Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dymi

polepszenie c20seh

Recommended Posts

Hej słuchajcie panowie mam świeżo po remoncie swój silniczek w vectrze gt i nawet fajnie mi to lata ale troszkę chciałbym polepszyć jej przyśpieszenie ponieważ cały czas nad nią pracuje mój fundusz na teraz będzie wynosić do 1500 zł zależy mi na przyśpieszeniu najbardziej. jak z kumplem stoperem sprawdzaliśmy to viki tą 100 osiągała po 8,2 a ja bym chciał odrobinę niej

a nie chcę swapować silnika na c20xe bo 8v mają lepszego buta z dołu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może kolektor ssący lexmaul'a + większą przepustnica na początek z omegi 2.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kolektor dolotowy też by może było warto zmienić na sportowy a resztę na przelot zrobić żeby była lepsza przepustowość powietrza jest sens czy nie ? pytam się tak ogólnikowo bo tamte 2 rzeczy które kolega wyżej wymienił zmienię

a mam też jedno zasadnicze pytanie panowie filtr stożkowy tylko nie mówimy tu o jakichś tandetach simota albo k&n z dostarczeniem dużej ilości zimnego powietrza ( mam te z rury od air boxa + umieszczenie centralnie przed filtrem wlotu na masce ) jest też dobrym rozwiązaniem czy tego typu silniki nie lubią tych rozwiązań?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

- tylko musisz flansze sobie dorobić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do tego przelot naturalnie

- poprzednio miałem kadetta, siedział tam 20seh, splanowana głowica, wydechowy ta-technix 4-2-1, dolotowy lexmaul, stożek z zimnym, wałek 18e

porabiało XE

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> aaa no i wtryski kremowe koszt ok 50zł komplet.

do tego jeszcze wrzucisz wiązke i ecu od c20xe (ja nie zdążyłem)

aaa no i zobacz jaką masz skrzynie - czy długą czy krótką... jak masz długą to kup krótką i tylko 5 bieg przepnij do krótkiej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> by sie szybciej zbierał a w trasie na piatce polecisz lepiej. Tez tak kombinowali

PS. ja miałem taki u siebie

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam seryjnie krótką skrzynie 5 to vectra gt

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> stąd ten ładny czas do 100 jaki napisałem mierzone na stoperze to 8.2 seryjniak po remoncie jak zrobię to co napisaliście to sypne kasą i dam wszystko na ponowne zestrojenie i hamownie to wrzucę wam mapkę jaki potworek powstał

dzięki za linki ten kolektor mam nadzieje uda mi się wylicytować

wszystko fajnie tylko wadą mojego autka jest spalanie pali mi hehe ok 12 l na 100 może mam za ciężką nogę ale teraz to nie mój problem bo nie jeżdżę codziennie bo od tamtego poniedziałku zacząłem kurs prawa jazdy

wielkie dzięki za pomoc jak na razie chyba mi teraz tego starczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

idź ku dobremu, słuchaj ludzi, nie wkładaj wszystkiego co niby najlepsze jest bo jest.... jak dasz za dużo to też grało nie będzie...

ja swoim kadecikiem porabiałem szesnastki. Co prawda robiłem go od podstaw, każda śrubka, każda część leżała osobno

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> POZDRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

podziwiam cie za odwagę ja bym sam nie brał się za rozbieranie silnika , mam za mało doświadczenia a już mi leci 3 rok nauki w samochodówce , jedynie co mogłem i zrobiłem to było danie mechanikowi silnika na grubsze planowanie ja własnoręcznie wypolerowałem jedynie kanały te rzeczy co mi tu wymieniliście wsadzę i bedzię stykać , jeszcze mi tylko zostalo teraz zamontować stojącą od miesiąca rozpórkę i sprężyny od sparco

mam do was pytanie z innej bajki czy wy też narzekacie na hamulce w swoich oplach ??? klocki i tarcze mam jakościowo dobre ale szału przy hamowaniu nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaloz wtryski od x20xev ladniej sie zbiera od dolu

co do hamulcow Klocki TRW+tarcze nawiercane Mikody i jest bajka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

256 ate przód mi starczyło, na tył dałem tarczobębny z 16V

a co do silnika - jestem samouk, żadnej szkoły w kierunku nie zrobiłem. to hobby moje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

x25xe też już am rozbierałem obie głowice, sam rozrząd ustawiałem... człowiek uczy sie cały czas

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tymi hamulcami to dokładnie zastanawiałem się nad zaciskami od 2.5 a jak brałem to cały czas brembo max na przód na tył zimermany i wszystko z klockami ferodo tylko ostatnio coś mi słabo hamuje może gdzieś nieszczelność jest nie wiem zobaczę potem

przy hamulcach zawsze stawiam na wyższą klasę bądź co bądź to podstawa czymś musimy potwora ujażmić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...