Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fidol4

silnik klekota,ecotek 1.8 97r x18xe jak nie szklanki to co?

Recommended Posts

Jak w temacie rozkręcony silnik zdjęta głowica ,szklanki sprawdzone i lipa.

akcja reanimacja sie niepowiodła

1.dzień pierwszy

objawy: STUKA silnik czy zimny czy gorący.tak że głowa boli nawet przy zamkniętych szybach

Marcin(kumpel i mechanik)mówi że szklanki albo sworzeń i trzeba zwalać głowice,od 8rano do 12 sprawdzone wszystkie szklanki i podobno wszystkie dobre.

Drodzy forumowicze jakiś rady?.nieznam sie na pisaniu tematów z tąd ten haos .

jutro drugie podejście

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zanim zdjąłeś głowicę sprawdzałeś stan oleju? W ogóle jaki olej miałeś zalany? Kontrolka oleju sprawna? Pompa oleju sprawna?

Wystarczy, że nie będzie odpowiedniego ciśnienia oleju i juz Ci będą stukać

Share this post


Link to post
Share on other sites

olej beł zmianiany jakiś miesiąc temu razem z filtrami( miało pomóc) zalany był ale na jakim jeżdziła to niepamiętam ale chyba mobil 10w40( mam jeszcze passka )

-kontrolka oleju ok

-pompa oleju sprawna(skoro po zdjęciu dekla i odpaleniu silnika zrzygało sie na maske pod ciśnieniem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

-szklanki były napełnione olejem bo go wyciskaliśmy z nich

jakieś inne propozycje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

skończyło sie na wymianie tłoków i jakiś drobnych pierdół.i cichutko i nowe zawieszenie i ładne alu 16 i Wielkie dzięki Marcin za pomoc

koszt masakra ale robocizna mi odpadła. zostały jeszcze lampy i niewiem które wybrać.dzięki Rybkins

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam 2 pytania co oznacza text w tytule

Please login or register to see this quote.

a 2 sprawa to zanim wymieniałeś olej mogłeś poczytać na jaki zmienić gdybyś zalał motula 6100+ może przestało by pukać - wiem bo sam tak miałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

obecnie nieważne na jaki bym olej zmienił bo sprawa "może przestało by pukać" nie wchodziła w gre.

po rozkręceniu tłoki miały jakiś luz na sworzniach i to nie było pukanie a miarowe napierda....

po złożeniu na nowych gratach cichutko i przyjemnie a i wruciło jej troche kucy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...