Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rafał vici

Co to za część z20net

Polecane posty

Witam

czy ktoś z was wie może co to za część oznaczona na zdjęciach. Silnik z20net. Pod spodem pod tym elementem jest wyciek jakiegoś płynu, czy to olej czy płyn od wspomagania.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

df9cf91d40402459.jpg

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

obudowa pompy vacum moze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie doszukałem się że to pompa vacum. Teraz pytanie czy przeciek oleju oznacza uszkodzenie pompy czy tylko uszczelki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też się delikatnie poci(mniej jak u Ciebie), ja obstawiam uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam na necie uszczelki i nie mogę znaleźć.

Trochę się poci co widać w garażu na podłodze, nie ubyło jakoś strasznie dużo oleju ale jednak trochę uciekło. Na przejechane 5 tyś/km wypluł 1L oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń do ASO, tam Ci powinni powiedzieć. Ja ostatnio kupowałem gumy do stabilizatora w Auto Żoliborz, miła obsługa. Jeżeli w sieci byś coś znalazł i zamawiał to napisz PW, ja również bym wziął, choć u mnie widać delikatne zawilgocenie. Tylko nie próbuj dokręcać bo łatwo zerwać gwint. Od środka wygląda tak:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na allegro nic nie ma może jakbym miał numer części to by było lepiej. W przyszłym tygodniu wybiorę się do aso i zbaczę czy mają coś takiego.

W dokręcanie się nie bawiłem bo widać że równo przylega wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafał

napisz do

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ja ostatnio kupiłem uszczelniacz wału korbowego

napisałem @ po jakiś 2 godzinach otrzymałem linka do tego co mnie konkretnie interesuje

zamawiajac przez sklep masz 10% zniżki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. zaraz do nich napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka jest tania ale zmontowanie tego tak żeby nie ciekło okazało się wyzwaniem dla wszystkich serwisów w których byłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> poza uszczelką do brze jest użyć silikonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafał i jak z uszczelką założona już??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka jeszcze nawet nie kupiona. W przyszłym tygodniu może ogarnę temat. "verde' masz może numer GM tej uszczelki?

Uszczelka zamówiona koszt 36zł.

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie numer tej uszczelki w ASO to Numer producenta: 545349 Numer GM: 55561100

koszt 36,08, ja już wymieniłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i tak jak Verde pisał dodatkowo silikon potrzebny

pozdrawiam

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na kolejny wyciek na vacum dzisiaj postanowiłem zrobić to sam wzmacniając uszczelnienie czerwonym silikonem. Wyciek pojawił się jak zwykle w dolnej części pompy vacum przy tym dolnym "jajowatym" otworku. Dla potomności dodam że w tym otworku jest filtr(siateczka), który u mnie był prawie całkowicie zapchany. Bez problemu da się go wyjąć i przeczyścić. cała robota to tak na spokojnie 1 godzinka.

Zdjęcie pożyczone od kolegi "betonixx"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Rafale i wycieku już nie ma?

Ja tak sie zastanawiam czy usterka Vacum, zapchane sitko może jakoś wpływać na prace silnika?

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę czy będzie wyciek bo dzisiaj nawet nie odpalałem silnika po naprawie. Trudno powiedzieć czy zapchane sitko miało wpływ na rorszczelnienie się pompy, w każdym bądz razie w tym miejscu gdzie jest to sitko z bloku silnika wychodzi otwór, z którego non stop wyciekał olej jak zdjąłem pompę.

A tak jeszcze się zapytam: za co odpowiada pompa vacum w naszym silniku?

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.przyłącze się do tamatu jak wyżej wspomnoeliśćie o cieknącym oleju z pod vacum u mnie również występuje ten sam problem. założona nowa uszczelka z ASO złożone do kupy i cieknie, rozkręcone ponownie uszczelnione dodatkowo silikonem i znowu cieknie choć tak jakby ciut mniej ale olej nadal się zbiera u samego dołu pompy vacum. już nie mam pojęcia jak to opanować czy może pompa już siada. nadmienie jednak że po pierwsze auto nie zbiera się tak jak powinno jak na 175KM, dopiero tak od 3000tyś obrotów czuć konkretne przyśpieszenie, po drugie wciskają pedal hamulca czuć jak jest twardy a po kilku chwilach trzymania powoli wpada w podłogę czy to normalne czy tak powinno być. dużych zmian w hamowaniu nie zauważyłem choć widziałem duuuuużo lepsze hamowanie. już nie wiem co robić i jak to dziadostwo uszczelnić.czy kupić nową pompe. Pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy cieknie na połączeniu pompy vacum z blokiem silnika, czy może pompa przecieka na tej okrągłej kopułce która jest przykręcona na 3 śruby. Ja też mam problem bo ciągle mi się lekko poci pomimo dania silikonu na uszczelkę. Po świętach będę to wszystko rozbierał i sprawdzę gdzie u mnie przecieka. Dodatkowo zakupiłem Hermetic zamiast silikonu lepiej uszczelnia.

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Trudno to wyczuć czy to właśnie z tego połączenia czy z pod tej okragłej kopułki przykręconej na 3 śrubki są blisko siebie a olej pojawia się na dole w tym właśnie miejscu.Ale sylikonu nie żałowałem i myśle że naprawdę dobrze to zrobiłem ale pomimo tego k...wa cieknie, pompe i tak już zamówiłem nową koszt 380zł ale czy ja bede wymieniał jeszcze nie wiem,chyba że opanuje wyciek:). Dziś ze szwagrem mechanikiem rozbiorę to jeszcze raz i ocenimy sytuację czy to wina uszczelki czy pompy. A u Ciebie jest jakaś róznica w przyśpieszaniu coś się dzieje z silnikiem czy bez zmian, bo ja juz sam nie wiem, dużo jeżdzę i może jestem przewrażliwiony co do przyśpieszania, ale wydaje mi się tak jakby na początku się troche zastanawiał:)jechać nie jechać, ładnie ciągnie od 3000tyś ale to już inny problem teraz chodzi o ten wyciek cholerny:)

Spróbuje może uszczelnić to połączenie na pompie co jest mocowane na 3 śrubik może to pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam żadnych problemów z przyspieszeniem nie mam, przyspiesza jak trzeba i to od 2-2,5tysiąca.

Ja czekam na lepsze warunki atmosferyczne i też się wezmę za moją pompę.

Edytowano przez Rafał vici

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

być może mi się tylko tak wydaję. ja poprzednio miałem 100KM i wydawało się że jest za***iście lecz później okazało że ciut za mało, przesiadłem sie na viki 175KM to już było coś, teraz chciało by się jeszcze więcej:), ale wiadomo apetyt rośnie w miare jedzenia:) Jutro napisze co i jak z tą pompą może uda mi się cholerę uszczelnic bez dodatkowych kosztów

Witam ponownie.Znalazłem przyczynę cieknącej pompy vacum. Przyczyną nie była uszczelka łącząca pompę z blokiem silnika lecz uszczelka w samej pompie którą mamy po odkręceniu tej kopułki na 3 śrubki. pomógł silikon (DIRKO koszt ok 20zeta) Uszczelka była lekko wygnieciona i ciekło. Przy demontażu należy delikatnie zdjąć kopułkę by nie rozleciały nam się mechanizmy w środku. Nie wiem czy da się ją gdzieś dokupić czy trzeba całą pompę. Mi w każdym bądź razie pomogło uszczelnienie. Po przejechaniu 40km jest suchutko aż miło.Może akurat komuś się to przyda. Posiadam zdjęcia jak to wygląda od środka , jak by ktoś był zainteresowany mogę wysłać na e-maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego wklej zdjęcia w temacie dla wszystkich -napewno przyda się. Ja podjade dzisiaj do aso i spytam się czy ta uszczelka jest dostepna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja właśnie podejrzewam że u mnie terz ta kopułka się poci bo z tego co widzę to silikon na połączeniu z blokiem silnika trzyma dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Powyżej zdjęcia jakie udało mi się zrobić

Edytowano przez darogut1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W profilu masz B + G, tak samo przyspiesza na Pb i LPG ? Czy może już po problemie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×