Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest marqius

Czy "V"arto ? VECTRA C GTS

Recommended Posts

Guest marqius

Witajcie,

TO mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Sporo tu poczytałem i sporo opinii poszlakowych znam.

A teraz na poważnie.

Jeżdżę teraz astrą 2009 ale chcę zamienić ją na Vectrę. Tzn muszę kupić koniecznie coś większego.

Mam kilka typów i właśnie Viki jest jednym z nich.

Do kupienia mam 2007 , 1.9 150 KM w wersji GTS identyczną jak ta

Please login or register to see this link.

yle ,że hatchback

Please login or register to see this link.

Auto ma 141 tyś przebiegu i jest po wynajmie w jednej z firm flotowych. Jeździ nim od 15 tyś mój "dalszy" znajomy, który jest pracownikiem tej firmy flotowej. Auto nie bite , wszystko serwisowane i wymieniane na czas. Został na "zaraz" rozrząd do zrobienia.

I tak się zastanawiam czy Waszym zdaniem pojeżdżę tym autem jeszcze z 2 -3 lata bez problemowo ? Czy przy tym przebiegu w bądź co bądź 5 letnim aucie mogą mnie czekać jakieś nie miłe niespodzianki ?

Mam jeszcze opcję za te same pieniądze 2008 FOcus Kombi ale z przebiegiem 70 tyś. Nie ta klasa oczywiście. Vectra zawsze mi się podobała.

Serce mówi OPEL V- rozsądek......ehhh lepiej nie gadać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro musisz kupić wieksze auto to focus jest porównywalny z obecna teraz Twoja astrą , więc nie bardzo rozumie Twój dylemat. VC z przebiegiem 140 tys km , cdti z pewnych rak i serwisowana spoooooookojnie bedzie CI służyć bezproblemowo kilka lat. Jednak przed zakupem trzeba sprawdzić wady tego silnika które są opisane na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem wybór prosty

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

co moze się popsuć w VC 150KM ...

problemy opisane na forum

egr

dpf

kostka 3wtrysku

klapy na listwie od kolektora

DM

ale jak auto serwisowane to moze coś bylo już zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marqius

A więc. Chodziło o Focusa w kombi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A propos tej Vectry. Mam wszystkie FV z serwisu (serwisowany tylko w 1 salonie) od 40tyś km i wiem co było robione.

1.Nowy kolektor ssący z osprzętem wymieniony przy 140 tyś czyli 4 dni temu :

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

2.nowy akumulator przy 120 tyś

3.Świece żarowe 2 szt przy 119 (6 miesięcy temu)

4. Też przy 119 ale parę dni później przegląd z wymianą łączników stabilizatora, filtry, klocki przód, i oczywiście oliwka.

5. 103 tyś wymiana wszystkich tulei gumowych stabilizatora

6. EGR wymiana całego zaworu za ok 1000pln przy 92 tyś 1,5 roku temu

7. Klocki tył , filtry, oliwka przy 85 tyś

8. łącznik stabilizatora prawa strona przy 77 tyś

9. 54 tyś. klocki przód i tył, oliwa i wszystkie filtry.

Więc EGR wymieniony 50 tys temu, kolektor ssący kilka dni temu. I teraz pytanie jak się zachowa dwumasa? Bo to duży wydatek. Przejechałem się i typowych objawów nie

dostrzegłem ale specjalistą nie jestem. Dziwi mnie ,że ani razu amorki nie wymieniane więc pewnie zaraz również trzeba będzie dołożyć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Oczywiście rozrząd na już. Za 990 pln z robocizną ma to zaklepane jak zdecyduje się na auto.

Powiem Wam dlaczego się waham. Ja po prostu nigdy nie kupowałem aut z takim przebiegiem. Głównie miałem nowe auta służbowe. No i Astra, też nowa.

Ale budżet teraz mocno okrojony i nowej Insigni nie kupię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A nie chciałbym kupić "skarbonki".

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdym innym aucie - nie nowym - będzie coś do zrobienia. Tu została najwyżej DM a reszta to typowa eksploatacja czyli np. amortyzatory, tarcze itp. Auto z pewną historią to skarb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie ze tu nie ma co sie zastanawiac.

Znasz historie auta, duzo rzeczy zostalo zrobione a tak jak pisze marcinek180 dwumase sobie zrobisz jak przyjdzie na nia pora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przy samochodach z takim przebiegiem i tej klasy trzeba sie liczyc ze jak a nuz cos jak to sie mowi pierd***lnie to jednak te naprawy liczy sie w tysiacach i placi z wlasnej kieszeni, nie z gwarancji. Trzeba miec to na uwadze. Kupilem VC hatchbacka z podobnym przebiegiem o jakim mowisz i teoretycznie nic bardzo kosztownego i nieoczekiwanego sie w nim nie popsulo ale mimo to przez niecaly rok zebralo sie tego na kilka ladnych tysiecy. Bo a to turbina padla, a to trzeba bylo jeszcze raz poprawic kolektor, a to sprezyna pekla w amorze i przy okazji amory do wymiany, a to tarcze a to pierdu pierdu i jak sie jeszcze doliczy nowe opony to mozna sie zblizyc do 1/3 ceny samochodu. I dodam ze auto kupione z realnym przebiegiem, z pewnego zrodla, z polskiego salonu i ogolnie w dobrym stanie.

Edited by Rhomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo z polskiego salonu, tu nic nie przetrwa okresu gwarancyjnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kompletne koło DM z sprzegłem i wysprzeglikiem i uszczelniaczem wału to koszt koło 2800 - popytaj kolegów na forum co sprzedają części

VC niestety ma przypadłość do padania tego elementu ale bez przesady nie popadaj w paranoje że padnie jutro.

Jęśli nie widzisz objawów stukania to co się martwić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polska salon 2005 rok 150 kkm = Niemcy salon 2005 rok 300 kkm i wychodzi na to samo

Edited by Rhomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem, że gość jeździł na oleju po 30 tys. km. Według mnie to sporo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...