Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam

po raz kolkejny w sumie to po 2 latach padłą znowu magistrala wody przy silniku x18xe

wiadomo jaki jest tam dostęp zeby sie do tego dobrac i mam pytanie dlaczego to sie psuje nie biorąc pod uwage zmeczenia materiału czy np mała wydajnośc chlodnicy ma na to wpływ ??

kidys byla walnieta uszczelka pod glowica i jakis czas lana była zwykla woda i podobnie gdy poprzednio uszkodzila sie magistrala czy npo kamien zmniejszyl przeplyw przez co zwieksza sie ciśnienie , tmp i ten element nie wytrzymuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety na to nic nie poradzisz.

Poprostu trafiles na magistrale ktora mogla juz miec swoje najlepsze lata za soba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Iw4n3q

Jak dla mnie to błąd tej magistrali polega na wykonaniu jednego docinka z plastiku, który się pewnie dogrzewa i pęka kiedy ma kaprys, na pewno cały dolot powietrza wychodzi spod maski, z resztą generalnie chyba było łatwo.

Pewnie pękła Ci gdzieś w tym miejscu.

Please login or register to see this link.

Uploaded with

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak ten element gdzies peka / rozwarstwia się i cieknie :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Iw4n3q

Bo to najsłabszy element całej magistrali

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> plastik nie wytrzymuję warunków temperatury jakiej tam istnieją

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Reszta jest w solidnej gumie odpowiednio wzmacnianej i nie robi problemów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, jak na razie u siebie jestem po wymianie tego tfu tfu odpukać w nie malowane jest dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kanału da rade to wymienić ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Iw4n3q

Aż tak nie podpowiem, pamiętam że wymieniał mi to mechanik i marudził bardzo dużo na dolot powietrza, ale patrząc na to wszystko, fakt iż magistrala jest pod dolotem powietrza, powinieneś dać radę bez kanału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aż się płakać chce tyle roboty. u mnie magistrala strzeliła tydzień temu, jak narazie bez kanału udało się wykręcić to ustrojstwo z auta ale rozbieranie jest od groma, aż żałuje że się za to zabrałem. jeśli ten plastik jest słaby to może z czegoś innego dorobić taki zawijas i ładnie na opaski wszystko poskręcać już myślałem nad rurą miedzianą (taka sama jak w centralnym ogrzewaniu w domu) z przylutowanymi kolankami ale niewiem czy to wytrzyma. jesli niczego nie wykombinuje to kupię nową gdzieś widziałem że dają 2 lata gwarancji.

A może wy macie jakieś pomysły jak zastąpić ten plastik czymś innym ?

Edited by budzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, u siebie jak pekla magistrala to wycielem tam gdzie byla walnieta zalozylem na nia gumowa rure i srecilem opaskami przejechalem juz ponad 70 tys i jak naraznie nie ma zadnych problemow... Jedyny koszt to mechanik ktory musial wymontowac i zamontowac magistrale no chyba ze ktos sam robi to kosztow praktycznie nie ma;p

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby co to mam takową magistrale oryginał GM kpl z przewodami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja jakby co dodam, że od dołu to bym się nawet nie zabierał za wymianę tego, bo miejsca dużo znów nie jest, ja wyjmowałem od góry, po uprzednim demontażu kolektora ssącego. Bez demontażu kolektora nawet nie ma co się zabierać za robotę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Czy przewód magistrali wody (Vectra B 2.0 16v) ,ten cienki(nawet chyba najcieńszy w całej magistrali,ok 50cm dł)który idzie z tego co pamietam od przepustnicy i wpada do magistrali obok takiego grubego przewodu(od strony zaworu nagrzewnicy).Czy można go wymienić czy jest na stałe z magistralą.Są na nich jakieś opaski. Te opaski są połaczone. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej magistrala jest jednolita

Please login or register to see this image.

DSC_0017.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

wymontowałem magistralę z autka opel vectra b 1,8 97r i zastanawiam sie czy można naprawić a nie wymieniać jej na nową????

ponieważ to auto idzie na sprzedasz i nie chcę za dużo inwestować. Chyba że da się ja rozebrać i wymienić którąś część.

u mnie jest wyciek pomiędzy rozrządem a alternatorem. proszę o jakieś wskazówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...