Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

seba2186

wymiana kierownicy i światła w podsufitówce

Recommended Posts

Witam posiadam Vectre b 2000r. 2,0dti wersja SPORT CD ( golas)

mam dwa pytania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_help.gif" alt=":help:">

1. Mam kierownice 3-uj ramienna i chciałbym ja wymienić na kierownice ze sterowaniem radia. Co bym potrzebował wymienić zeby mi działało sterowanie radiem z kierownicy? Czy muszę ingerowac w instalacje przy radiu jezeli mam Pioneer DEH-140UB

2, kupiłem lampke z podświetlenia kabiny z oddzielnymi lampkami do czytania. Nie wiem jak podłączyć kable z tej lampki.Podam link do takiej lampki jaka ja kupiłem

Please login or register to see this link.

(czerwony +/czarny-/szary?/brązowy?).

Dla informacji w mojej viki do lampki środkowej idzie taśma zamiast normalnych kabli. Wymieniać bede także rączki podsufitówki na poświetlane i daszki przeciw słoneczne na podświetlane. Do czego moge to podłączyć zeby było podłączone przez bezpiecznik? czy moge je podłączyć np. pod oświetlenie w drzwiach albo do lampki w posufitówce? i w którym miejscu najlepiej je podłączyc czy w bezpiecznikach pod kierownicą czy gdzieś indziej?

Z góry dzieki za pomoc

Edited by seba2186

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz kiere 3 ramienną bez sterowania??? Bez przycisków?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad. 2

Brązowy - masa

Czarny - bezpiecznik F29 (+12V - zasilanie po zapłonie)

Szary - multimer - pin 33

Czerwony - bezpiecznik F22 (+12V - zasilanie stałe)

Please login or register to see this quote.

Jestem ciekawy tej taśmy, daj jakieś fotki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeśli masz kierownicę 3-ramienną bez sterowania, to ktoś musiał przy niej grzebać (chyba, że nie masz oryginalnej z VB - wrzuć fotkę). Masz taśmę z poprowadzonym do kostki sterowaniem, więc żeby ożywić radio musisz dokupić piloty i przerobić je według porady

Please login or register to see this link.

, albo kupić interfejs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Były 3 ramienne bez sterowania...

Jeśli nie masz takich podcięć na klawisze:

Please login or register to see this image.

To musisz kupić kierę z klawiszami.

Jeśli podcięcia masz to wystarczą same klawisze.

UWAGA ! Do sterowania potrzebna jest też inna taśma poduszki (ma chyba 6 kabli czy coś koło tego)

Do sterowania pionkiem pewnie będzie potrzebny interfejs - sprawdź w dziale Car Audio - są opisy dla różnych modeli.

2. Taśma w suficie to norma w poliftach.... powinieneś wybrać lampkę w wersji taśmowej, byłoby wiele łatwiej. tak to czeka Cię precyzyjne dolutowywanie przewodów do wtyczki taśmy.

Przewody z tego co pamiętam to czerwony +12V stałe, czarny +12V po zapłonie, brązowy - stała masa, szary - masa z multitimera

Co do rączek w suficie - pewnie też już masz pociągniętą tam taśmę... odkręć stare rączki i sprawdź... jeśli tak to przy kupowaniu bierz rączki w wersji na taśmę (mają gniazdo a nie tylko piny).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

podaj e-maila to prześle ci fotke tej taśmy bo na forum nie umie jej dodać

A gdzie znajduje sie ten multitimer bo nie wiem? A ten czarny kabel z lampki to bezpiecznik z tej skrzynki pod kierownicą i odpowiedzialny jest za F29- zegar, przyrządy, wyświetlacz, światła wewnętrzne, szyba(y), obrotomierz, telefon, dach.? A z tego co rozumie to szary kabel musze podłączyć pod kabel z multitimera o pinie 33(czy to masa multitimera?? jeżeli tak czy ta masa jest przykręcona do jakiejś śrubki z obudowy auta )??. kolor czerwony odpowiedzialny za F22- przyrządy, lampki, wyświetlacz, klimatyzacja, radio, telefon. Czy jeżeli podłącze tak jak pisaliście to czy lampka bedzie mi świecila tak jak fabryczna w moim aucie którą mam teraz założona?? i czy bede mógł zapalić te dodatkowe lampki do czytania??

Taśmy do rączek nie mam pociągnietych fabrycznie bo sprawcdzłem, chyba ze beda gdzies na srodku posufitówki?!

Lampke jak bym kupił na taśme to nie wiem czy by swieciły te lampki dodatkowe do czytania bo w tej mojej taśmie ida tylko dwie wiązki(piny/ "kable")

Mam kierownice 3 ramienną bez sterowania i Bez przycisków a co do dodania fotek to nie dodam bo nie wiem jak, podajcie

Please login or register to see this link.

i

Please login or register to see this link.

e-maile to wam wyśle fotki

Edited by seba2186

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do lampki... wg mnie zamiast kombinować z ciągnięciem przewodów lepiej kupić taką:

Please login or register to see this link.

ta chyba też pasuje do wtyczki taśmy:

Please login or register to see this link.

szary to masa sterowana multimetrem... więc nie jest nigdzie na śrubie... a sam multimetr to mała skrzyneczka z boku panelu bezpieczników pod kierownicą

Lampka będzie działać jak obecna + po stacyjce możesz zapalić boczne

fotki można wrzucać np. na imageshack.us albo fotosika i użyć podanego tam linka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

marcinek180@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpieczniki F29 F22 -to bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą??

Czyli jak mam podłączyc ten szary kabel do masy multitimera?? jaki to bedzie kabel masowy??

to juz wiem gdzie jest multitimetr

Ta lampke co mi zaproponowałeś to i tak chyba by nie podeszła bo ja mam tylko 2 ścieszki w tej mojej taśmie, a na zdjeciu widać wiecej kabli

Edited by seba2186

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarzały się przedlifty bez taśmy. Do MY2001 były jeszcze kable. Jak masz taką, jak ta trzyczęściowa, ale bez włączników, to na 90% kable masz upięte gdzieś tam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Poszukaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzisiaj ide to robić to zobacze czy sa kable i dam znac

hej jednak nie miałem instalacji do rączek tak jak pisałem wcześniej. Mam już wszystko zamontowane,chwila wolnego czasu i zrobione

Dzieki za pomoc

Temat uważam za amknięty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...