Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest zerohour

zakup vectry b 1.6 16v + lpg

Recommended Posts

Guest zerohour

Witam,

potrzebuję paru Waszych rad odnośnie zakupu mojej pierwszej vectry, auto to już będzie któreś z kolei ale akurat potrzebuje coś tańszego i najrozsądniejszym wyborem wydaje się właśnie vectra b z silnikiem 1.6 16V + lpg,

głównie będzie jeżdżona w mieście od czasu do czasu trasa plus raz na jakiś czas wakacje, więc silnik 1.6 wystarczy(chodzi o 16 v 101KM).

jak ten silnik znosi gaz ? czy konieczny jest sekwencyjny?

gotówki nie mam dużo bo około 6500 zł (im mniej tym lepiej) , warunek konieczny to klimatyzacja , reszta bez znaczenia byleby nie było dziur od rdzy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ,

czy Waszym zdaniem jest sens szukać takiej vectry w tych cenach ? czy lepiej dać sobie spokój z tym modelem?

znalazłem coś co mnie interesuje proszę o ocenę :

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

serdecznie Was pozdrawiam i witam tych którzy nie odwiedzają wątku przywitań

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj z 1.8 cena w zakupie pewnie identyczna, spalanie podobne, a zdecydowanie większy komfort jazdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego tu na forum w dziale sprzedam, jest vectra B tylko 2.0

i nie ma lpg

ale klima jest, zawsze lepiej brać z forum, niż od jakiegoś handlarza bajkopisarza - moim zdaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i nie żłopie tyle oleju

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zerohour

to te silniki 1.6 16V są jakieś nie udane ? 1.8 jeździłem znajomego fakt idzie to ładnie ale dla mnie i żony niepotrzebne, jeździliśmy do tej pory clio i wystarczało,

vectra głównie z względu na dużo miejsca w środku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A niby czemu taki najgorszy?

Fakt. spalanie lekko większe od 1.8 a z tym olejem to przesadzają wszyscy, miałem 1.8,teraz mam 1.6 i ten drugi mniej mi bierze jak poprzedni (oba silniki nie remontowane po przebiegu rzędu 200tys)

Share this post


Link to post
Share on other sites

większość z tych co mówią ,że 1.6 żłopie olej to o 1.6 co najwyżej w "Auto-Świecie" czytała

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> . bierz 1.8 gdyż 1.6 jest słabawy do tego auta a po włączeniu klimy to czuć jeszcze bardziej i wcale 1.6 nie będzie mniej palił niż 1.8 . bierz 1.8 - temat wałkowany od wieków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj,mam podobne opinie co koledzy z forum ja mam 2.0i gaz autronic 700 zwykła instalacja i smiga,.

Lepiej wez 1.8,bo co do spalania to to samo co 1.6,a ja słyszałem ze 1.6 biora olej,ale to zalezy jak auto było uzytkowane przez poprzedniego

właściciela..

Obie viki kture prezentujesz w linkach widac ze sa bardzo zmeczone lepiej poszukacz na forum,albo cos innego niz te dwie ,pozdrawiam.

masz u nas ładna viki1.6 +lpg na forum sprzedam cena bodajze 6400.

Zobacz i ocen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dziwne, bo jak miałem taką, po za tym, że mówiono: słabawy, to był to najmniej awaryjny silnik.

Po za tym może brać olej, ale nie musi. Moja brała ok. 0.3-0,5l na wymianę, czyli jakieś 15tys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestem posiadaczem 1.6 16V. sprowadziłem z niemiec, stwierdziłem, że na poczatek własnie taki silnik mi wystarczy. założyłem sekwencyjny gaz i śmigam. podobnie jak Ty. większość to miasto, ale na trasie też sobie radzi choć nie ukrywam że dziś mi brakuje tych 15kucy więcej. Musiałem zrobić remont silnika, wiec nie wiem jak przedtem, ale tym razem podobnie jak pisze Damian44 od wymiany do wymiany ok 0,5l. z gazem to chyba kwestia instalacji i gazowników. jak planujesz nim pojeździć to lepiej założyć sekwencję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bier od razu 2.0 spalanie takie samo jak w 1.6 1.8 a mocy więcej!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

a najlepiej to bier v6. ja tylko raz zrobilem blad i kupiłem mały silnik (1.8)

EDIT:

1. kiera tak sciorana ze jak ma minimum 300k to będzie ok

Do tego lampy od polifta (ok mogl ktos zamontowac)

Ale maska od POLIFTA a to rok 96r wg.sprzedawcy maski poliftowe (czyli z wąskim rozstawem spryskow ) byly montowane od sierpnia 97r. czyli na modelowy 98. Zresztą wyposażenie tak ubogie że myślałem że to na afrykę produkowane. Ogólnie to bym szukał czegoś lepszego.

2. nie działa bądź sprzedana.

Edited by ble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj do marca - kwietnia i bierz ode mnie. przebieg coś ok. 160.000 km, klima działa (odgrzybiona w maju b.r., nowe tarcze i klocki, łączniki stabilizatora przód, tuleje tył. Szklanka oleju na 10tys. km. Gazu nie mam. Na drzwiach przednich obu ruda wylazła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...