Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Spawacz

Problem z alternatorem DELPHI 100A

Recommended Posts

Witam, mam problem z altkiem w moje veki często padali mi żarówki okazało sie ze mam słabe ładowanie i duże skoki napięcia jak zalancalem żarówki ogrzewanie itp... mniejsza juz o szczegulu. Wymieniłem regulator napięcia z górnej pulki oczywiście polutowałem. Teraz znów mam za duże ładowanie, ale nie ma wahani czy na full czy na mini to cały czas mam ładowanie ponad 14, 60 V.

Szczotek nie ruszałem, bo były jeszcze dobre.

W czy jest problem z tym ładowanie?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Elektryk mówi ze ładowanie jest dobre a jak widzę ze i tak musze, co chwile wymieniać żarówki z tylu jak nie stopu to postojowe.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłeś tylko sam regulator? Bo może mostek prostowniczy pada. Dobrze byłoby sprawdzić diody. A te 14,60V masz nawet przy włączonych światłach czy tylko na jałowym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wlaczonych swatlach itp. caly czas podaje 14,60 minimalne wahania

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też obstawiam mostek prostowniczy, dlatego jak się rozkłada alternator to czasami lepiej wymienić te dwie rzeczy na raz bo nie trzeba mechanikowi płacić dwa razy za tą samą robotę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba że się robi samemu i ma się dużo wolnego czasu.. to zawsze można trochę przyoszczędzić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiedziałbym nawet, że bardzo dużo. Szczególnie, że w Vectrze trzeba wyjąć cały alternator, żeby dostać się do regulatora i mostka. A z wyjęciem go jest trochę gimnastyki.

Chociaż w tej sytuacji i tak trzeba go jeszcze raz wyjąć i pomierzyć mostek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienilem mostek teraz caly czas podaj 14,43 V moze tak zostac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykle przyjęło się, że 14,4V to max. Ja bym narazie zostawił. Pojeździsz trochę i zobaczysz czy Ci nie pali żarówek zbyt szybko. Napięcie jest co prawda trochę wysokie (u mnie po włączeniu świateł, radia i klimy nie przekraczało 14V), ale być może Twój regulator tak ma, że trochę wysoko trzyma napięcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...