Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Smooku

VC 2.2 dti Y22dtr 125km automat przedlift + turbo soft ?

Recommended Posts

Witam. Ostatnimi czasy jestem mocno zainteresowany tuningiem mechanicznym.

Firma V-max zone oferuje tzw. Turbo soft czyli:

"W skład typowego zestawu turbo wchodzą:

- turbosprężarka z zaworem upustowym

- kolektor wydechowy

- intercooler

- orurowanie ssące i tłoczące

- fragment układu wydechowego

- zawór blow off

- układ dodatkowego wtrysku paliwa ze sterownikiem

- power rura ze stożkowym filtrem powietrza

- układ smarowania i chłodzenia turbosprężarki

- olej silnikowy z filtrem oleju"

Podobno moment obrotowy może wzrosnąć nawet o 50% oraz do 80km. Cena ma nie przekraczać 10tyś zł. Czy jest to możliwe ? Z tego co sie orientuje nawet jak wymienią to wszystko to nie wytrzyma skrzynia,wiec jeśli jest to możliwe to na jaką skrzynię mogłbym ewentualnie wymienić swoją ? Pozdrawiam i dziekuję za wszystkie opinie i odpowiedzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

DO TDI tak do DTI kup sobie Boxa za 1000zł i ciesz się ze 150 koni. Jeżeli nikt tego nie robi w Niemczech a tym bardziej w UK to znaczy, że się nie opłaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 tysi za to i jeszcze skrzynia? Toż to drugie tyle co to auto warte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

10tyś chyba bez skrzyni bo o niej nic nie wspominają i dlatego zaczęłem mieć wątpliwości. Jak można wykrecić moment powyżej 450 na skrzyni która wytrzyma może 350~... Autko jest warte 3x tyle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> To może jakiś swap ? Jednak nie mam pomysłu na jaki motor.. jakieś pomysł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym wypadku to po prostu zmiana auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli rozumie że z powiedzmy 300 seryjnych zrobią 600- nierealne

zamontuj boxa jak koledzy piszą i zapomnij o podwojeniu momentu obrotowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

z 300 by zrobili 450 wedlug nich. Jak dobrze że zrobiłem ten temat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie jestem ani troche fachowcem w mechanice samochodowej (niestety) , a ta firma obiecuje dość sporo. a co powiedzie na swapa na benzyne ? Jakie koszta ? Naprawde wolałbym nie sprzedawać auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazłem strone i troche poczytałem

ze strony wynika że chodzi im założenie turbo do silnika wolnossącego

ja bym tam nie pojechał

warsztat istnieje od 2012

a potrafią na życzenie klienta podnieść moc nawet o kilkaset koni

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

a zapewne nawet nie mają hamowni

bo po zamontowaniu turbiny nawet nie ingerują w elektronikę czyli nie zmieniają map

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

oprócz tego zajmuja się odnową biologiczną sprzedażą samochodów i mają sklep tuningowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plusik poleciał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki za info i uratowanie mnie przed katastrofą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a co powiesz na swapa na benzyne lub wersje 1.9 cdti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To całkiem inne silniki, osprzęt i wiązki el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie opłaca się swap auta z canem 10k . Po co? Masz auto w sedanie które zbyt wiele nie jest warte. Bierzesz za nie 18k dokładasz tę dychę i za 28 kupujesz 1.9CDTI 150PS caravana albo GTS'a w polifcie

@Edycja

Dosłownie można powiedzieć tak jeżeli chodzi o ten silnik

" Dłubanie mechaniczne w 2.2DTI przypomina dłubanie patykiem w gównie"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jedyne co możesz zrobić to box na 150ps.

poza tym automaty w przedliftach są awaryjne.

Edited by UCash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli i tak g**no i tak g**no bo sprzedawać mi sie nie opłaca

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wyniosło mnie autko juz około 30 i jestem z niego super zadowolony,ale tych konikow brakuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeszcze raz dzieki za wszystki sugestie-ja jestem zielony od strony mechanicznej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to kup boxa. Masz 125 a będziesz miał 150. Tutaj dynamikę zabija automat. Skrzynie AF czy to w przed/po lifcie nie są super dynamiczne. 25koni to jest dużo w dieslu gdzie jeździ się momentem a nie koniami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Te 30k za przedlifta to chyba już dawno temu co nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok temu,ale ma naprawde dobre wyposażenie.Tylko ksenonów mu brak i wentylowanych foteli. Auto pewne(od sąsiada) w niemczech,które fakt ma już 200k tys ale i ja i były własciciel trasy po 1tyś km robił. Do tego kupiłem w tym roku nowe opony i dołożyłem kilka "braków" (bagatela ponad 7tysiecy poszlo..) . Faktycznie rozwaze tego boxa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkładasz takie pudełko i masz to samo co 1.9CDTI bez jego bolączek i obawy o złe paliwo bo 2.2DTI pojedzie na wszystkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie najlepiej kupic boxa ? a może program?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Programu się nie da. Najlepiej u GCS'a albo w VTechu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeżeli aktualnie mieszkasz i pracujesz w Niemcowni Proponuję rozejrzeć się na tamtejszym rynku:

Np. zamontować boxa tej firmy

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazlem we Flensburgu firme ktora (o dziwo) robi program pod 2.2 dti 125km a nie instaluje boxa. Co Ty na to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie chcę być upierdliwy ale jak nie zobaczę to nie uwierzę , to dlaczego GCS albo VTech tego nie robi dla tego silnika ? po prostu się nie da , może następna firma co wkłada boxa i mówią że robią mape ,

Edited by dare40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a ja się zapytam tak, jakim cudem 2.2 w VC pojedzie na wszystkim skoro w VB ten sam silnik jest wybredny co do paliwka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie mówię tu o rzepaku, chodzi o to że już nieraz słyszałem o tym jak 1.9CDTI słabo śmiga na zwykłym ON. 2.2DTI leci nawet na paliwie z Auchan i mu smakuje. Comonrail rządzi się swoimi prawami. DTI to prosta konstukcja. Wiadome, że nie pojedzie na Kujawskim jak transit z 90r czy merc beczka ale pewnie Primex wiesz o co mi chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiedzie o boost coolerach ? o co w nich chodzi :> jestem laikiem motoryzacyjnym ..

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrób że boxa, nie kombinuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boxa zrobie, po prostu ciekawilo mnie co to jest bo wpadlo na to przez przypadek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...