Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbyszek82

Chiptuning niemozliwy !!!

Recommended Posts

Witam wszystkich

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

W marcu kupilem sobie vectre 1,9 cdti 150km z 2008 roku.

Dzisiaj postanowilem zrobic jej chiptuning.

Tak sie dobrze zlozylo ze Pan ktory sie tym zajmuje byl robic dzisiaj taka usluge w salonie skody w moim miescie.

Wsiadl przejechal sie viki i stwiwrdzil ze silnik reaguje prawidlowo chociaz na wolnych obrotach troche mulowato. Podpiol kompa sciagnal program i... zadzwonil do austryjakow bo tam wyslal netem program zeby go przerobili a oni mu powiedzieli ze program jest juz zmieniony!!!

Jednak cos tam sie nie zgadzalo z sumami i niby nie jest jakis idealny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Facet powiedzial ten ktory mi to robil ze cos musi byc nie tak i niby autko napewno nie ma nawet 150km jego zdaniem. Obwinia po czesci filtr dfp.

I mowi ze najlepiej jest wylaczyc i wyciac ten filtr i wgrac orginalne oprogramowanie zeby uzyskac te prawdziwe 150km. Pozniej hamownia i dopiero potem chip.

Co o tym myslicie?

Jak sie sprawuja Wasze 150km combiki?

Ida jak rakieta odrazu czy dopiero po chwili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Poczytaj sobie o egr (jak go wyczyścić)

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakas podpowiedz co to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A najlepiej bym link prosil hehe

Wielkie dzieki

Mam przejechane 130tys

Edited by zbyszek82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak ciężko nie było znaleźć

Żadnych błędów nie masz jak prze gazujesz autko do 4 tyś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz wyczytalem troche

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chodzi Ci czy jakas kontrolka sie nie zapala po 4 tys?

Jesli tak to nie zauwazylem zeby silnik sie swiecil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

do czyszczenia

EGR

przepustnica

boost sensor

wszystko jest opisane na forum , jednak EGR proponowałbym wyłączyc całkowicie , bo czyszczenie pomaga na jakiś czas i znów się będzie zacinał.

Potem jechać na Hamownie sprawdzic auto seria to 150 koni i około 340 Nm, oczywiście wartości są orientacyjne bo jedno auta bedzie miało 155 koni i 320Nm a drugie 140koni i 350Nm. Wykres wkleić na forum i wówczas będzie się radzić co dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

spróbuj w firmach rokomendowanych na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bawic sie samemu w te czyszczenie czy lepiej jakiemus mechanikowi zlecic?

Jutro sobota mozna by powalczyc tylko boje sie cos zje... Hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

EGR dasz rade sam , tylko pamietaj żeby przeczyścić również część elektryczną (opis na forum ) film pewnie ja you tubie tez jakiś pewnie jest

przepustnice też dasz rade

boost sensor nie wiem bo mi czyszczono w warsztacie , ale chyba jest gdzieś na wierzchu poczekaj aż to potwierdzi ktoś kto czyścił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki

Jutro zobacze czy mi sie uda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Powinno sie odmulic w zakresie 1000 - 2300 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

teoretycznie tak , zobaczysz jak wygladał bedzie EGR jesli nikt go nie czyścił i nie jest zaślepiony częściowo to syfu tam będzie sporo to samo w przepustnicy , zerknij przy okazji jak zdejmniesz plastikową obudowe czy listwa od klapek na kolektorze siedzi w gniazdach czy sobie lezy na kolektorze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twoja viki od razu ciagnie na tych niskich obrotach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacząłeś ten tuning od d...y strony. Jedź do tunera a nie czarodzieja. Najpierw robi się hamownie, potem program i znowu hamownia a nie zgadywanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie ze czarodziejem raczej nie jest skoro w salonie skody chipuje

Po stwierdzeniu ze program juz jest zmodyfikowany odstapil od zmian i kasy nie zabral.

Powiedzial ze sumy kontrolne sie cos nie zgadzaja.

Polecacie jaka hamownie na slasku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

teraz tak tylko , że :

- kolektor nowy

- EGR OFF

- Przepustnica czysta

- boost sensor czysty

sprawdzone na hamowni i u mnie jest 148 koni i 339 Nm,

Wracając do zawodnika który chipuje w ASO skody nie oznacza , że jest to profesjonalny tuner, zrób jak radzą chłoapki we wczesniejszych postach . CDTI bardzo dobrze sie chipuje pod warunkiem że motor , turbo i wszystko z nim związane jest w dobrej kondycji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za tuner co chipuje bez hamowni? Może się zna - ale nie sprawdza swojej roboty. No i pewnie skoro w salonie/serwisie robi to auta są przygotowane technicznie a przynajmniej powinny być. Twoje jest królikiem doświadczalnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj udałem się do znajomego mechanika zapytać czy czyści EGR powiedział, że to już robił no i od razu zabrał się do roboty. Skasował mnie 40zl ale dałem mu 50

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po rozkręceniu wszystko zaj... na maksa egr, przepustnica i ten czujnik.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Teraz wszystko czyściutkie autko troche lepiej reaguje na pedał gazu przy niższych obrotach.

W poniedziałek przejade się na hamowie i zobaczymi ile mam kucy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jest to inne miejsce niż ten poprzedni magik więc poproszę o sprawdzenie czy coś już było faktycznie grzebane w moim programie.

Edited by zbyszek82

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrzyłes na listwę od klapek na kolektorze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak się ogarniesz z wyczyszczeniem - polecam tunera CINSOFT z gliwic

ja tam robiłem chip + wywalenie DPF + wyłączenie EGR i jestem zadowolony - wykres z hamowni w wątku o autku

--

jacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

o kule zapomniałem w sumie nawet nie wiem co to takiego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

GCS czy GSC pod Krakowem kilku naszych tam roilo swoje autka i zachwalali sobie , dosc fachowo!!!!!!!!!!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wydaje mi się czy masz tylko wykres przed chiptuningiem?

czytałem właśnie Twoje przeróki Panie Jacku

i kupiłem na allegro te dysze sryskiwaczy (niby orginalne do insigni i vectry c) bo dość mnie irytują te dwie strugi wody które teraz sikaja hehe

wymiana będzie trudna? jakiś tutorial jest?

Edited by zbyszek82

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymiana dysz zadna filozofia trzeba tylko pamietac zeby dysze od kierowcy przekrecic bo inaczej nie bedzie pryskac na szybe osobiscie widzialem taki przypadek a poza tym efekt super jezeli nie trzeba bedzie tych dysz ustawiac ale jest o tym na forum najwieksze straty to jednak podrapane lapki chyba ze preferujesz prace jak chirurg (w rekawiczkach)!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rozmaiwałem z gościem z CINSOFTU i mam być we wtorek na hamowni i diagnozie koszt 200zł no ale co zrobić.

Porządnie tam robią?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesjonalna hamownia i "spoko" właściciel.

Duża cierpliwość do klienta - pytań miałem ponad1000, z czego część jeszcze zanim się zdecydowałem na usługę (via e-mail) na wszystkie dostałem rzeczową odpowiedź.

P.s.

Na tegorocznym wykresie sa oba hamowania

Please login or register to see this link.

--

Jacek

Edited by jacek wilczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...