Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Spawacz

Temperatura (silnik slabnie + szarpie)

Recommended Posts

Witam, jak w temacie mam problem taki ze jak jest taka jak teraz temperatura to silnik jest zamulony i do tego szarpie przy dodawaniu gazu i puszczeniu calkowicie gazu na kazdym biegu, szarpania nie zawsze wystepuja. Jak jest okolo +20 stopnio to jest super nawet jak silnik jest mocno zagrzany nie ma problemow.

Termostat nie widze zeby byly z nim problemo temperatura normalana na trasie to 82 stopnie w korkach jak postoje to zalanczaja sie wentylatory przy 92 stopniach. Po wylonczaniu silnika wentylatory pracuja jak jest zagrzany do 90 stopni.

Dziwnie troche wskazuje mi na op-com temperatura woltowa 52 stopnie, na zegracha temperatura 92 a na op-com wywala 105 stopni wszystko sprawdzane na postoju.

Sprawdzalem dolot jest wszystko szczelne ale mam zastrzezenia co do tej rury co idze przed chlodnica klimy byla ona zaklejona tasma bo mialem dure na dlugosci 2 cm zaklejona zostala ona tasma dwustronna, pytanie czy ta tasma nie przepuszcza powietrza... no i pytank jeszcze takie ta rura posiada maly otwor i ten otwor skierowalem w strone chlodnic tak ma byc czy ma byc odwrocony w kierunku jazdy?

Ogolnie z op-com;

na dworze 34 (op-com) pokazuje na postoju 52 wlotowe

silnik 92 stopnie (op-com) pokazuje 105 stopni

Nie wiem na ile ten program jest dokladny...;/

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale silnik jest zamulony dopiero jak osiągnie wysoką temperaturę i załączy się wentylator czy od początku pracy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem jest jak na dworzu jest ponad 25-35 stopni

Jak jest okolo 20 stopni problemu nie mam nawet jak silnik pokazuje ponad 92 stopnie.

Sa tylko problemy jak jest goraca tak jak dzisiaj np.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak wiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> , tylko mi chodziło o to czy jak przy temp. 35 stopni wsiadasz i zapalasz zimny silnik to od razu jest zamulony czy dopiero jak się nagrzeje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrazu jest zamulony. Przy upalach teraz jak zmieniam biegi i jest jalowym na postoju podbija obroty nawet do 2 tys. to powinna byc wina krokowca ale podmienialem ale nic to nie daje a przepustnica jest czysta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W sumie to ja niewiele pomogę ale widzę, że nikt nie odpisuje Ci to może chociaż napisze, że może winny jest czujnik temp na ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...