Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest lotusomega

brak iskry na 1 i 4 cyl.

Recommended Posts

Guest lotusomega

Witam wszystkich. Mam problem z brakiem iskry na dwóch cylindrach, dokładnie 1 i 4. Myślałem, że padła cewka, a dokładniej jedna sekcja, bo przekładałem kable i cały czas nie było iskry na dwóch wyjściach od góry cewki. Zakupiłem drugą i to samo. Sprawdziłem przewody od cewki do ecu, na wszystkich jest przejście. Wyglądało na to że uszkodzony ecu. Zakupiłem drugi, wymieniłem i sytuacja powtórzyła się ponownie. Dodam, że błędów brak, bo sprawdzane op-comem. Samochód opel VB 1.6 16V silnik x16xel 97r. Co może powodowaćtakie objawy. Za odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik położenia wału korbowego? Czujnik położenia wałku rozrządu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poproś kogoś albo znajdź w sieci rozpiskę pinów ECU do Twojego kompa, następnie wepnij się miernikiem w odpowiedni wtyk na ECU a drugim końcem do odpowiedniego pinu na wtyku cewki, podejrzewam że masz przerwę na którymś kablu, dlatego nie daje sygnału na cewkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lotusomega

Kabelki sprawdziłem miernikiem i na każdym jest przejście. A co do czujników to myślę, że jeżeli byłby jakiś uszkodzony, to iskry nie było by wcale na żadnym cylindrze.

Może ktoś zna opis panów na cewce. Są tam cztery kabelki czarno-żółty, czarno-czerwony, czarny i brązowy.

Problem rozwiązany. Znajomy podjechał do mnie astra z takim samym silnikiem i podmienilismy jeszcze od niego cewke. Viki odpalila od razu. Także cewka którą kupiłem na allegro była uwalona identycznie jak u mnie.

Witam. Mam pytanie, czy ten siedmiocyfrowy numer cewki musi być identyczny żeby prawidłowo pracował silnik

Edited by lotusomega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...