Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
master94

Jaka instalacja do signum z18xe?

Recommended Posts

Czesc. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o instalacje LPG. Czy za 2500-3000zł jest szansa założyć dobrą sekwencje? Jesli tak to czy jesteście w stanie napisać mi co za taką cene było by najlepsze? Jakieś zestawienia czy cos? I czy znacie może jakiegos dobrego gazownika w Krakowie?

U mnie za gaz do tego silnika zapłacisz poniżej 2500zł

proponuje:

sterownik tech 204

reduktor kme silver

wtryski hana zielone

zbiornik w koło

zanim zdecydujesz się na konkretny warsztat pytaj czy ściągają kolektor. I montuj żadnych landi, brc lub zenitów/compactów.

Twój silnik to bardzo prosta jednostka i doskonale współpracuje z gazem.

a o co chodzi czy ściągają kolektor?

a z tymi landi, brc, zenity/compacty chodzi o to że one są drogie i bez sensu dawać je skoro gorsze też sobie poradzą czy co?

Edited by master94

Please login or register to see this quote.

landi i brc drogie w ewentualnym serwisie, a zenit/compact mi podpadł bo mnie serwis ich olewa jak zgłosiłem na maila reklamacje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Natomiast lpg tech ma doskonały support jest tani w zakupie i śmiga pięknie w każdym aucie w którym go montowałem. Takich silników na tym sterowniku zrobiłem już sporo.

Edited by szabrownik szrotów