Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcin_vectra_b

Wtyczka od przepływomierza, jakie prawidłowe podłączenie

Recommended Posts

Witam przedstawiam zdjęcia podłączenia wtyczki do przepływomierza, czy to polutowanie jest prawidłowe i po co ten opornik (urwany)?

Jeśli ktoś dobrze nie widzi to czerwony kabelek jest połączony z niebieskim ale przez opornik, który pewnie sam urwałem.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Ponawiam, czy nikt mi nie pomoże?

Edited by marcin_vectra_b

Share this post


Link to post
Share on other sites

w orginale nie powinno byc opornika. widocznie ktos go wstawił bo przepływka świrował albo jest inna i kompensuje tym jej działanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywal ten opornik i polutuj jak w oryginale.

Please login or register to see this quote.

Całkiem prawdopodobne i jeśli tak jest to po oryginalnym połączeniu przepływka zwariuje ale wtedy będziesz wiedział że padła

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wyżej koledzy piszą, ktoś chciał oszukać komputer po padzie przepływki, wstawił jej rezystor aby komputer widział inną dawkę, przez to możesz mieć kolego problemy z rozruchem, większe spalanie albo słabsze osiągi auta. Polecam kupić używkę i zlutować kable tak jak były w oryginale.

Jak coś to mam sprawną przepływkę, pozostała mi po swapie z 2.0 na 2.5, jak byłbyś zainteresowany do daj znać na prv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki kolego za odpowiedź, mam parę problemów z viki, tj. gdy się nagrzeje to trudno lub wcale nie odpala na benzynie a na gazie w trybie awaryjnym chyba zawsze i gaśnie czasami przy dojeździe do skrzyżowania. Co do mocy to moim zdaniem ma za mało powera, ciężko się zbiera np. przy 60 km/h wcisnę 3 i pedał do oporu to tak ciężko jej idzie.

W domu będę dopiero za tydzień.

Mam jeszcze pytanie: kolejność kabelków we wtyczce jest dobra?

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie..

Po podpięciu tego rezystora tak jak był poprzednio, napięcie na pinach 1 i 2 (chyba w tych) wynosiło ~0,9 V na biegu jałowym i obroty silnika zwiększyły się o ~150 RPM, po odpięciu rezystora napięcie spadło do ~0,7 V. Oczywiście wywaliłem ten rezystor.

Edit:

Problem rozwiązany, winą tych problemów był silniczek krokowy, uszkodzony przepływomierz i rozregulowana instalacja LPG.

Edited by marcin_vectra_b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...