Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dejwww

problem z grzaniem , zbijaniem temp wyciekiem

Recommended Posts

witam , przedwczoraj kupilem viki b 1.8 16v 96r. sedan .

Jestem naprawde z niej zadowolony.

Wczoraj wyczaiłem ze cieknie mi z zaworu trojdrożnego , dzisiaj go wymieniałem wycieku nie ma.

Normlanie jadę temp 90stopni włącze klimę idzie o 2 stopnie w górę.

Dzisiaj przed wymiana zaworu poszlo mi przed 100 wiec automatycznie się zatrzymałem i poczekałem , bardzo duże zrobiło się ciśnienie w układzie,wiadomo. I teraz nie wiem jaka jest prawidłowa temp w 1.8 pb .

Wlany dziś nowy płyn na zime , zagrzałem i właczyłem nawiew na full ciepły.

Jak działa wiatrak w viki b 1.8 ?

Kiedy włącza się I bieg a kiedy II ?

Wybaczcie za pytania ale po prostu łatwiej jak spytam a ktoś udzieli rozsądnej odpowiedzi.

dzięki wszystkim i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o wiatraki to tutaj znajdziesz potrzebne rzeczy. Jeśli masz sprawny termostat to powinien trzymać tak w granicy 88 stopni. Temperature możesz sobie sprawdzić na kompie. Przy okazji sprawdzisz trzy czujniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed 100 st nie masz co stawac i gasić autko, Wentylator jest po to by silnik schłodzić.

Pytanie za 100 punktów czy przed wymianą zaworu był stan w naczynku idealny czy może było za mało tego płynu?

Czy po wymianie płynu i zaworu odpowietrzyłeś układ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed wymiana uciekal plyn wlasnie przez zawor wiec dolewalem bo brakowalo.

spuscilem caly plyn dolem + strzykawla i wezykiem cos zeszlo jeszcze. wymienilem zawór , wlałem płyn na zime. odpalilem , rozgrzałem na maxa i doszlo do 100stopni , właczyłem nawiew na maxa ciepły i dolałem jeszcze troszkę płynu to wszystko . teraz cały czas mam około 90-92 stopnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te 90-92 masz w trasie czy w miescie ??

to czyni różnice-w miescie (korki,światła) zawsze bedzie oscylowało około 90-95 stopni zwłaszcza w lecie

w trasie bez nadmiernych obrotów około 85

jesli jest inaczej dalej trzeba szukac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...