Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Swierszcz82

Kolejna naprawa główna 1.6 x16xe l ?

Recommended Posts

Witam,

zwracam się do Was z pytaniem jaka może być przyczyna i czy cos z tym działać. Więc tak, jak może niektórzy wiedzą rok temu w lutym w mojej VB wypalił się zawór na 3 cylindrze... w związku z tym że to cudo brało olej to przy okazji zdecydwałem się na naprawe główną silnika: wymieniono pierścienie, uszkodzone zawor, uszczelniacze itp (podobno wymieniono o czym za chwilę)...

Wszystko było ok do mniej więcej polowy lipca tego roku .... samochód przejechał ok 9tyś km - przez ten czas nie było żadnych problemów - po czym ponownie zaczął okazywac objawy jakby nie pracował na wszystkich cylindrach...

Dziś wrociłem od mechanika (już innego) po pomiarze ciśnienia sprężania i co powiedział mi mechanik, mianowicie ciśnienia:

cylinder I: 10, cylinder II: 11, cylinder III: 4 cylinder 4 0

I mam pytanie, what the %$&^ ?? (rok temu przy pomiarze jak się mi wypalił zawór było 14, 14, 0 14)

Mam fakturę od poprzedniego speca (odwołuję go raczej z podlaskich mechaników o których pisałem że jest ok, chociaz od spraw zawieszeniowych to jest chyba ok) i nie wiem czy o coś walczyć ?

Obecny mechanikn stwierdził że szkoda zachodu bo i tak nie wywalczę nic, a juz 1,5roku minęło, ale pal go licho...

Co może być przyczyną tak drastycznego "dobicia" silnika ?

Macie może jakieś pomysły ?

Oczywiście więcej nic się nie dowiedziałem bo nic nie wiadomo. Trzeba zdjąć głowicę (250zł) i wtedy się okaże z czym to się je i co robić w tym przypadku.

Edited by Swierszcz82

Share this post


Link to post
Share on other sites

A probe olejowa jaka masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tzn ?

nie było mnie przy badania ciśnienia i tylko tyle wiem jak wyżej napisałem.

Ale jest nowy ciekawy objaw:

mianowicie..... po uruchomieniu samochodu jak odbierałem go właśnie od mechanika ..... objawy ustapiły, nie trzęsie. Wydaje się że pracuje najzupełniej normalnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

Wracalem nim do domu ok 2km i zero trzęsienia, przyspiesza bezproblemowo.

OCB ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...