Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
wandam

Błąd P1651

Recommended Posts

Witam. Otóż mam problem z autkiem. Wyskakuje mi błąd P1651, z tego co się doczytałem jest to błąd sterownika. Otóż po wymianie było wszystko dobrze ale przez ok. godzinę. Samochód pali, ale nie wkręca się na obroty. Możliwe żeby padł znowu sterownik?? Czy tym razem to pompa??Mechanik wciska że regenerował sterownik, a ztego co się dowiedziałem sterowników się nie regeneruje ( jeżeli nie mam racji wyprowadżcie mnie z błędu). ( silnik 2.0 DTH, 98 rok)

Dodam jeszcze że samochód był zgaszony i nie odpalił, nie stało się tak że zgasł podczas jazdy.. Poprzednio miałem podobny problem i wystarczyło odpowietrzyć ( ale wtedy auto stało całą zimę nie odpalane).

Edited by wandam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem, robi się sterowniki, ale wiele osób potwierdzi, że to jest tylko chwilowe ominięcie problemu. Dlatego demontuje się pompę i sprawdza się ją na stole probierczym. Jeśli pompa mechanicznie już nie daje rady to mógł się ponownie upalić sterownik. Tyle z teorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli trzeba było odrazu zacząć od pompy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym wypadku tak - potwierdza sie tu reguła że zapłacisz dwa razy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany... Samochód już na chodzie. Dzięki Marcin za pomoc.

Proszę o zamknięcie tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WANDAM

Witam

Mam taki błąd jak ty miałeś i też zgasiłem i nie mogę zapalić

Ile kosztowała naprawa i gdzie robiłeś i co

zadzwoń lub napisz smsa to ja oddzwonie

tel 503040688

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów

Wczoraj jadąc samochodem do pracy, autko niespodziewanie odmówiło posłuszeństwa. Na nic zdało się zaglądanie pod maskę i próby odpalenia. Auto zostało zaciągnięte pod dom. Wziąłem laptopa i podpiąłem się pod kompa w Viki. Pokazał mi się błąd P1651. Tutaj będę miał kilka pytań:

1. Dlaczego po skasowaniu błędu autko nie odpala i błąd też się nie pokazuje. Wydawało mi się jak coś padło (np. pompa) to błąd będzie cały czas się pojawiał.

2. Przeglądając fora zauważyłem że u większości osób ten błąd pojawiał się w "zestawie" innych błędów dotyczących pompy. U mnie był tylko jeden w/w.

3. Czy oprócz samej pompy coś jeszcze może powodować takie w/w objawy (np. czujnik wałka rozrządu) ?

4. Czy moglibyście podać mi namiary na dobrego mechanika który będzie obeznany w tym temacie ? Najlepiej w okolicach Widzewa bo nie chce ciągnąć autka przez pół miasta.

Z góry ogromnie dziękuję i proszę nie bić po łapach jak już podobne pytania były zadawane. Przeglądałem wcześniej Google i nic takiego nie znalazłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

1651 Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN

Vb nie ma CAN więc się tym nie przejmuj mi wywalił ten błąd z błędami pompy

Odnośnie pkt 4 pytaj w swoim oddziale

najczęstsze i chyba jedyne błędy pompy to

1630 Uszkodzenie w układzie regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku

1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej

Szukaj innych przyczyn

Takie może śmieszne a klemy od Aku ci się nie poluzowały

Może jakieś zwarcie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Błędów które podałeś w ogóle nie miałem. Tylko problem wciąż pozostaje. Podsumowując autko jechało, jechało i padło. Po przekręceniu kluczyka auto zachowuje się jak by nie miało ropy czyli próbuje kręci ale bez rezultatu. Teraz może robić jako wielki przycisk do papieru. :-)

Nie miałem zwarcia, klemy czyściłem tydzień temu. Do wczoraj auto pracowało bez zarzutów.

Edited by Kwiatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzęsie budą i max obrotów to bodajże 250 rpm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Trzęsie budą ale wskazówki leżą. Dokł. wartości rpm nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to faktycznie może pompa . Zapalasz normalnie czy ratuje ciebie "plak w dolot" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Próby z Plakiem zakończyły się marnie. Tzn. póki psikałem w dolot to auto coś tam próbowało zaskoczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety , ale muszę Ciebie zmartwić to jest typowy objaw padniętej pompy . Czeka Ciebie regeneracja , nie baw się w kupowanie używanej bo nigdy nie wiesz czy za 3 m-ce nie będziesz musiał kupić lub regenerować znowu , następnie jak regeneracja to PEŁNA tzn mechanicznie i elektronicznie koszt sięga rzędu 2500 zł

Znam Twój ból , przechodziłem to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sądziłem że uniknę tych słów. :-P

Wydawało mi się może to coś innego powoduje w/w objawy. Cóż, teraz czeka mnie bolesne opróżnienie portfela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...