Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
damianplflow

problem z odpowietrzeniem

Recommended Posts

Witam

Jestem po wymianie zbiorniczka płynu chłodzącego. Teraz czas na odpowietrzenie.

Mam odkręcony korek, auto rozgrzane do 90 stopni ( do tej temp wszystko jest ok ), ale gdy nie chodzi mi klimatronik przy 92 zaczyna kipieć i przestaje przy 93 jak załącza się wentylator i gwałtowanie opada. Gdy mam okręcony korek i chodzi klimatronik ten płyn jest w miare stabilny w ogole samochod nie osiaga 90 stopni na postoju z racji takiej, ze kreca sie 2 wentylatory co jest normlane. Jak mam to zrobic i kiedy zakrecic korek.

Pozdrawiam, prosze o szybka odpowiedz, auto teraz stygnie, korek lekko zakrecony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagrzewnica na maksa na gorące, załaczyk silnik i czekać aż się załączą wentylatory. Potem dolać płynu do odpowiedniego poziomu. po przejechaniu kilkudziesięciu km sprawdzic poziom i ponownie dolać jak potrzeba Ja zawsze odpowietrzałem na zakręconym korku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na zakręconym korku odpowietrzaj, wylacz klimatronic, tempereatura na maxa, zagrzej samochod do 90+stopni(załączy się wentylator), pozostaw na chwile zeby plyn sie ostudzil, odkrec korek i dolej jak bedzie trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy rozgrzanym aucie moge bez problemu okrecic korek? mi przy tym zawsze płyn podnosi sie do góry....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, wtedy uchodzi ciśnienie z układu, to normalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jak odpowietrzyć układ chłodzenia w vectrze b x20dth? Po wymianie termostatu silnik mi się szybko nagrzewa , temp wynosi ok 100 st a przy wyższych obrotach temp silnika zaczyna rosną więc może zosta łźle odpowietrzony. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A przy jakiej temperaturze załącza się wentylator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak wskazówka dochodzi do czerwonego pola to widać potem ja zaczyna opadać, wg mnie układ się nie odpowietrzył do końca bo jak odkręciłem czujnik od wskazań temp na zegary to nie było płynu u samej góry tylko niżej, pościskałem węże i teraz temp nie jest w okolicach 100st tylko 95, czyli jeszcze jest najprawdopodobniej gdzieś powietrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...