Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

veksel

wymiana silnik

Recommended Posts

witam serdecznie padł mi silnik 2.0dti i chce go wymienic na taki sam czy po wymianie odpali ? czy trzeba ingerowac cos w kompie czy reszta osprzetu np pompa sie zda? jechałem i w pewnym momencie obroty skoczyły na 6 tys i nie reagował na wcisniecie sprzegla zaczoł okrutnie dymic i wyrzucac olej z rury poczym zgasł i juz nie odpali cały silnik jest orzygany podczas tego zdarzenia nie wyskoczył zaden bład ponaddto zaczoł sie wylewac gdzies płyn chodniczy.czy z danego opisu mozecie wywnioskowac co sie stało ?

Edited by veksel

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniając silnik w starej mazdzie GE ustwaiłem silnik na "zero" tak jak do wymiany rozrządu. włączyłem zapłon aby komputer zapamiętał wartości czujników. wymieniając silnik "nowy" też ustawiłem na "zero" aby komputer miał te same odczyty przed i po wymianie. nic więcej nie robiłem. Pompa może sie przydać jak i reszta osprzętu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Turbina puściła. Silnik zaczął spalać własny olej. Jeśli nie zdołałeś zdusić silnika to zapewnie się zatarł. Nie wiem czy osprzęt pracujący z takimi prędkościami obrotowymi będzie się nadawał do użycia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina na pewno do sprawdzenia/zrobienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

silnik odpalił turbina siadła ale co mogło byc przyczyna tego ze wskoczyła na takie wysokie obroty i nie zareagował na wyciagniecie kluczyka ze stacyjki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie to, że silnik zaciągnął przez turbinę swój własny olej i zaczął go spalać. Żył swoim życiem i wyciągnięcie kluczyka wtedy nic nie daje, bo wtedy odcinasz dopływ ropy, a on pracuje na oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam nadzieje ze to bedzie tylko turbo bo juz nie mam siły do niej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób turbine, wypłukaj IC, nowy olej i jeździj i obserwuj czy silnik OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...