Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest Pienik

VECTRA B T. DRZWI PRAWE/CENTRALKA

Recommended Posts

Guest Pienik

Witam mam problem, wiem że jest dużo tego typu tematów niestety żaden nie określa mojego problemu. Już opisuję o czym mowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tancze.gif" alt=":tancze:">

Mam problem z centralnym zamkiem w prawych tylnich drzwiach w mojej viki rocznik 1998 sedan 1.6. Drzwi raz działają na kluczyk raz nie(tak przeważnie to raz na 25 razy). I teraz najlepsze poszukałem na forum o siłowniku i tym chipie co się przepala sprawdziłem siłownik rozebrałem tapicerkę siłownik sprawdzony przez elektryka działa nic nie jest spalone, poleciałem po kablach, aż do słupka i dalej wszystko działa każdy kabel przewodzi prąd nie ma mowy o zwarciu. Bezpiecznik też działa, ręce mi już opadają nie mam pojęcia w czym leży problem i gdzie go szukać, niestety wydałem ostatnio sporą sumę na wymianę układu hamulcowego przód tył

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:"> chciał bym to zrobić sam. Jeżeli chodzi o działanie mechaniczne to wszystko w zamku działa każdy dźwignia i tak dalej. Proszę pomocy.

Please login or register to see this quote.

Przepraszam prąd dochodzi też sprawdzone.

Edited by Pienik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisałeś czy przy zamykaniu dochodzi prąd do siłownika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pienik

Please login or register to see this quote.

Nie rozumiem tylko po co wymieniać coś co jest sprawne podłączyłem go po za układem w aucie i za każdym razem odpowiadał za każdym razem silniczek spychał tłoczek na dół i na gorę. Siłownik jest sprawny okablowanie tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...