Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kermitttt

pomóżcie proszę zidentyfikować część (wąż wspomagania)

Recommended Posts

Witam, pękł mi wąż od wspomagania i chciałbym kupić drugi. Z tego co się orientuję (i na logikę) są 2, wyjście i powrót. I za nic nie mogę dojść który padł. Zakładam, że wyjście, ale pewności nie mam.

W linkach fotki problemu.

Auto DTL, rok 1997.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Oczywiście pytam o wąż, który połatałem na opaski:)

Edited by kermitttt

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sie daje do zakucia

a nie nowy kupuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, najlepiej zdemontuj, pojedź z tym wężem gdzie robią węże ciśnieniowe i ci dorobią - koszt ok 60 - 90 zł.

W trójmieście bym wiedział gdzie cię posłać np do Hansaflexu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zrobiłem, zakułem, kosztowało mnie to 65 zika, bo okazało się że sąsiad, normalnie około 80 złotych. Założyłem spowrotem i odpukać jest git. Generalnie nawet z kanału strasznie ciężka sprawa. Całkiem brak dostępu, pozdzierałem łapy strasznie. Ale radość z samodzielnej naprawy ogromna:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam.podapne sie pod temat.

też mam wyciek płynu wspomagania ale cieknie z metalowej rurki. jest troche zardzewiała. pytanie czy wstawka z wężyka zbrojonego wytrzyma? czy za duże cisnienie jest w przewodzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

miedzianą podmienisz tak jak sie dorabia przewody hamulcowe lub kupisz kompletną-ja bym inaczej nie kombinował

Share this post


Link to post
Share on other sites

no masz tu troche racji ale ja mam wiekszy problem. mianowicie jestem w niemczech pod granicą holenderską. ale spoko sprubuje jeszcze na jakims szrocie poszukac orginału. bo niechciał bym zeby w trakcie powrotu do polski mi wspomaganie padło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

pokaż która to bo ja widze na diagramach wszystkie sie kończa jakims elastycznym łacznikiem -zadna nie jest w pełni miedziana

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem ci tak: na rysunku oznaczonym L13 , silnik x18xe . wężyk który wychodzi z pompy od góry jest metalowy potem przechodzi w gumowy a potem jest przejście na miedzianą rurke. i właśnie mam wyciek między tym przejściem a pierwszym zagięciem tej rurki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak klikniesz na obrazem to masz powiekszenie i nr czesci od razu z opisami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem Ci tak: w ostateczności idzie to jakoś całkiem sprawnie dosztukować. Ja zrobiłem prowizorę łącząc pęknięty wąż kawałkiem rurki, rozginając ją na końcach i zaciskając cybantem. Miałem tak dojechać tylko do mechanika, a jeździłem tydzień

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Puściło, ale tylko dlatego, że wąż był na tyle sfatygowany, że pękał dalej i pęknięcie przeszło za rurkę. Ogólnie nie ma tam jakiegoś wielkiego ciśnienia i jak wyciągnąłem ten przewód, to on oryginalnie też nie jest cały, tylko składa się z kliku części, czasem łączonych i zaciskanych opaskami( przynajmniej u mnie taki był).

Oczywiście nie zapomnij zalać i dobrze odpowietrzyć układu:)

Edited by kermitttt

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mam jeszcze pytanie czy te wężyki wspomagania będą pasowały z vectry z takim samym silnikiem tylko wersji angielskiej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie bo maglownica jest inna i mają inny kształt

Share this post


Link to post
Share on other sites

a To dzięki moby. więc trzeba dalej szukać wersji europejskiej.

witam. po długich poszukiwaniach znalazłem kompletny przewód wspomagania na szrocie w wenlo (holandia). zakosztowało mnie to 10€ ok.40zł. w polsce od 100zł w zwyż. teraz zostało zamontować

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> . wymieniał może ktoś taki przewód bez kanału? niemam tu dostępu do takich udogodnień

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego, nie wyobrażam sobie zrobienia tego bez kanału. Nawet z kanału sprawa jest ciężka, śrubę wchodzącą do maglownicy wkrecalem na ślepo nienaturalnie powyginaną ręką:/ Tam przychodzi miedziana uszczelka, którą oczywiście zgubiłem i musiałem dorabiać. Wąż idzie głównie dołem i trzeba go dokładnie ułożyć. Zobaczyć, czy o nic nie ociera, uważać, aby nie uszkodzić rurek, bo są dość miękkie. Może jednak ktoś robił to na ziemii, to niech się wypowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kolego dzisiaj walczyłem z tym wężykiem od wspomagania i udało sie!!! auto miałem uniesione jedną stroną na lewarku (oczywiście zabezpieczone żeby nie opadło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) leżałem na ziemi i grzebałem ,ręce oczywiście poobdzierane po łokcie.. zdemontowałem starą i założyłem nową. na jutro zostało wkrecic śrube do maglownicy i do pompy (było już za ciemno) . niejest lekko ale sie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...