło telepać silnikiem i nie można było dodawać gazu przez 30sek bo potrafił zgasnąć, też czasami zaleciało benzyną. Kupiłem za poleceniem jednego użytkownika formule stp do czyszczenia wtrysków i pojeździłem 100km na PB i pomogło. Teraz znowu spartoliła się instalacja lpg i zrobiłem ze 150km na PB i w te przymrozki pali od strzała i można od razu jechać. Raczej pomogło pojeżdzenie na PB niż ta formuła ale na pewno nie zaszkodziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hmm

zanim oddałem auto do warsztatu zrobiłem jakieś 200km tylko na benzynie ( z tego jakieś 150km A4 prędkością srednią 160km/h)), żeby wyjechać je z baku bo było go dużo (do wymiany pompy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zrobić porządną mape gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W BRC to chyba trochę cięższe zadanie, za dużo z automatu się robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, u mnie na pewno o wiele dłużej się musi nagrzewać aby na gaz się przełączył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hapko, a czy nie wystarczy odłaczyć akumulatora, czy trzeba konkretnie kompa odłączyć od wtyczek ( na podłączonym akumulatorze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłączenie aku nie wystarczy - najlepiej op-comem zrobić reset ecu ( tylko nie na sofcie china, bo podobno wariuje wtedy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to ja mam China edition i lipa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja zastanawiam się na ile tu przy tym zapalaniu ma znaczenie instalacja gazowa. W poprzednim aucie ASTRA G miałem podobny problem - instalacja BRC. Tam posłuszeństwa odmówił reduktor, szczegółowo to mębranka. Auto po nocy nie chciało palić, po wymianie reduktora wszystko wróciło do normy.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oczywiscie, ze odlączenie klem nic nie daje, reset przez opcom także. Pozostaje pojeździć na benzynie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przez dwa dni przed serwisem jeżdziłem tylko na benzynie, po wiosce, i trasa.

Teraz jest odciety LPG przy zbiorniku, takze nie ma sznas na popuszczanie lpg i pb razem.

A Tech moze pomóc przy restarcie Ecu, a pozniej zrobić jeszcze raz mape LPG?

Edytowano przez Slovakia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×