Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Spawacz

Problem z alternatorem DELPHI 100A

Polecane posty

Witam, mam problem z altkiem w moje veki często padali mi żarówki okazało sie ze mam słabe ładowanie i duże skoki napięcia jak zalancalem żarówki ogrzewanie itp... mniejsza juz o szczegulu. Wymieniłem regulator napięcia z górnej pulki oczywiście polutowałem. Teraz znów mam za duże ładowanie, ale nie ma wahani czy na full czy na mini to cały czas mam ładowanie ponad 14, 60 V.

Szczotek nie ruszałem, bo były jeszcze dobre.

W czy jest problem z tym ładowanie?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Elektryk mówi ze ładowanie jest dobre a jak widzę ze i tak musze, co chwile wymieniać żarówki z tylu jak nie stopu to postojowe.

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś tylko sam regulator? Bo może mostek prostowniczy pada. Dobrze byłoby sprawdzić diody. A te 14,60V masz nawet przy włączonych światłach czy tylko na jałowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wlaczonych swatlach itp. caly czas podaje 14,60 minimalne wahania

Edytowano przez Spawacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też obstawiam mostek prostowniczy, dlatego jak się rozkłada alternator to czasami lepiej wymienić te dwie rzeczy na raz bo nie trzeba mechanikowi płacić dwa razy za tą samą robotę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba że się robi samemu i ma się dużo wolnego czasu.. to zawsze można trochę przyoszczędzić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powiedziałbym nawet, że bardzo dużo. Szczególnie, że w Vectrze trzeba wyjąć cały alternator, żeby dostać się do regulatora i mostka. A z wyjęciem go jest trochę gimnastyki.

Chociaż w tej sytuacji i tak trzeba go jeszcze raz wyjąć i pomierzyć mostek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem mostek teraz caly czas podaj 14,43 V moze tak zostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwykle przyjęło się, że 14,4V to max. Ja bym narazie zostawił. Pojeździsz trochę i zobaczysz czy Ci nie pali żarówek zbyt szybko. Napięcie jest co prawda trochę wysokie (u mnie po włączeniu świateł, radia i klimy nie przekraczało 14V), ale być może Twój regulator tak ma, że trochę wysoko trzyma napięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×