Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Damianklub

Uszczelniacze zaworów, uszczelka czy...?

Recommended Posts

Witam!

Czytałem kilka tematów o podobnej tematyce ale to nie dotyczyło konkretnie tego co dolega mojej vectrze.

Dodam, że w temacie uszczelniaczy, popychaczy itd jestem zielony więc po to zakładam ten temat żeby mi ktoś chociaż troche wytłumaczył co może dolegać autku.

Problem mam taki, że ostatnio przy parkowaniu zauważyłem jak vectra puszcza dymek (taki lekko niebieski) jak dodaje gaz tak w granicach 1500 obrotów. Zauwazyłem przy parkowaniu bo było ciasno i kilka razy ruszałem na 1 i cofałem.

Wcześniej nie dymił. A teraz nawet na jałowym jak dodam gazu do 2000obrotów i puszcze to sobie zadymi na chwile i ustaje.

Olej był wymieniany jakieś 2000km temu, przejechałem około 1500km a oleju ubyło coś koło 700-800ml. To norma dla x20xev? Wcześniej dolewałem ale nie tyle.

Przejechane mam 230 000km. Nie ma oleju w zbiorniczku plynu chłodniczego, "masła" pod korkiem wlewu oleju tez nie ma.

Błędów nie ma. Mam lpg - sekwencja sprawuje się dobrze.

Spalanie w normie - tzn w normie na trasie bo w mieście spala więcej pb czy lpg ale to dlatego , że w mieście robie krótkie odcinki 5-6km wtedy silnik sie nie nagrzewa do optymalnej temp.

Na trasie mam temp. 80 stopni jak jade - nie za mało?

Zaś jak sie zatrzymam np na światłach gdzieś po drodze jak jade albo jak wjade w miasto to wzrasta do 90 (czasem 92-93)

Po trasie zawsze 80.