Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest keri88

Potrzebny schemat instalacji elektrycznej pompy paliwa

Recommended Posts

Guest keri88

Witam,

Potrzebny mi schemat instalacji elektrycznej pod kątem podłączenia pompy paliwowej. Pompa jest sprawna ale jest odcięta od prądu i nie działa. Rozrusznik działa prawidłowo. Znajomy powiedział, że sprawdzi jak dostarcze schemat.

Opel Vectra B, pojemność silnika 1,8 rok prod. 1996, 85 kW, wersja CD, 5- cio drzwiowy, typ nadwozia heczbek.

Być może macie jakiś pomysł na przyczynę tej usterki?

Z góy dzięki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego zasilanie pompy paliwa jest podłaczone równolegle pod zasilanie wtryskiwaczy PB.

to jeden obwód, napięcie podaj ena to jeden przekaźnik.

sprawdz czy jest zasilanie na wtryskiwaczach.

zasilanie pompy idzie ; bezpiecnzik głowny FV6 20A--> przekaźnik K44--> złącze X7 pin1 --> złacze X1 pin1 -->wtyczka pompy kolor przewodu czerwono niebieski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik, przekaźnik pod maską, nad serwem sprawdzić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kecaj33

Witam Mądre głowy mam taki problem: jak silnik zimny pali na dotyk, ale jak się rozgrzeje i go wyłączę to już nie chce odpalić. Po ostygnięciu wszystko jest OK. Vectra B 1.8 po lifcie rok 99 benzyna i LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia, ten co podaje sygnal do kompa, dwupinowy

Edited by rybkins

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kecaj33

Dzisiaj trochę pogrzebałem i wycziłem że po przekręceniu kluczyka na gniazda 85 i 86 przekaźnika pompy paliwa dostaję napięcie 12V ale przekaźnik nie łapie. Wymieniłem na nowy i to samo. Jak silnik trochę ostygnie to przekaźnik łapie. Na zagrzanym jak założę mostek 30-87 to wszystko gra tylko oświeca się check. Czy można tak jeździć czy coś się wypali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...