Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
till118

Co sprawdzic po 100tys km?

Recommended Posts

Witam tak jak w temacie co sprawdzić po przebiegu 100tys kilometrów? Co sprawdzic co wymienic?Co wyczyścic?VC 2.0dti

Edited by till118

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtry, płyn hamulcowy, zawieszenie, olej, no takie tam pierdoły

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz opony czy nie zuzywaja sie nierownomiernie lub czy nie zabkuja.Ca za tym idzie sprawdz amortyzatory geometrie kol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hamulce...........oraz wartaloby oblukac jaktam rozrzad wyglada...!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź.... czy nie stał się cud bo przebieg 100tys w 10 letnim dieslu to napewno coś zbliżonego do cudu

a tak naprawdę to 100tys nie jest żadną magiczną granicą zeby zaraz wymieniać i sprawdzać jakieś nadzwyczajne rzeczy

w takich autach wymian dokonuje się wg harmonogramu (np oleje, filtry itp) albo jak się coś popsuje

raczej unikałbym wymian na zapas ze względu na przebieg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra kupiona w salonie, a co do rozrządu to łańcuszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jak kupiona w salonie to pewnie zrobili przegląd przedsprzedażny - tam powinno wyjść co ją boli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie filtry: kabinowy, paliwa, powietrza, oleju.

Olej, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy.

Tarcze, klocki, amortyzatory.

Ogólnie zawieszenie.

Zbieżność.

Opony.

Wyczyść EGR i kolektor dolotowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z zaworem EGR nie szalej...

Geometria owszem, wszystkie płyny, filtry i pasek WPK wraz z napinaczem i oczywiście hamulce...

Przecież musisz mieć pewność czym jeździsz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witam cie ogólnie powiem ci żebyś zrobił ogólnie całości przegląd będziesz spokojniejszy i pewny ze jest okey pozdrawiam ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry za moją opinie, ale moim zdaniem o auto powinno sie dbać na codzień wtedy wiesz co masz i nie robisz z tego jakiegoś halo typu zrobilem 100tys i pasowało by sprawdzić czy tarcze hamulcowe aby nie są przypadkiem grubości żyletki. Autkiem fajnie sie jeździ ale nie sprawne auto to duże niebezpieczeństwo. Proponuje kontrolować częściej auto a wtedy nie bedzie takich pytań bo sam zrozumiesz że jest bezsensu

Edited by Krzysiekk884

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładowanie alternatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...