Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

przemek0011

Z20NET a lpg?

Recommended Posts

Witam jestem z podkarpacia i przymierzam sie do załozenia lpg , chciałbym załozyc gaz w swoim wojwodztwie , ale nie wiem czy bedzie łatwo znalezc dobrego fachowca , ktory odpowiednio zamontuje lpg, pisałem z gosciem w egp.pl i polecił mi instalke BRC seqent 25 150ps wzwyż i tylko ze egp znajuduje sie aż w Warszawie a ja bym chciał znalezć kogos na miejscu, no chyba ze nie bedzie nikogo to pojade do Warszawy???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

poszukaj swojego wojewodztwa i przejzyj nasze forum

Edited by patkos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam pisałem maila do powyzszej firmy zakladajacej lpg i taka dostałe odp:

Stag 300ISA2

Hana H2000 Niebieska

Reduktor AC R01

butla w koło 650/200+ wielozawór type EXTRA

wlew do uzgodnienia

przewody FARO (nie miedź)

filtr CERTOOLS F779CGLASS FIBER

Praca silnika po założeniu pozostanie bez zmian. Ubytek mocy rzędu

1.5-2.5KM jest niemożliwy do wychwycenia w czasie jazdy.

Koszt takiej instalacji z montażem zgodnym ze sztuką i strojeniem AFR -

3000pln.

Co wy na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba OK, ważne aby był demontaż kolektora przy wkręcaniu dysz, a nie na ślepo przy założonym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butla 650/200 to ile na pojenmości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest chyba butelka która mi się bardzo w sigu nie podobała bo podłoga była lekko podniesiona, według mnie należy szukać tej najmniejszej nie pamiętam litrów ale jest taka którą da się schować w miejscu po kole i podłoga jest OK

wiem że do 2.0T jest ona bardzo mała i trzeba często tankować ale pozostawia to piękną estetykę bagażnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie znalazłem to jest 52L i nie ma szansy żeby się zmieściła. Ja mam u siebie 44l i i tak podniosła podłogę o 4cm. Po oderwaniu tapicerki od pokrywy obnizyło się do jakiś 3cm i jest ok. Można jeszcze mniejszą założyć ale czy to ma sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do mojej wchodziło chyba 28 l i była to taka sama butla jak dają do seicento, podłoga była OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wchodzi 36-37L i jest to rozsądna iloś pozwalająca pokonać do 360km

Przy 28L i tym silniku to w mieście mogło by wystarczyć na raptem 240km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na 200 czasem może nie starczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jak się jeżdzi ale przy ciężkiej nodze wszystko jest możliwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sie robi 200km miesięcznie to OK, wtedy wystarczy taka mała butla, tylko po co wtedy LPG bo zwracać się będzie ........

Pewnie dlatego się tych km więcej robi a tankowanie 2 razy na dzień, lub co drugi dzień jest irytujące

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle ze ta butla jak ma Rafał vivci to bedzie dobre rozwiazanie, bede autem jezdził do pracy do Holandii od demnie z domu na samo miejsce jest 1500km, to bede tankowal z 4 razy, moze dwa jak bede jezdził na benzynie, ten zaklad to MultiSerwis koło Rzeszowa,

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w signum jest inna wnęka na koło zapasowe bo ja mam 52l i się mieści.

Edited by grzegorz 69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie tak, na zapasie jest dojazdówka 16" a sam otwór na nią jest dosyć płytki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba do nich pojade ,

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki za rade bo juz mialem jechac do Przemyśla do ekpert2

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie wchodzi 42/44 litry do butli i podłoga jest z 1 cm może podniesiona na środku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem czy w vectrach czy w signum jest takak sama głebokość bagażnika dokładniej tam gdzie jest koło zapasowe , jak mozesz 42ltr zatankowac do butla chyba 50ltr , tez bym taka chciał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytałem w necie to silnik ten ma chłodzone zawory czy tłoki sodem.Jak LPG na to wpłynie?

I druga sprawa. Instrukcja mówi,ze zalecane jest Pb 98 ,bo na 95 jest spadek mocy.Gaz niby ma większą oktanowość ,ale niższą kaloryczność.Jak to wszystko wpłynie na silnik po przejechaniu 30-40 tyś km i wiecej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie na Tym silniku jakoś jezdza , trzeba sie dowiedziec od innych co maja lpg na tym siiniku jak to sie spisuje,Z tego co czytałem to ten silik jest jak najbardziej do LPG tylko odpowiedni gostek mosi to zamontowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak podejść do tematu wirusowania + LPG?

Rozmawiałem z gaziarzem i dowiedziałem się że przy serii wystarczą wtryski valteka, Jeśli mam zamiar grzebać później przy sofcie to może mi założyć zielone hanny + wydajniejszy reduktor. I tak się zastanawiam, czy zabezpieczyć się na przyszłość i założyć mocniejszy zestaw czy może pozostać przy serii i mieć tańszy zestaw LPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwiększenie mocy przy chipie praktycznie niezauważalne, chyba że do tego dodasz np. mechaniczne zmiany, wałek rozrządu stopień sprężania wydech, lepsze wtryski i reduktor to napewno mniej problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak niezauważalne skoro przy tym stage1 robi się ok. 200KM i ileś tam niutków więcej więc zmiany dla instalki LPG są na pewno zauważalne, zwłaszcza chodzi mi o wydajność reduktora i wtryskiwaczy, które w tańszej opcji poradzą sobie do 200KM a później co? Zmieniać listwę i reduktor, dwa razy robotę robić?

Nie wiem, nie znam się i liczę na konkretne odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A o jaki silnik ci chodzi bo w profilu masz 1,6se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...