Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
lukaszsolecki

Swap z x20xev na x16xel pare pytań

Recommended Posts

Witam może ktoś pomoże do którego pinu się wpiąć w ECU delco żeby mi działała kontrola w x16xel . Uprzedzam piszących nie w temacie zrobiłem sobie swapa z padniętego 2.0 na 1.6 nie zakładałem ustroistwa .Taniej wychodzi niż kupić silnik, a skrzynia f18 sprawiła że swap jest za free. Jedynie co mnie wkórza kontrolka TC na desce

Edited by lukaszsolecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pompę ABS z TC zostawiłeś z 2.0 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jest pompyABS,jak i serwa nie ruszałem świeci mi się TC na desce ,abs gaśnie. Wiem jedno że nie jest podczepiony przewód do ECU ,bo nie wiem gdzie go wpiąć. może ktoś się oriętuje czy w tigrze ,asterce f,corsie była tc z tym silnikiem bo w viki napewno nie było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z żadnym silnikiem 1.6 nie było kontroli trakcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tc dopiero z 2.0 weszło

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli lipa trzeba wyjąć kontrolkę guzik zastąpić zaślepką!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnij ja do kontrolki od ABS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz mam kolejne pytanie?

Silnik wstawiony wszystko podpięte ale jest problem z immo .mam komputer od x16xel bez pętli i pestki,ale mam pętle z kodem immo z 2.0,ale znowu bez pestki . I teraz kolejna sprawa podłączyłem pod kompa mam pełen dostęp do immobilajzera wpisałem w immo numer vin sterownika ,wykasowałem klucze(kości) których nie mam ,zamówiłem an allegro nowe pestki czy po zakodowaniu ich będzie wszystko ok ,czy zakoduje ich op-comem ,bo po próbie zakodowani starej kości wywala błąd włóż czysty kluczyk (kostkę ),nie jest potrzebny do tego jakiś dodatkowy sprzęt?

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

tak wygląda po swapie

A co do TC to jakie sygnały potrzebuje TC od sterownika

Edited by lukaszsolecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o immo to opcomem nie zrobisz nic,to potrafi tech.

TC, nie mam pojecia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesteś pewny z tym op comem ale kluczyki usunołem to może i je zaprogramuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kody z carpass masz do ECU od 1.6 ?

A kluczyki z pestkami masz od 2.0 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod z carpass mam z 2.0 a do ecu nie ma żadnego kodu .Ale w immo z 2.0 zamieściłem już numer vin który widnieje w pamięci komputera od 1.6 i jedynie czego mi brakuje to kluczyka zakodowanego pod ten immo do którgo mam kod jak sprawdzam błędy w immo wywala mi brak przypisanych kluczyków i poza tym nic innego tylko ten jeden błąd więc mam tylko jedno pytanie czy op-comem zakoduje nowy kluczyk (pestkę) W immo nie ma wiadomości czy jest on zestrojony z silnikiem 1.6 czy 2.0 jedynie vin .Więc jeśli w immo jest teraz taki sam vin jak w komputerze 1.6 to jedno z drugim jest przypisane zostaje tylko pestka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby dodać immo i pestki musisz mieć kod do ECU ale od tego 1.6. Nic ci nie da od 2.0, bo one są przypisane do ECU z 2.0.

Jeśli nie masz kodów z ecu od 1.6. To najtańszym wyjściem będzie dla ciebie kupić 2gie ECU z pętla immo i 2 pestkami z kompletu.

Inaczej tego nie uruchomisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nie rozumiem przecież ecu nie ma żadnego zabezpieczenia kodem czy takie tam tylko immobilajzer ma kod w komputerze nic się nie zmienia tylko w immo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imoo też jest w ECU, pętla immo, pestki i ECU to jest jeden komplet i działa razem.

Jak zmieniłeś ecu a zostawiłeś pętle i pestki z 2.0 to nie będzie ci to działać.

W ECU masz zapisane która pętla jest z nim zaprogramowana.

Edited by Shymon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...